세계의 냉장 식품 및 델리 식품 시장 : 점유율, 규모, 동향 및 산업 분석 보고서 - 제품별, 특성별, 유통 채널별, 지역별, 부문별 예측(2023-2032년)
Chilled and Deli Foods Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Product (Meat, Cheese, Prepared Products), By Nature (Conventional, Organic), By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2032
상품코드 : 1388086
리서치사 : Polaris Market Research
발행일 : 2023년 10월
페이지 정보 : 영문 116 Pages
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한글목차

세계 냉장 식품 및 델리 식품 시장 규모는 2032년까지 3,799억 2,000만 달러에 달할 것으로 예상됩니다. 이 보고서는 현재 시장 역학에 대한 자세한 통찰력과 미래 시장 성장에 대한 분석을 제공합니다.

시장 성장을 가속하는 주요 트렌드 중 하나는 식품의 영양 성분에 대한 소비자의 관심으로 인해 냉장 식품 및 델리 식품에 대한 선호도가 높아지고 있다는 점입니다. 또한, 소비자의 바쁜 라이프스타일과 이러한 음식이 제공하는 편리함으로 인해 반찬에 대한 수요가 증가하고 있으며, 이는 예측 기간 동안 시장 성장을 가속할 가능성이 높은 중요한 추세입니다. 증가하는 고객 수요에 대응하기 위해 제조업체들은 건강식품 카테고리의 냉장 식품 및 델리 식품 제공을 확대하고 비건, 글루텐 프리, 유제품을 사용하지 않는 제품 등 다양한 옵션을 도입하고 있습니다. 이러한 유형 증가로 인해 냉장 및 반찬 시장은 세계적으로 크게 성장하고 있습니다.

냉장식품 및 델리 식품에 대한 소비자 수요가 증가함에 따라 월마트, 타겟과 같은 대형 소매업체를 포함한 슈퍼마켓/하이퍼마켓은 이러한 제품에 더 많은 선반 공간을 할애하고 있습니다. 이러한 추세는 특히 미국, 영국, 독일, 프랑스와 같은 선진국에서 두드러지게 나타나고 있으며, 소비자들은 점점 더 편리하고 바로 먹을 수 있는 식품을 선호하고 있습니다. 이에 따라 슈퍼마켓/하이퍼마켓은 고객의 취향과 니즈를 충족시키기 위해 냉장식품과 조제식품의 구색을 확대하여 선반에서 이들 제품의 존재감을 높이고 있습니다.

업계는 특히 주요 업체 간의 M&A를 포함한 성장 추세를 목격하고 있으며, 이는 시장 확대의 원동력이 될 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 2021년 12월 MamaMancini's Holdings는 T&L Creative Salads &Olive Branch 인수를 완료했습니다. 이러한 인수를 통해 MamaMancini는 순이익을 개선하고 유통망을 확장하여 시장에서의 입지와 성장을 더욱 가속화할 계획입니다.

냉장식품 및 델리 식품 시장 보고서 및 주요 내용

불순물이 없고 영양가가 높은 현지산 유기농 식품이 시장을 장악하고 있습니다.

온라인 채널은 안정적인 성장률로 성장합니다.

저칼로리, 고영양 식품을 찾는 인구 증가로 아시아태평양은 빠른 속도로 성장할 것으로 보입니다.

목차

제1장 서론

제2장 주요 요약

제3장 조사 방법

제4장 세계의 냉장 식품 및 델리 식품 시장 인사이트

제5장 세계의 냉장 식품 및 델리 식품 시장, 제품별

제6장 세계의 냉장 식품 및 델리 식품 시장, 성질별

제7장 세계의 냉장 식품 및 델리 식품 시장, 유통 채널별

제8장 세계의 냉장 식품 및 델리 식품 시장, 지역별

제9장 경쟁 구도

제10장 기업 개요

LSH
영문 목차

영문목차

The global chilled and deli foods market size is expected to reach USD 379.92 billion by 2032, according to a new study by Polaris market research. The report "Chilled and Deli Foods Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Product (Meat, Cheese, Prepared Products), By Nature (Conventional, Organic), By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2032" gives a detailed insight into current market dynamics and provides analysis on future market growth.

One of the primary trends propelling market growth is the increasing consumer preference for chilled and deli products, driven by their interest in understanding the nutritional content of food. Additionally, the demand for prepared meals is rising due to consumers' busy lifestyles and the convenience these meals provide, making it a significant trend likely to drive market growth throughout the forecast period. To meet the growing customer demand, manufacturers are expanding their offerings of chilled and deli foods in the healthy food category, introducing various options such as vegan, gluten-free, and dairy-free products. This increased variety is significantly expanding the market for chilled and deli foods on a global scale.

Increasing consumer demand for chilled and deli foods has led to supermarkets and hypermarkets, including major retailers like Walmart and Target, dedicating more shelf space to these products. This trend is particularly prominent in developed countries such as the U.S., the UK, Germany, and France, where consumers are increasingly seeking convenient and ready-to-eat options. As a result, supermarkets and hypermarkets are expanding their offerings of chilled and deli foods to cater to the preferences and needs of their customers, leading to a greater presence of these products on their shelves.

Industry is witnessing growth trends, including mergers & acquisitions, particularly among key players, which are expected to drive market expansion. For instance, in December 2021, MamaMancini's Holdings completed the acquisition of the T&L Creative Salads & Olive Branch, distributed to over 250 delis, bagel shops, & distributors in the New York. Through these acquisitions, MamaMancini's aims to enhance its net income and expand its distribution network, further fueling its market presence and growth.

Chilled and Deli Foods Market Report Highlights

Organic segment dominated the market, as they are free from any adulterants, locally sourced, & have high nutritional value

Online channels will grow at the steady rate, primarily due to heavy discounts & cash backs on minimal shopping

APAC will grow at rapid pace, owing to the growing population seeking low calorie high nutritious foods

The global key market players include: General Mills, PepsiCo, Kraft Heinz, Nestle, Kellogg Company, Unilever, Calbee, and Intersnack Group

Polaris market research has segmented the chilled and deli foods market report based on product, nature, distribution channel, and region:

Chilled and Deli Foods, Product Outlook (Revenue - USD Billion, 2023 - 2032)

Chilled and Deli Foods, Nature Outlook (Revenue - USD Billion, 2023 - 2032)

Chilled and Deli Foods, Distribution Channel Outlook (Revenue - USD Billion, 2023 - 2032)

Chilled and Deli Foods, Regional Outlook (Revenue - USD Billion, 2023 - 2032)

Table of Contents

1. Introduction

2. Executive Summary

3. Research Methodology

4. Global Chilled and Deli Foods Market Insights

5. Global Chilled and Deli Foods Market, by Product

6. Global Chilled and Deli Foods Market, by Nature

7. Global Chilled and Deli Foods Market, by Distribution Channel

8. Global Chilled and Deli Foods Market, by Geography

9. Competitive Landscape

10. Company Profiles

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