미국의 트랙터 시장 규모는 2025년에 168억 달러, 2030년에는 219억 달러에 이를 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 CAGR은 5.4%를 나타낼 전망입니다.

왕성한 교체 수요, 40마력 이하의 급속한 전동화, 내장형 자율성이 미국의 트랙터 시장을 형성하고 있습니다. Tier-4 최종 엔진의 비용이 역풍이 된다고는 해도, 리얼타임의 텔레매틱스, 농업 법안에 의한 우대 조치, 탄소 크레딧의 수익화가 더해 투자 수익률을 인상하고 있습니다. 상위 5개 벤더가 미국 트랙터 시장의 89.6%를 지배하고 있기 때문에 경쟁이 치열해 가격 규율이 강화되는 한편, 기능 전개가 가속하고 있습니다. 규제, 연결 격차 및 딜러 통합의 상호작용은 여러 작물 사이클에 걸쳐 정량적 절약을 약속하는 통합 기술 패키지에 대한 축족을 제안합니다.
40마력 이하의 배터리 구동 트랙터는 운전 비용 절감이 3-6시즌 이내에 초기 비용을 상쇄하기 때문에 현재는 의미 있는 투자 회수가 가능합니다. John Deere의 E-Power 프로토타입과 Solectrac의 컴팩트한 라인업은 낮은 소음으로 꼬리 파이프 배출이 0인 포도원, 낙농, 온실 작업에서 초기 대수가 집중되는 방법을 보여줍니다. 배터리 밀도가 여전히 대형 유닛을 제한하고 있기 때문에 연구개발은 컴팩트 레인지에 집중하고 있지만 부품 가격은 2023년 이후 14% 하락해 디젤 가격의 우위가 좁아지고 있습니다. 딜러 교육 및 충전 인프라에 대한 인센티브는 여전히 억제요인이지만, 농업 법안의 기후 배분이 시험적 도입을 촉진하고 있습니다. 디어의 상용 전개는 2026년으로 예정되어 있어, 라이벌은 조기 도입자를 둘러싸는 창구가 좁아지고 있는 것에 직면하고 있습니다.
구현은 역방향 호환성을 의도적으로 제한하며, 농가에게 기존의 11년 사이클이 아니라 6-8년 전 트랙터의 인수를 다가가고 있습니다. 이 급증은 40-100HP 클래스에서 가장 두드러지며, 연작 작업은 섹션 컨트롤에 의존합니다. 그 결과, 상대방 상표 제품 제조업체(OEM)는 가이던스 대응 와이어 하네스를 표준 장비해, 교체 점유율을 획득하고 있습니다. 이 돌풍은 설치 베이스가 크리티컬 매스에 도달하면 2027년까지 피크에 이를 것입니다.
Tier-4 최종 대응은 스티커 가격을 15% 이상 끌어올려 가족 경영 농가의 금리를 침식하는 배기액 비용을 도입합니다. 미립자 물질의 배출량은 95% 감소하지만 투자 회수 기간이 길어지기 때문에 많은 생산자는 Tier-4 이전의 중고 유닛을 구입하거나 교체를 지연시킬 수 있습니다. 2026년 이후 부품 공급업체가 생산을 확대하고 2차 시장 가격이 정상화되면 이 긴장이 완화될 것으로 보입니다.
40마력 이하의 전동 트랙터는 배터리 비용의 저하와 지자체의 인센티브에 의해 CAGR10.8%로 미국의 트랙터 시장 전체를 2배 가까이 웃돌 것으로 예측됩니다. 이 부문은 제로 방출, 저소음 성능을 중시하는 온실, 낙농 및 도시 농업에서 이익을 얻습니다. 40-100마력 범위는 2024년 미국의 트랙터 시장 점유율의 51%를 유지했습니다. 100마력 이상의 유닛은 디젤 에너지 밀도가 여전히 1에이커당 비용을 가장 낮게 억제하는 대규모 농장에서 사용됩니다.
신규 진입의 전기식 농기는 60%의 연료 절감과 40%의 유지 보수 경감을 들고, 환경 보호보다 소유 비용의 지표를 목표로 하고 있습니다. 디어 앤 컴퍼니의 130HP E-Power 프로토타입은 확장 가능한 전동화로의 변화를 강조하지만, 배터리의 질량이 크기 때문에 대형 프레임의 채용은 시험적인 것에 그치고 있습니다. 솔렉트랙 매출은 2021년 180만 달러에서 2022년 1,100만 달러로 증가했지만 순손실은 인프라 장애물이 남아 있음을 나타냅니다. 인산철 리튬 화학이 보급되면 팩 비용은 2027년까지 20% 하락하여 디젤의 선행 우위가 줄어들 수 있습니다.
유틸리티 트랙터는 2024년 출하 대수의 41%를 차지했는데, 이는 축우, 건초, 부동산 관리 등 폭넓은 작업에의 적합성을 반영하고 있습니다. 그럼에도 과수원·포도원용 트랙터는 2030년까지의 CAGR이 11.4%로 미국의 트랙터 시장 평균을 상회합니다. 그 값비싼 가격 설정은 좁은 섀시, 자율주행 가능한 제어장치, 좁은 가축으로 위력을 발휘하는 제로 에미션 파워트레인에 기인합니다. 농작용 트랙터는 옥수수와 콩의 제작 면적에 연동하여 안정적인 수요를 유지하고 있지만, OEM이 고마력 기능과 가격에 민감한 생산자와의 균형을 잡고 있기 때문에 마진 압력은 더욱 엄격해지고 있습니다.
