종이 빨대 시장, 점유율, 규모, 동향, 산업 분석 보고서 : 재료별, 제품 유형별, 빨대 길이별, 직경별, 판매 채널별, 최종 용도별, 지역별, 부문별 예측(2024-2032년)
Paper Straw Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Material, By Product Type, By Straw Length, By Diameter, By Sales Channel, By End-use, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2032
상품코드 : 1423927
리서치사 : Polaris Market Research
발행일 : 2024년 01월
페이지 정보 : 영문 119 Pages
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한글목차

Polaris Market Research의 최신 조사에 따르면 종이 빨대 세계 시장 규모는 2032년까지 97억 달러에 달할 것으로 예상됩니다. 이 보고서는 현재 시장 역학에 대한 자세한 통찰력과 미래 시장 성장에 대한 분석을 제공합니다.

플라스틱 폐기물이 환경에 미치는 영향에 대한 전 세계적인 인식과 우려가 높아지면서 지속 가능한 대안에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 종이 빨대는 생분해성 및 복합성 때문에 친환경적인 대안으로 인식되고 있습니다. 플라스틱 빨대를 포함한 일회용 플라스틱에 대한 정부의 규제와 금지 조치로 인해 푸드서비스, 식품 가공 및 접객업과 같은 업계는 법규를 준수하기 위해 종이 빨대로 전환할 수밖에 없습니다. 이러한 수요의 변화는 종이 빨대 제조업체에 큰 시장 기회를 제공합니다.

IGD ShopperVista Health의 최근 통계에 따르면, 무설탕 음료에 대한 수요 증가가 시장 성장의 원동력이 될 것으로 예상되며, 2022년에는 약 85%의 소비자가 건강한 식습관을 우선시하고 수분 섭취(25%)와 설탕 섭취량 감소(27%)에 중점을 둘 것이라고 밝혔습니다. 중점을 두고 있는 것으로 나타났습니다. 이러한 추세에 대응하기 위해 Dabur와 Tetra Laval Pack과 같은 기업들은 2020년에 협력하여 저칼로리 주스 시리즈를 출시하여 더 건강한 음료 옵션에 대한 소비자의 선호도가 높아짐에 따라 제품을 제공합니다.

코로나19 사태는 시장에 다양한 영향을 미쳤습니다. 식당, 카페 및 기타 유사한 장소의 폐쇄로 인해 식당, 카페 및 기타 유사한 장소의 활동이 감소하여 종이 빨대에 대한 수요가 감소했습니다. 그러나 팬데믹 기간 동안 위생과 안전에 대한 관심이 높아진 것은 긍정적인 영향을 미쳤습니다. 안전에 대한 우려로 인해 일회용 제품과 개별 포장 제품에 대한 관심이 높아진 것은 종이 빨대에 유리하게 작용했습니다. 종이 빨대는 종종 개별 포장으로 제공되어 청결을 촉진하고 오염의 위험을 최소화하며 팬데믹 기간 동안 소비자의 선호도 변화와 일치합니다.

종이 빨대 시장 보고서 하이라이트

버진 페이퍼는 재생지에 비해 강도와 내구성이 뛰어나 가장 큰 점유율을 차지하고 있습니다.

0.15인치 이하가 급성장, 종이 빨대 사용 인식이 높아졌기 때문입니다.

북미는 엄격한 정부 규제와 플라스틱 사용 금지로 인해 북미 시장을 독점하고 있습니다.

목차

제1장 서론

제2장 주요 요약

제3장 조사 방법

제4장 세계의 종이 빨대 시장 인사이트

제5장 세계의 종이 빨대 시장, 재료별

제6장 세계의 종이 빨대 시장, 빨대장별

제7장 세계의 종이 빨대 시장, 직경별

제8장 세계의 종이 빨대 시장, 제품 유형별

제9장 세계의 종이 빨대 시장, 판매채널별

제10장 세계의 종이 빨대 시장, 최종 용도별

제11장 세계의 종이 빨대 시장, 지역별

제12장 경쟁 구도

제13장 기업 개요

LSH
영문 목차

영문목차

The global paper straw market size is expected to reach USD 9.70 billion by 2032, according to a new study by Polaris Market Research. The report "Paper Straw Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Material (Virgin Paper, Recycled Paper), By Product Type (Non-Printed, Printed), By Straw Length, By Diameter, By Sales Channel, By End-use, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2032" gives a detailed insight into current market dynamics and provides analysis on future market growth.

The growing global awareness & apprehension regarding the environmental consequences of plastic waste have generated an increasing demand for the sustainable alternatives. Paper straws, recognized as an eco-friendly option, offer biodegradability and composability. Government regulations & bans on the single-use plastics, including plastic straws, have compelled industries such as food-service, food processing, & hospitality to transition to paper straws to adhere to legislative requirements. This shift in demand has created a substantial market opportunity for manufacturers of paper straws.

The rising demand for sugar-free beverages is anticipated to drive market growth. Recent statistics from the IGD ShopperVista Health reveal that approximately 85% of the consumers in 2022 are prioritizing healthy eating, with a focus on drinking more fluids (25%) or reducing sugar intake (27% of people). To cater to this trend, companies like Dabur & Tetra Laval Pack collaborated in 2020 to introduce a range of low-calorie juices, aligning their product offerings with the increasing consumer preference for healthier beverage options.

The COVID-19 pandemic brought about mixed impacts on the market. The closure of food establishments during lockdowns led to a decrease in the demand for paper straws because of reduced activity in restaurants, cafes, and similar venues. However, the heightened emphasis on hygiene and safety during the pandemic has created a positive influence. The increased focus on single-use items and individually wrapped products, driven by safety concerns, has proven advantageous for paper straws. These straws are often provided in individual packaging, promoting cleanliness, and minimizing the risk of contamination, aligning with the changing consumer preferences during the pandemic.

Paper Straw Market Report Highlights

Virgin paper held the largest share, as it offers superior strength and higher durability compared to the recycled paper

<0.15 inches will grow at the rapid pace, as there is growing awareness among on the use of paper straws

North America dominated the market, owing to stringent government rules and ban on plastic use

The global players include Hoffmaster Group, Huhtamaki, BioPak, Novolex, Footprint, Matrix pack, Strawland, Tetra Laval, Transcend Packaging

Polaris Market Research has segmented the paper straw market report based on material, product type, straw length, diameter, sales channel, end use, and region:

Paper Straw, Material Outlook (Revenue - USD Billion, 2019 - 2032)

Paper Straw, Product Type Outlook (Revenue - USD Billion, 2019 - 2032)

Paper Straw, Straw Length Outlook (Revenue - USD Billion, 2019 - 2032)

Paper Straw, Diameter Outlook (Revenue - USD Billion, 2019 - 2032)

Paper Straw, Sales Channel Outlook (Revenue - USD Billion, 2019 - 2032)

Paper Straw, End Use Outlook (Revenue - USD Billion, 2019 - 2032)

Paper Straw, Regional Outlook (Revenue - USD Billion, 2019 - 2032)

Table of Contents

1. Introduction

2. Executive Summary

3. Research Methodology

4. Global Paper Straw Market Insights

5. Global Paper Straw Market, by Material

6. Global Paper Straw Market, by Straw Length

7. Global Paper Straw Market, by Diameter

8. Global Paper Straw Market, by Product Type

9. Global Paper Straw Market, by Sales Channel

10. Global Paper Straw Market, by End Use

11. Global Paper Straw Market, by Geography

12. Competitive Landscape

13. Company Profiles

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