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한글목차
스테아르산 시장 규모는 2025년에 998만 톤에 달할 것으로 추정됩니다. 예측기간(2025-2030년)의 CAGR은 5.36%를 나타낼 것으로 전망되고, 2030년에는 1,295만 톤에 이를 것으로 예상됩니다.
COVID-19는 2020년 시장에 부정적인 영향을 미쳤습니다. 그러나 개인의 위생과 청결한 환경에 대한 의식이 높아짐에 따라 스테아르산 기반의 퍼스널케어 제품과 가정용 세제 제품 수요를 자극하고 스테아르산 시장 수요를 높이고 있습니다.
주요 하이라이트
시장을 견인하고 있는 주요 요인은 퍼스널케어 제품에 대한 요구 증가와 클리너·세제 업계의 급성장입니다.
반면 원료 가격 변동과 고농도의 발암성 영향이 시장 성장을 방해하고 있습니다.
금속 세척 및 촛불 제조에 대한 용도 증가는 예측 기간 동안 시장이 상승할 수 있는 기회를 제공할 것으로 보입니다.
아시아태평양은 시장을 독점하고 예측 기간 동안 가장 높은 CAGR을 나타낼 가능성이 높습니다.
스테아르산 시장 동향
퍼스널케어 산업에서의 수요 증가
스테아르산은 퍼스널케어 제품의 성분인 스테아르산나트륨, 스테아르산마그네슘, 스테아르산칼슘 등의 스테아르산염의 제조에 사용됩니다. 스테아르산은 3,200개가 넘는 스킨케어 제품과 헤어케어 제품에 사용됩니다.
또한, 개인의 건강과 위생에 대한 의식 증가와 미용 의식 증가가 스테아르산 수요를 촉진할 것으로 예상됩니다.
2022년 세계 미용 및 퍼스널케어 시장 규모는 5,340억 달러를 초과했습니다. 또한 이 시장은 예측 기간 동안 약 5.86%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 것으로 추정되며 시장 조사에 유리합니다.
퍼스널케어 협회의 코스메틱·유럽에 의하면, 유럽의 5억명의 소비자는 매일, 제한제, 향료, 메이크업, 샴푸로부터 비누, 선스크린, 치약, 화장품에 이르기까지, 건강을 지키고, 행복감을 높이고, 자존심을 높이기 위해서 화장품
영국의 자연 화장품 시장은 2022년에는 2억 860만 유로(-2억 1,414만 달러)에 이르렀습니다. 자연 화장품 업계 통계에 따르면 이 시장은 2022년부터 2026년까지 연률 7.51%로 계속 성장할 것으로 예상됩니다. 소비자가 이러한 물질의 환경과 건강에 미치는 영향에 관심을 갖게 됨에 따라 이러한 제품의 인기가 높아지고 있습니다.
따라서 퍼스널케어 업계 수요 증가는 앞으로 몇 년동안 시장에 영향을 줄 것으로 예상됩니다.
아시아태평양이 시장을 독점
아시아태평양은 중국, 인도, 일본, 기타 개발도상국 등에서 도시화가 진행되고, 젊은 세대의 인구가 증가하고 있기 때문에 화장품 및 퍼스널케어 제품의 주요 소비국이 되고 있습니다.
스테아르산은 비누 및 세제에 많은 용도가 있습니다. 주로 증점제와 경화제의 역할을 하며, 고형 비누의 형상 유지를 돕습니다. 스테아르산은 비누 입자가 더러운 입자와 붙는 것을 돕고, 그것을 풀어 물로 씻어낼 수 있도록 합니다.
아시아태평양 시장을 지원하고 있는 것은 로레알, 프록터 앤 도박, 유니레버 등 이 지역을 대표하는 세계적 대기업입니다.
다양한 연구개발, 사업 확대, 화장품에 대한 투자로 이 지역의 스테아르산 시장은 예측 기간 동안 크게 성장할 것으로 예상됩니다.
국제무역기구에 따르면 중국은 화장품 및 퍼스널케어의 두 번째 시장입니다. 중국의 화장품 소매 판매액은 2020년 523억 달러로 상승했습니다. 게다가 2022년 전체 화장품 매출은 701억 달러를 넘어 연간 성장률은 9.6%가 되었습니다.
인베스트 인디아에 따르면 인도 화장품 및 퍼스널케어 제품 시장 규모는 현재 268억 달러로, 2025년에는 372억 달러로 확대될 것으로 예측되고 있습니다.
