시장 점유율 및 예측 : 자율이동로봇(2023-2028년), 전 세계 시장 규모(2개 보고서 번들)
Market Share and Forecast: Autonomous Mobile Robots, 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports)
상품코드 : 1609484
리서치사 : QKS Group
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 110 Pages
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한글목차

시장 점유율에 대한 설명

자율이동로봇(AMR) 시장은 2023년부터 2030년까지 27.3%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 2030년까지 82억 달러(81억 7,750만 달러)에 달할 것으로 예상됩니다.

자율이동로봇(AMR) 시장은 최근 몇 년동안 빠르게 성장하고 있으며, 앞으로도 성장세가 지속될 것으로 예상되며, 제조, 헬스케어, 창고, 물류, 소매 등 다양한 산업에서 작업 자동화 및 효율화를 위해 AMR을 활용하고 있습니다. 창고 내 상품 이동 및 관리 방식을 변화시킴으로써 창고 산업에 혁명을 일으켰습니다. 전반적으로 AMR의 도입은 효율성, 정확성, 안전성, 유연성을 향상시킴으로써 창고에 큰 영향을 미치고 있습니다. 그 결과, 많은 창고업체들이 AMR을 물류 운영의 중요한 부분으로 채택하고 있으며, 자동화의 발전 추세는 앞으로도 계속될 것으로 보입니다.

시장 전망 설명

자율이동로봇(AMR) 시장은 2023년부터 2030년까지 27.3%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 2030년까지 82억 달러(81억 7,750만 달러)에 달할 것으로 예상됩니다.

계정 기반 마케팅 플랫폼은 B2B 조직이 가장 가치 있는 계정과 기회에 초점을 맞춘 데이터 기반 캠페인을 실행할 수 있도록 지원하는 중요한 기술 범주로 부상하고 있습니다. 핵심 AMR 플랫폼은 마케팅 담당자가 기업 통계, 기술 통계, 인텐트 모니터링, 예측 분석 등 풍부한 데이터 세트를 기반으로 이상적인 고객 프로파일에 맞는 전략적 계정 부문을 식별하고 구축할 수 있도록 지원합니다. 주요 계정이 정의되면, 자율이동로봇 플랫폼은 각 계정에 맞는 개인화된 멀티채널 경험을 설계할 수 있는 중심 허브를 제공합니다. 이 오케스트레이션은 타겟팅 광고, 직접 메일, 선물과 같은 아웃바운드 채널과 웹 개인화, 채팅 전개, 세일즈 인에이블먼트와 같은 인바운드 인게이지먼트에 이르기까지 다양합니다. 이 과정을 통해 AMR 플랫폼은 인게이지먼트, 어트리뷰션, 수익에 미치는 영향에 대한 종합적인 계정 단위의 분석을 통해 전략을 최적화할 수 있습니다.

목차

Market Share:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 분석

제4장 시장 점유율 분석

제5장 기업 개요

제6장 부록

Market Forecast:

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 예측 분석

제4장 기업 개요

제5장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

Market Share Description:

The Autonomous Mobile Robots (AMR)Market is projected to reach USD 8.2 Billion (USD 8,177.5 Million) by 2030, at a CAGR of 27.3% from 2023 to 2030.

The market for autonomous mobile robots (AMRs) has grown rapidly in recent years and is expected to continue the growth path. AMRs are being used in a variety of industries, including manufacturing, healthcare, warehouse, logistics, and retail, to automate tasks and increase efficiency. AMRs have revolutionized the warehouse industry by transforming the way goods are moved and managed within warehouses. Overall, the adoption of AMRs has had a significant impact on the warehouses by improving efficiency, accuracy, safety, and flexibility. As a result, many warehouse operators are adopting AMRs as a key part of their logistics operations, and the trend towards greater automation is likely to continue in the future.

QKS Group defines Autonomous Mobile Robots (AMR) as "intelligent robots that are equipped with numerous sensors, actuators, and software applications to help them interpret their environment, make decisions based on that information, and take action accordingly without human interference. AMRs work collaboratively with operators to perform a variety of tasks, such as picking and transporting goods, monitoring and inspecting facilities, and providing assistance, all without human supervision. With technology advancements, AMRs are becoming increasingly sophisticated and can perform more complex tasks and possess decision-making capability". Overall, AMRs rely on a combination of hardware and software technologies to operate autonomously and perform various tasks in different environments.

Market Forecast Description:

The Autonomous Mobile Robots (AMR)Market is projected to reach USD 8.2 Billion (USD 8,177.5 Million) by 2030, at a CAGR of 27.3% from 2023 to 2030.

Account-based marketing platforms have emerged as a critical technology category enabling B2B organizations to execute targeted, data-driven campaigns focused on their highest-value accounts and opportunities. At their core, AMR platforms allow marketers to identify and build segments of strategic accounts fitting an ideal customer profile based on rich data sets like firmographics, technographics, intent monitoring, and predictive analytics. With key accounts defined, Autonomous Mobile Robots platforms then provide a central hub to design personalized multi-channel experiences tailored for each account. This orchestration spans both outbound channels like targeted advertising, direct mail, and gifting, as well as inbound engagement through web personalization, chat deployments, and sales enablement. Throughout the process, AMR platforms capture comprehensive account-level analytics on engagement, attribution, and revenue impact to optimize strategies.

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Analysis

Chapter 04: Market Share Analysis

Chapter 05: Company Profile

Chapter 06: Appendix

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

Chapter 02: Market Overview

Chapter 03: Market Forecast Analysis

Chapter 04: Company Profile

Chapter 05: Appendix

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