The Future of Anti-Counterfeiting, Brand Protection and Security Packaging to 2030
상품코드:1679793
리서치사:Smithers
발행일:2025년 03월
페이지 정보:영문 117 Pages
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한글목차
주요 사실
브랜드 보호 포장에 대한 수요는 2021년부터 연평균 5.4%의 성장률을 보이며 2025년까지 40억 달러에 달할 것으로 예측됩니다.
위조품의 위협이 지속적으로 증가함에 따라 시장 규모는 2030년 50억 달러에 달할 것으로 예상되며, 2025-2030년 연평균 4.7%의 성장률을 보일 것으로 예측됩니다.
위조는 브랜드 평판에 영향을 미치고 소비자 안전에 잠재적인 위험을 초래하는 전 세계적인 문제입니다. 기업과 고객에 대한 위협과 브랜드 제품을 보호하기 위한 보안 조치 강화의 필요성이 위조 방지, 브랜드 보호 및 보안 포장 시장을 지속적으로 견인하고 있습니다.
세계의 위조 방지, 브랜드 보호 및 보안 포장 시장에 대해 조사 분석했으며, 성장 촉진요인 및 동향, 브랜드 소유자의 대응책, 신기술의 영향 등의 정보를 전해드립니다.
목차
주요 요약
서론과 조사 방법
주요 촉진요인과 동향
서론
위조품 세계 무역
위조 의약품
장난감 및 게임
전자/전기 부품, 제품
식품
미용 및 퍼스널케어 제품
위조품 거래에 대한 E-Commerce의 영향
가짜 웹사이트
E-Commerce 사이트
소셜미디어
리코마스
E-Commerce 고객을 보호하는 입법 조치
유럽연합
영국
중국
미국
소비자 행동의 영향
국내/국제 위조 방지 대책
지속가능성
지속가능한 보안 포장재료
디지털 제품 ID
2D바 코드로의 이동
위조 방지 포장 기능 시장
서론
브랜드 보호 기술
추적
부정 개봉 방지 기기
제품 인증
도난 방지
위조 방지 포장 최종 용도 시장
서론
식품
음료
화장품
의약품
기타 소비자용 포장 상품
산업
전기 및 전자부품
자동차 및 항공 부품
위조 방지, 브랜드 보호 및 보안 포장 지역별 시장
개요
서유럽
프랑스
독일
이탈리아
영국
기타 서유럽
동유럽
북미
캐나다
미국
라틴아메리카
아시아
중국
인도
일본
기타 아시아
중동
아프리카
오스트랄라시아
위조 방지, 브랜드 보호 및 보안 포장의 미충족 요구
개요
스마트 포장
지속가능한 보안 포장
디지털 기술
AI, 머신러닝
블록체인
양자 컴퓨팅
국제 협력
LSH
영문 목차
영문목차
Key facts:
Demand for brand protection packaging features has grown by 5.4% CAGR since 2021, and will have a value of $4.0 billion in 2025.
The ongoing, and rising, threat from counterfeiters means that the market is forecast to grow by 4.7% CAGR between 2025 and 2030, to reach $5.0 billion.
Counterfeiting is a global problem that impacts brand reputation and carries potential risks to consumer safety. The threat to businesses and their customers, and the need to enhance the security measures that protect branded goods, has continued to drive the anti-counterfeiting, brand protection and security packaging market.
Definition:
Research for this report focused on the brand protection market, which is defined as the incorporation of tamper-evident, anti-counterfeiting, anti-theft or track-and-trace technology in a product or package to prevent, limit or detect damage from attacks on the brand. The brand protection industry is defined as all the suppliers of products and services specifically designed to protect brand owners from the threat of such attacks.
Key Questions:
How are brand owners utilising digital technologies to combat counterfeiting?
Where are the biggest opportunities in the global brand protection market?
How can brand owners adapt to the changing landscape?
How are emerging technologies impacting brand protection features and packaging designs?
This report is essential to:
Suppliers of security components and technologies
Packaging converters
Brand owners and retailers
Table of Contents
Executive summary
Introduction and methodology
Introduction
Report scope
Report objectives
Methodology
Data
Packaging features
End-use applications
Geographic regions
Definitions
Abbreviations
Key drivers and trends
Introduction
Global trade in counterfeit goods
Counterfeit pharmaceuticals
Toys and games
Electronic and electrical components and products
Food
Beauty and personal care products
Impact of e-commerce on the counterfeit trade
Fake websites
e-commerce sites
Social media
Re-commerce
Legislative initiatives to protect e-commerce customers
European Union
UK
China
USA
Impact of consumer behaviour
National and international anti-counterfeiting measures