경제산업성에 의하면 일본의 화장품 및 퍼스널케어 제품 시장 규모는 2021년에는 350억 달러를 넘어, 미국, 중국에 이어 세계 제3위가 되었습니다. 일본에는 시세이도, 카오, 코세, 폴라 오르비스 등 세계적인 브랜드를 포함한 3,000개 이상의 뷰티케어 기업이 있습니다.
앞서 언급한 요인은 앞으로 몇 년동안 시장에 큰 영향을 미칠 것으로 예상됩니다.
스테아르산 산업 개요
스테아르산 시장은 그 특성상 부분적으로 단편화됩니다. 시장의 주요 기업(특별한 순서 없음)에는 Wilmar International Ltd, Kuala Lumpur Kepong Berhad, Oleon, Pacific Oleochemicals Sdn Bhd, Emery Oleochemicals 등이 있습니다.
기타 혜택 :
엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
3개월간의 애널리스트·지원
목차
제1장 서론
조사의 전제조건
조사 범위
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 역학
성장 촉진요인
퍼스널케어 제품에 대한 요구 증가
세정제·세제산업의 급성장
성장 억제요인
원재료 가격 변동
고농도에서의 발암성
기타 억제요인
업계 밸류체인 분석
Porter's Five Forces 분석
공급기업의 협상력
구매자의 협상력
신규 참가업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 기업 간 경쟁 강도
제5장 시장 세분화
사료 원료
동물성 원료
식물성 원료
용도
비누 및 세제
퍼스널케어
섬유
플라스틱
고무 가공
기타 용도
지역
아시아태평양
중국
인도
일본
한국
기타 아시아태평양
북미
미국
캐나다
멕시코
유럽
독일
영국
이탈리아
프랑스
기타 유럽
남미
브라질
아르헨티나
기타 남미
중동 및 아프리카
사우디아라비아
남아프리카
기타 중동 및 아프리카
제6장 경쟁 구도
M&A, 합작사업, 제휴, 협정
시장 랭킹 분석
주요 기업의 전략
기업 프로파일
3F Industries Ltd
BASF SE
Croda International
Deeno Group
Emery Oleochemicals
Godrej Industries Limited
Kao Corporation
Kuala Lumpur Kepong Berhad
New Japan Chemical Co. Ltd
Oleon
Pacific Oleochemicals Sdn Bhd
Procter & Gamble
RUGAO Shuangma Chemical Co. Ltd
Twin River Technologies
VVF(Global)Limited
Wilmar International
제7장 시장 기회와 앞으로의 동향
금속 세척 및 양초 제조에 대한 용도 확대
KTH
영문 목차
영문목차
The Stearic Acid Market size is estimated at 9.98 million tons in 2025, and is expected to reach 12.95 million tons by 2030, at a CAGR of 5.36% during the forecast period (2025-2030).
COVID-19 negatively impacted the market in 2020. However, the increasing consciousness regarding personal hygiene and clean surroundings stimulates the demand for stearic acid-based personal care and household cleaning products, thus enhancing the market demand for stearic acid.
Key Highlights
Major factors driving the market studied are the increasing need for personal care products and the rapid growth of the cleaners and detergents industry.
On the flip side, fluctuating prices of raw materials and carcinogen effects in high concentrations hinder the growth of the market studied.
Increasing applications for metal cleaning and candle manufacturing are likely to offer opportunities for the market to rise over the forecast period.
The Asia-Pacific region is expected to dominate the market and is also likely to witness the highest CAGR during the forecast period.
Stearic Acid Market Trends
Increasing Demand from the Personal Care Industry
Stearic acid is used for the production of stearates, such as sodium stearate, magnesium stearate, or calcium stearate, a component of personal care products. It is used in more than 3,200 skincare and hair care products.
Furthermore, the growing awareness of personal health and hygiene and increasing beauty consciousness are expected to drive the demand for stearic acid.
In 2022, the value of the global beauty and personal care market amounted to over USD 534 billion. Moreover, the market is estimated to grow at a CAGR of around 5.86% during the forecast period, which will favor the market studied.
According to Cosmetic Europe, the personal care association, Europe's 500 million consumers use cosmetic and personal care products every day to protect their health, enhance their well-being, and boost their self-esteem, ranging from antiperspirants, fragrances, make-up, and shampoos to soaps, sunscreens and toothpaste, and cosmetics.
