싱가포르의 시설 관리 시장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향, 성장 예측(2025-2030년)
Singapore Facility Management - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)
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리서치사 : Mordor Intelligence
발행일 : 2025년 03월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

싱가포르의 시설 관리 시장 규모는 2025년에 36억 5,000만 달러로 추정되고, 시장 추계 및 예측 기간인 2025-2030년 CAGR 3.1%로 성장할 전망이며, 2030년에는 42억 5,000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

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세계 운송 및 물류의 허브로서 싱가포르의 지위는 일류 인프라와 시설 관리에 대한 노력을 강조하고 있습니다. 동남아시아에 대한 매우 중요한 게이트웨이로서 싱가포르는 시설의 업그레이드와 유지에 고액의 투자를 실시해 왔습니다. 싱가포르 정부는 건축건설청(BCA)이나 주택개발청(HDB) 같은 기관을 통해 시설 관리의 한계를 넓히는 데 주력해 왔습니다. 그들은 지속 가능하고 효율적인 관행을 지지하기 위해 엄격한 규제를 전개하고 가이던스를 제공하고 있습니다.

주요 하이라이트

싱가포르의 시설 관리 시장 동향

자산 관리가 급성장할 전망

상업, 소매 및 외식 부문이 주요 점유율을 차지합니다.

싱가포르 시설 관리 산업 개요

싱가포르의 시설 관리 시장은 단편화되어 있으며, 다양한 규모의 기업이 존재하고 있습니다. 이 시장은 조직이 현재의 둔화를 상쇄하기 위해 전략적인 투자를 계속하고 있기 때문에 많은 제휴, 합병, 인수가 발생할 것으로 예상됩니다. 이 지역의 고객은 사업 운영을 용이하게 하기 위해 FM 서비스를 채택하고 있습니다. 이 시장은, ISSA/S, CBRE Group Inc., CBM Pte Ltd, ENGIE Services Singapore(Engie SA), Sodexo Singapore Pte. Ltd.등의 주요 솔루션 서비스 프로바이더로 구성되어 있습니다.

FM 벤더는 전문 지식을 활용한 강력한 경쟁 전략을 도입하고 있으며, 광고 선전비에도 많은 예산을 투자하고 있습니다.

시장의 주요 벤더는 소비자를 매료시키는 통합 솔루션을 제공하는 데 더욱 주력하고 있습니다. FM 벤더는 자사의 서비스에 테크놀로지를 도입해 서비스 포트폴리오에 강점을 더하고 있습니다.

시장의 소규모 벤더와 신규 참가 벤더는 대기업 벤더보다 비용 및 베네핏을 유지하는 것에 주력해, 국내에서의 경쟁을 더욱 격화시킬 것으로 예측됩니다. 국내에서는 공공부문에 비해 민간부문에 치중하는 비중이 커질 것으로 보입니다.

품질인증, 서비스 내용, 비용, 기술력, 기술은 신규 계약을 획득하기 위한 중요한 요소입니다.

기타 혜택 :

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트

제5장 시장 역학

제6장 시장 세분화

제7장 경쟁 구도

제8장 벤더 포지셔닝 분석

제9장 투자 분석

제10장 투자 분석 시장의 미래

AJY
영문 목차

영문목차

The Singapore Facility Management Market size is estimated at USD 3.65 billion in 2025, and is expected to reach USD 4.25 billion by 2030, at a CAGR of 3.1% during the forecast period (2025-2030).

Singapore Facility Management - Market - IMG1

Singapore's prime position as a global transportation and logistics hub underscores its commitment to top-notch infrastructure and facilities management. As a pivotal gateway to Southeast Asia, Singapore has seen substantial investments in upgrading and maintaining its facilities. The Singaporean government has been instrumental in pushing the envelope on facilities management through agencies like the Building and Construction Authority (BCA) and the Housing and Development Board (HDB). They've rolled out stringent regulations and offered guidance to champion sustainable and efficient practices.

Key Highlights

Singapore Facility Management Market Trends

Asset Management is Expected to be the Fastest Growing Segment

The Commercial, Retail, and Restaurants Segment Holds Major Share

Singapore Facility Management Industry Overview

The Singapore facility management market is fragmented, with the presence of diverse firms of different sizes. This market is anticipated to encounter a number of partnerships, mergers, and acquisitions as organizations continue to invest strategically in offsetting the present slowdowns that they are experiencing. Clients in this region are employing FM services to increase the ease of their business operations. The market comprises key solutions and service providers, such as ISS A/S, CBRE Group Inc., CBM Pte Ltd, ENGIE Services Singapore (Engie SA), and Sodexo Singapore Pte. Ltd. (Sodexo Group).

The FM vendors are incorporating a powerful competitive strategy by leveraging their expertise. In addition, they are spending a significant amount on advertising.

Major vendors in the market are further focusing on offering integrated solutions to attract consumers. FM vendors are incorporating technologies into their services, adding strength to their service portfolio.

Smaller and new vendors in the market are expected to focus on maintaining cost-benefit over major vendors, further intensifying the competition in the country. A significant share of the focus will be directed toward the private sector compared to the public sector in the country.

Quality certification, service offerings, costs, technical capabilities, and technology are important factors for attracting new contracts.

Additional Benefits:

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

5 MARKET DYNAMICS

6 MARKET SEGMENTATION

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

8 VENDOR POSITIONING ANALYSIS

9 INVESTMENT ANALYSIS

10 FUTURE OF THE MARKET

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