웨어러블 시장 : 건강 및 안전에 있어서의 진보
Wearables: Advances in Health & Safety
상품코드 : 1522886
리서치사 : Parks Associates
발행일 : 2024년 07월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

요약

미국 인터넷 가구의 절반 가까이가 스마트 워치와 피트니스 트래커를 하나 이상 소유하고 있으며, 웨어러블 소비자 보급률은 과거 최고를 기록하고 있습니다. 디바이스 제조업체는 소구력을 높이고 미개발 시장에 몰입하거나, 첨단의 특징 및 기능으로 기존 사용자를 캡처하거나, 다음 전략을 신중하게 고려해야 합니다. 본 조사에서는 건강 및 안전 부문의 새로운 진보에 주목하면서 웨어러블 시장의 현재 범위를 평가합니다.

주요 조사 항목

본 보고서에서는 세계의 웨어러블 시장을 조사해 스마트 워치, 피트니스 트래커, 하이브리드 워치 등의 웨어러블 플랫폼의 소비자 보급률, 소비자에 의한 브랜드 인지도, 소비자에 의한 기능 및 폼 팩터 등의 각종 취향, 각종 기능에 대한 지불 의향, 사용 예, 안전 기능에 대한 수요 등을 정리했습니다.

목차

조사 기법 및 정의

웨어러블 시장 정의

주요 요약

시장 상황

미국 인터넷 가구에서 브랜드 채용

기능에 대한 관심 및 지불 의향

웨어러블의 주요 이용 사례

개인 안전 및 긴급 모니터링

부록

AJY
영문 목차

영문목차

SYNOPSIS:

Consumer adoption of wearables has hit an all-time high, with nearly half of US internet households owning one or more smart watches or fitness trackers. Device makers must carefully evaluate their next strategies - to widen appeal and break into the remaining untapped market, or to hone-in on existing users with advanced features and functionalities. This research evaluates the current scope of the wearables market, looking at new advances in health and safety.

Key questions addressed:

ANALYST INSIGHT:

"Wearables adoption is following the pattern laid out by smartphones, coalescing around two major platforms - Apple and Google. Garmin is the largest independent brand remaining." - Kristen Hanich, Research Director, Parks Associates.

Table of Contents

Survey Methodology and Definitions

Defining the Wearables Market

Executive Summary

Market Landscape

Brand Adoption Among US Internet Households

Feature Interest and Willingness to Pay

Wearables Key Use Cases

Personal Safety and Emergency Monitoring

Appendix

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