The UK natural beauty market is estimated to reach EUR 208.6 million (~ USD 214.14 million) in 2022. Natural cosmetics industry statistics show that the market is expected to keep growing at an annual rate of 7.51% between 2022 and 2026. These goods become more popular as consumers become more concerned about the environmental and health implications of these substances.
Therefore, the increasing demand from the personal care industry is expected to impact the market in the coming years.
Asia-Pacific Region to Dominate the Market
Asia-Pacific was the leading consumer of cosmetics and personal care products due to growing urbanization and the increasing population of the younger generation in countries like China, India, Japan, and other developing nations.
Stearic acid has a large number of applications in soaps and detergents. It primarily fulfills the role of a thickener and hardener, which helps soap bars retain their shape. Stearic acid helps soap particles attach to dirt particles, loosening them to be washed away with water.
Leading global giants in the region, such as L'Oreal, Procter & Gamble, and Unilever, supports the Asia-Pacific market.
With various research and developments, expansions, and investments in cosmetic products, the market for stearic acid is expected to grow significantly in the region during the forecast period.
According to the International Trade Organization, China is the second-largest market for cosmetic and personal care. The retail sales value of cosmetics in China rose to USD 52.3 billion in 2020. Furthermore, overall cosmetics sales in 2022 is anticipated to surpass USD 70.1 billion and witness an annual growth rate of 9.6%.
As per invest India, India's market for cosmetics and personal care products is currently worth USD 26.8 billion and is projected to increase to USD 37.2 billion by 2025.
According to the Ministry of Economy, Trade, and Industry (METI), the size of Japan's cosmetics and personal care products market was over USD 35 billion in 2021, making it the world's third-largest after the United States and China. Japan is home to more than 3,000 beauty care companies, including global brands of Shiseido, Kao, Kose, and Pola Orbis.
The aforementioned factors are expected to significantly impact the market in the coming years.
Stearic Acid Industry Overview
The stearic acid market is partially fragmented in nature. Major companies in the market (in no particular order) include Wilmar International Ltd, Kuala Lumpur Kepong Berhad, Oleon, Pacific Oleochemicals Sdn Bhd, and Emery Oleochemicals, among others.
Additional Benefits:
The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support
TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions
1.2 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET DYNAMICS
4.1 Drivers
4.1.1 Increasing Need for Personal Care Products
4.1.2 Rapid Growth of the Cleaners and Detergents Industry
4.2 Restraints
4.2.1 Fluctuating Prices of Raw Materials
4.2.2 Carcinogen Effect in High Concentrations
4.2.3 Other Restraints
4.3 Industry Value Chain Analysis
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Buyers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products and Services
4.4.5 Degree of Competition
5 MARKET SEGMENTATION (Market Size in Volume)
5.1 Feedstock
5.1.1 Animal-based Raw Materials
5.1.2 Vegetable-based Raw Materials
5.2 Application
5.2.1 Soaps and Detergents
5.2.2 Personal Care
5.2.3 Textiles
5.2.4 Plastics
5.2.5 Rubber Processing
5.2.6 Other Applications
5.3 Geography
5.3.1 Asia-Pacific
5.3.1.1 China
5.3.1.2 India
5.3.1.3 Japan
5.3.1.4 South Korea
5.3.1.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.2 North America
5.3.2.1 United States
5.3.2.2 Canada
5.3.2.3 Mexico
5.3.3 Europe
5.3.3.1 Germany
5.3.3.2 United Kingdom
5.3.3.3 Italy
5.3.3.4 France
5.3.3.5 Rest of Europe
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East and Africa
5.3.5.1 Saudi Arabia
5.3.5.2 South Africa
5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa
6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Mergers and Acquisitions, Joint Ventures, Collaborations, and Agreements
6.2 Market Ranking Analysis
6.3 Strategies Adopted by Leading Players
6.4 Company Profiles
6.4.1 3F Industries Ltd
6.4.2 BASF SE
6.4.3 Croda International
6.4.4 Deeno Group
6.4.5 Emery Oleochemicals
6.4.6 Godrej Industries Limited
6.4.7 Kao Corporation
6.4.8 Kuala Lumpur Kepong Berhad
6.4.9 New Japan Chemical Co. Ltd
6.4.10 Oleon
6.4.11 Pacific Oleochemicals Sdn Bhd
6.4.12 Procter & Gamble
6.4.13 RUGAO Shuangma Chemical Co. Ltd
6.4.14 Twin River Technologies
6.4.15 VVF (Global) Limited
6.4.16 Wilmar International
7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS
7.1 Increasing Application for the Metal Cleaning and Candles Manufacturing