사례 IH의 FieldOps 플랫폼과 Connectivity Included는 새로운 과수원 트랙터의 데이터 서비스 비용을 제거하고 평생 비용을 절감하며 채용에 박차를 가하고 있습니다. 캘리포니아의 프리미엄 과일 생산자는 에이커 당 마진이 상품 작물을 능가하기 때문에 높은 금액을 지불합니다. 이윽고 LIDAR 유도 살포기와 같은 특수 유닛으로 입증된 기술은 생산량이 부품 가격을 낮추면 주류의 유틸리티 모델로 연쇄되어 그 매력이 더욱 넓어질 것으로 보입니다.
The United States tractor market size is valued at USD 16.8 billion in 2025 and is projected to reach USD 21.9 billion by 2030, registering a 5.4% CAGR during the forecast period.

Strong replacement demand, rapid electrification below 40 HP, and embedded autonomy are shaping the United States tractor market as growers look to offset rising labor costs and compliance spending. Real-time telematics, Farm Bill incentives, and carbon-credit monetization together lift return on investment, even as Tier-4 final engine costs add headwinds. Competitive behavior remains intense because the top five vendors control 89.6% of the United States tractor market, reinforcing price discipline while accelerating feature roll-outs. The interplay of regulation, connectivity gaps, and dealership consolidation signals a pivot toward integrated technology packages that promise quantifiable savings across multiple crop cycles.
Battery-powered tractors below 40 HP now offer meaningful payback because operating cost reductions offset up-front premiums within three to six seasons. John Deere's E-Power prototypes and Solectrac's compact lineup underline how early volume is clustering in vineyards, dairies, and greenhouse operations where low noise and zero tailpipe emissions carry premium value. Battery density still limits larger units, concentrating R&D on the compact range, yet component prices have fallen 14% since 2023, narrowing diesel price advantages. Dealer education and charging-infrastructure incentives remain gating factors, but Farm Bill climate allocations are catalyzing pilot deployments. With Deere's commercial rollout slated for 2026, rivals face a shrinking window to lock in early adopters.
Implement purposely limit on backward compatibility, pressing farmers to trade in 6-8-year-old tractors rather than the historic 11-year cycle. The surge is most visible in the 40-100 HP class, where row-crop operations depend on sectional control. Consequently, the Original Equipment Manufacturers (OEMs) bundle guidance-ready wiring harnesses as standard to capture replacement share. This tailwind should peak by 2027 once the installed base reaches critical mass.
Tier-4 final compliance lifts sticker prices by more than 15% and introduces exhaust fluid expenses that erode margins for family farms. While emissions of particulate matter plunge 95%, the payback period lengthens, motivating many growers to buy used pre-Tier-4 units or delay replacements. The strain is likely to moderate after 2026 once component suppliers scale production and secondary-market prices normalize.
Other drivers and restraints analyzed in the detailed report include:
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The below 40 HP electric tractor is forecast to advance at 10.8% CAGR, outpacing the broader United States tractor market by nearly twofold, due to falling battery costs and municipal incentives. This segment benefits from greenhouse, dairy, and urban farming operations that prize zero-emission, low-noise performance. The 40-100 HP range retains 51% United States tractor market share in 2024 because of its versatility across row-crop and livestock tasks, anchoring long-term volume. Above 100 HP units serve large farms where diesel energy density still delivers the lowest dollar-per-acre cost.
Electric newcomers target cost-of-ownership metrics rather than environmental altruism, citing 60% fuel savings and 40% lower maintenance. Deere & Company's 130 HP E-Power prototype underscores the manufacturer's shift toward scalable electrification, though battery mass keeps large-frame adoption in pilot mode. Solectrac's revenue rose from USD 1.8 million in 2021 to USD 11 million in 2022, yet net losses show infrastructure hurdles remain. As lithium iron phosphate chemistry gains traction, pack costs could fall 20% by 2027, narrowing diesel's upfront advantage.
The utility tractors captured 41% of 2024 shipments, reflecting broad task compatibility across cattle, hay, and property maintenance. Still, orchard and vineyard tractors are set for an 11.4% CAGR through 2030, eclipsing the United States tractor market average. Their premium pricing stems from narrow chassis, autonomy-ready controls, and zero-emission powertrains that thrive in confined rows. Row-crop tractors hold stable demand linked to corn and soybean acreage, but margin pressure is steeper as OEMs balance high-horsepower features against price-sensitive growers.
Case IH's FieldOps platform and its Connectivity Included offer removes data-service fees for new orchard tractors, trimming lifetime costs and spurring adoption. Premium fruit growers in California pay up because the margin per acre dwarfs commodity crops. Over time, technologies proven in specialty units-such as LIDAR-guided sprayers-should cascade into mainstream utility models once volumes cut component pricing, widening their appeal.
The United States Tractor Market Report is Segmented by Horsepower (Below 40 HP, 40-100 HP, and More), by Type (Utility Tractors, Row Crop Tractors, Orchard and Vineyard Tractors, and More), by Drive Type (Two-Wheel Drive (2WD), Four-Wheel Drive (4WD), and More), and by Application (Cereals and Oilseeds, Fruits and Vegetables, and More). The Market Forecasts are Provided in Terms of Value (USD).