위조 방지, 브랜드 보호 및 보안 포장의 미래(-2030년)
The Future of Anti-Counterfeiting, Brand Protection and Security Packaging to 2030
상품코드 : 1679793
리서치사 : Smithers
발행일 : 2025년 03월
페이지 정보 : 영문 117 Pages
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한글목차

주요 사실

위조는 브랜드 평판에 영향을 미치고 소비자 안전에 잠재적인 위험을 초래하는 전 세계적인 문제입니다. 기업과 고객에 대한 위협과 브랜드 제품을 보호하기 위한 보안 조치 강화의 필요성이 위조 방지, 브랜드 보호 및 보안 포장 시장을 지속적으로 견인하고 있습니다.

세계의 위조 방지, 브랜드 보호 및 보안 포장 시장에 대해 조사 분석했으며, 성장 촉진요인 및 동향, 브랜드 소유자의 대응책, 신기술의 영향 등의 정보를 전해드립니다.

목차

주요 요약

서론과 조사 방법

주요 촉진요인과 동향

위조 방지 포장 기능 시장

위조 방지 포장 최종 용도 시장

위조 방지, 브랜드 보호 및 보안 포장 지역별 시장

위조 방지, 브랜드 보호 및 보안 포장의 미충족 요구

LSH
영문 목차

영문목차

Key facts:

Counterfeiting is a global problem that impacts brand reputation and carries potential risks to consumer safety. The threat to businesses and their customers, and the need to enhance the security measures that protect branded goods, has continued to drive the anti-counterfeiting, brand protection and security packaging market.

Definition:

Research for this report focused on the brand protection market, which is defined as the incorporation of tamper-evident, anti-counterfeiting, anti-theft or track-and-trace technology in a product or package to prevent, limit or detect damage from attacks on the brand. The brand protection industry is defined as all the suppliers of products and services specifically designed to protect brand owners from the threat of such attacks.

Key Questions:

This report is essential to:

Table of Contents

Executive summary

Introduction and methodology

Key drivers and trends

Anti-counterfeiting packaging feature markets

Anti-counterfeiting packaging end-use application markets

Anti-counterfeiting, brand protection and security packaging geographic markets

Unmet needs in anticounterfeiting, brand protection and security packaging

Figures

Tables

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