식료품의 미래 : 온라인 식료품, 밀키트, 소비자 직판 식품( 제3판)
The Future of Grocery: Online Grocery, Meal Kits, & Direct-to-Consumer Food, 3rd Edition
상품코드 : 1769559
리서치사 : Packaged Facts
발행일 : 2025년 06월
페이지 정보 : 영문 336 Pages
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한글목차

2024년 미국내 식료품 온라인 판매는 전체 식료품 지출의 11%를 차지할 것으로 예상되며, 이는 불과 5년 전보다 약 4배 증가한 수치입니다. 성장의 원동력은 쇼핑 시간과 배달 옵션뿐만 아니라 식사 계획과 준비에 대한 편리함을 원하는 소비자의 관심입니다.

'식료품의 미래 : 온라인 식료품, 밀키트, 소비자 직판 식품( 제3판)'은 온라인 식품 및 음료 시장의 현재 상황의 역학을 검토합니다. 소비자의 인구통계, 인식, 동기, 행동, 식습관 선택 및 식품 배달 및 수령 서비스 이용과 관련된 소비자 인구통계, 인식, 동기, 행동이 조사됩니다. 식품, 식습관, 건강, 제품 포장에 대한 태도를 조사하고, COVID-19 팬데믹과 인플레이션 시대를 포함한 최근 소비자들에게 미친 역사적 흐름의 영향을 넓은 의미에서 그리고 온라인 식료품 시장의 맥락에서 살펴볼 것입니다.

소비자 인식과 행동의 변화 이유와 그 의미를 현재와 미래 시장 기회와 연관 지어 분석합니다.

시장 규모 데이터는 2019-2024년 소매 매출 수준으로 제공되며, 2025-2029년 및 2034년 예측도 제공됩니다.

이 보고서에서는 다음 제품 카테고리의 온라인 소매 판매에 대한 정보를 제공합니다. 캔, 병 또는 기타 포장에 담긴 보존 식품 및 음료(주류 포함) 밀키트 및 조리 식품 신선한 과일 및 채소 등 신선 식품 유제품 및 계란 제품 육류, 가금류, 해산물 베이커리 제품 냉동식품 등을 포함합니다.

이 보고서에는 다음 상품의 온라인 판매도 포함됩니다.

점포형 식료품점(Kroger, Safeway, ALDI 등)

양판점(Walmart, Target 등) 및 창고형 클럽(Costco, Sam's Club, BJ's 등)

온라인 식료품점(예: Amazon, Thrive Market, Hungryroot)

웹사이트를 통해 자사 식품을 판매하는 브랜드, 소비자에게 직접 판매하는 브랜드

밀키트 및 반찬 배달 서비스(HelloFresh, Sakara Life, Factor 등)

자체 인력을 이용해 다양한 매장에서 식료품을 구매해 고객에게 배송하는 제3자 팩앤딜리버리 기업(예: Instacart).

정기 구매, 단품 주문, 디지털 픽업 및 배송을 준비하는 지역 생협 및 파머스 마켓 웹사이트나 앱을 통한 온라인 판매(배송 및 지역 배송, 매장 수령, 카사이드 픽업 등) 등이 모두 포함됩니다.

목차

제1장 개요

제2장 최근 역사적 동향

3장 개요 및 시장 동향

제4장 시장 규모, 예측, 과거 동향

제5장 음식 주문 방법 이용 및 온라인 음식 구매

6장 성장의 기회

제7장 온라인 식료품, 식사 키트, 식사 배달 서비스 제공업체

8장 소비자 인구 통계

제9장 소비자 심리

제10장 포장과 지속가능성 동향

KSA
영문 목차

영문목차

In 2024, online grocery sales accounted for 11% of total grocery spending in the US, nearly four times the share of spending just five years earlier. Growth will be driven by consumer interest in convenience in terms of not only shopping time and delivery options, but also with meal planning and preparations.

The Future of Grocery: Online Grocery, Meal Kits, & Direct-to-Consumer Food examines the dynamics of the current landscape of the online food and beverage market. Consumer demographics, perceptions, motivations, and behavior are examined as pertaining to dietary choices and use of food delivery and pickup services. Attitudes on food, diet, health, and product packaging are studied. Effects of recent historical trends on consumers - including the COVID-19 pandemic and the inflation era - are considered in both a broad sense and in the context of the online grocery market.

The reasons for and implications of shifts in consumer perception and behavior are analyzed in the context of present and future market opportunities.

Market size data are provided at the retail sales level for 2019-2024, and projections are provided for 2025-2029 and 2034.

This report provides information about online retail sales of food and beverages to consumers in the following product categories:shelf-stable foods and beverages in cans, bottles, or other packaging (including alcoholic beverages)meal kits and prepared mealsperishables such as fresh fruits and vegetablesdairy and egg productsmeat, poultry, and seafoodbakery itemsfrozen foods

This report includes online sales of such items from:

store-based grocers (e.g., Kroger, Safeway, ALDI)

mass merchandisers (e.g., Walmart, Target) and warehouse clubs (e.g., Costco, Sam's Club, BJ's)

online-based grocers (e.g., Amazon, Thrive Market, Hungryroot)

brands that sell their own food products via their websites, direct-to-consumer

meal kit and prepared meal delivery services (e.g., HelloFresh, Sakara Life, Factor)

third-party pack-and-deliver companies that use their own workforce to purchase groceries at various stores and deliver them to customers (e.g., Instacart)

local co-ops and farmers' markets that arrange for subscriptions, single orders, and pickup or delivery digitallyOnline sales made via website or app - whether delivered to a customer via shipment or local delivery, picked up in-store, or received via curbside pickup - are all included.

Table of Content

CHAPTER 1: EXECUTIVE SUMMARY

CHAPTER 2: RECENT HISTORICAL TRENDS

CHAPTER 3: OVERVIEW AND MARKET TRENDS

CHAPTER 4: MARKET SIZE, FORECASTS, AND HISTORICAL TRENDS

CHAPTER 5: USE OF FOOD ORDERING METHODS AND ONLINE FOOD PURCHASES

CHAPTER 6: GROWTH OPPORTUNITIES

CHAPTER 7: ONLINE GROCERY, MEAL KIT, AND MEAL DELIVERY SERVICE PROVIDERS

CHAPTER 8: CONSUMER DEMOGRAPHICS

CHAPTER 9: CONSUMER PSYCHOGRAPHICS

CHAPTER 10: PACKAGING AND SUSTAINABILITY TRENDS

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