마케팅 어트리뷰션 소프트웨어 시장, 점유율, 규모, 동향, 산업 분석 보고서 : 구성 요소별, 어트리뷰션 유형별, 배포 유형별, 산업별, 지역별, 부문별 예측(2023-2032년)
Marketing Attribution Software Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Component (Services and Solution); By Attribution Type; By Deployment Type; By Industry Verticals; By Region; Segment Forecast, 2023 - 2032
상품코드 : 1421734
리서치사 : Polaris Market Research
발행일 : 2023년 11월
페이지 정보 : 영문 117 Pages
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한글목차

Polaris Market Research의 최신 조사에 따르면, 세계 마케팅 어트리뷰션 소프트웨어 시장 규모는 2032년까지 153억 1,889만 달러에 달할 것으로 예상됩니다. 이 보고서는 현재 시장 역학에 대한 자세한 통찰력과 미래 시장 성장에 대한 분석을 제공합니다.

모바일 기기의 발전과 다양한 소셜 플랫폼의 출현은 소비자의 구매 행동과 마케팅에 큰 변화를 가져왔으며, 소비자 경험을 개선하기 위해 주요 기업들이 도입하고 있는 혁신적인 소프트웨어에 대한 기업의 투자 확대는 큰 속도로 세계 시장 성장을 가속하는 두드러진 요인 중 하나입니다.

예를 들어, 2023년 8월 마린소프트웨어는 커넥트(Connect)와 어센드(Ascend)를 포함한 두 가지 강력한 신제품 출시를 발표했습니다. 이 제품은 성능 마케팅 담당자에게 전례없는 통찰력과 다양한 AI 기반 도구를 제공하여 다양한 성능 마케팅 채널에서 전반적인 성과를 향상시킬 가능성이 높습니다.

고객을 유치, 유지, 참여시키기 위해 전 세계 마케터들이 다양한 마케팅 기법을 사용하고 있으며, 최근 몇 년동안 분석, 검색엔진 최적화, 컨텐츠 생성 등 다양한 형태의 마케팅 기술이 급속도로 발전하면서 특정 캠페인과 채널의 마케팅 비용과 수익 잠재력을 파악할 수 있는 첨단 마케팅 어트리뷰션 소프트웨어에 대한 수요가 크게 증가하고 있습니다. 캠페인 및 채널의 마케팅 비용과 수익 잠재력을 더 잘 이해하기 위해 고급 마케팅 어트리뷰션 소프트웨어에 대한 수요와 채택이 크게 증가하고 있습니다.

또한, 전 세계적으로 전자상거래와 온라인 거래가 빠르게 성장함에 따라 기업들은 고객의 전체 구매 여정을 이해하는 것이 중요해지고 있습니다. 이는 온라인 접점 전반에 걸쳐 전환의 귀속을 지원하는 어트리뷰션 소프트웨어를 통해 가능하며, 구매 경로에 대한 이해와 최적화를 강화함으로써 기업의 수익 기회를 늘리고 시장 성장을 가속할 수 있습니다.

마케팅 어트리뷰션 소프트웨어 시장 보고서 하이라이트

기업이 특정 요구를 충족시키는 데 도움이 되는 소프트웨어 서비스의 보급이 확대됨에 따라 서비스 분야가 주목할 만한 점유율을 차지하고 있습니다.

멀티소스 부문이 큰 비중을 차지했는데, 그 주된 이유는 다양한 유익한 기능과 첨단 기술의 도입이 증가하고 있기 때문입니다.

클라우드 기반 부문은 클라우드 기반 솔루션의 채택이 증가하고 이러한 솔루션이 전 세계적으로 사용 가능해짐에 따라 가장 높은 성장률을 보일 것으로 예상됩니다.

IT 및 통신 분야는 통신 산업의 급격한 성장으로 인해 향후 몇 년동안 가장 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.

북미는 인프라가 잘 구축되고 발전하고 있으며, 소비 여력이 높아 세계 시장을 독점하고 있습니다.

주요 시장 기업은 Oracle Corporation, Marketing Attribution, Adobe, Google, SAP, The Nielsen Company 등입니다.

목차

제1장 서론

제2장 주요 요약

제3장 조사 방법

제4장 세계의 마케팅 어트리뷰션 소프트웨어 시장 인사이트

제5장 세계의 마케팅 어트리뷰션 소프트웨어 시장, 컴포넌트별

제6장 세계의 마케팅 어트리뷰션 소프트웨어 시장, 속성 유형별

제7장 세계의 마케팅 어트리뷰션 소프트웨어 시장, 업계별

제8장 세계의 마케팅 어트리뷰션 소프트웨어 시장, 전개 유형별

제9장 세계의 마케팅 어트리뷰션 소프트웨어 시장, 지역별

제10장 경쟁 구도

제11장 기업 개요

LSH
영문 목차

영문목차

The global marketing attribution software market size is expected to reach USD 15,318.89 million by 2032, according to a new study by Polaris Market Research. The report "Marketing Attribution Software Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Component (Services and Solution); By Attribution Type; By Deployment Type; By industry Vertical; By Region; Segment Forecast, 2024 - 2032" gives a detailed insight into current market dynamics and provides analysis on future market growth.

The growing advancements in mobile devices and the emergence of various social platforms resulted in significant changes in consumer purchasing behavior and marketing and greater proliferation among businesses investing in innovated software being introduced by the key players to cater to the growing trend of individual marketing as to enhance the consumer experience, are among the prominent factors fostering the global market growth at a significant pace.

For instance, in August 2023, Marine Software, announced the launch of its two new powerful products including Connect and Ascend, that are likely to offer performance marketers unprecedented insights and various AI-powered tools to improve their overall results across difference performance marketing channels.

With the growing use of different types of marketing techniques by marketers all over the world to attract, keep, and engage their customers and rapid emergence of several forms of marketing technology in the recent years including analytics, search engine optimization, and content generation, the demand and adoption of advance marketing attribution software have increased drastically to better understand the marketing spend and earning potential from a particular campaign or channel.

Moreover, the exponential growth of e-commerce and online transactions worldwide has made it crucial for businesses to understand their customer entire purchasing journey, which could be done by attribution software that helps attribute conversions across online touchpoints, enhancing understanding and optimization of the path to purchase, which is likely to result in increased revenue opportunities for businesses and push the market growth forward.

Marketing Attribution Software Market Report Highlights

Services segment accounted for noteworthy share, on account of increased prevalence for software services that help companies meeting their specific needs

Multi-source segment held the substantial share, mainly attributable to their wide range of beneficial features and rising implementation of advanced technologies

Cloud-based segment will grow at highest growth rate, due to rising adoption of cloud-based solutions and its growing availability of these solutions worldwide

IT & telecom segment projected to hold largest share in the coming years, because of the exponential growth in telecom industry

North America dominated the global market, on account of region's well-established and developed infrastructure and higher spending capacity

The key market players include Oracle Corporation, Marketing Attribution, Adobe, Google, SAP, and The Nielsen Company

Polaris Market Research has segmented the marketing attribution software market report based on component, attribution type, deployment type, industry vertical, and region:

Marketing Attribution Software, Component Outlook (Revenue - USD Million, 2019 - 2032)

Marketing Attribution Software, Attribution Type Outlook (Revenue - USD Million, 2019 - 2032)

Marketing Attribution Software, Deployment Type Outlook (Revenue - USD Million, 2019 - 2032)

Marketing Attribution Software, Industry Vertical Outlook (Revenue - USD Million, 2019 - 2032)

Marketing Attribution Software, Regional Outlook (Revenue - USD Million, 2019 - 2032)

Table of Contents

1. Introduction

2. Executive Summary

3. Research Methodology

4. Global Marketing Attribution Software Market Insights

5. Global Marketing Attribution Software Market, by Component

6. Global Marketing Attribution Software Market, by Attribution Type

7. Global Marketing Attribution Software Market, by Industry Vertical

8. Global Marketing Attribution Software Market, by Deployment Type

9. Global Marketing Attribution Software Market, by Geography

10. Competitive Landscape

11. Company Profiles

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