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한글목차
바이오 세라믹 시장은 예측 기간 동안 7.58%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장할 것으로 예상됩니다.
COVID-19로 인해 시장이 부정적인 영향을 받았습니다. 정지가 된 것으로, 세계공급망이 혼란해, 세계의 생산, 납기, 제품 판매에 지장을 주었습니다. 현재, 시장은 COVID-19의 대유행으로부터 회복해, 상당한 속도로 성장하고 있습니다.
주요 하이라이트
시장 성장을 견인하는 주요 요인은 치과 치료, 척추 및 정형외과 생체 수술 증가, 경조직 및 연조직의 치환 수요
반면, 엄격한 임상 및 규제 프로세스나 대체품의 위협이 연구 시장의 성장을 방해하고 있습니다.
새로운 응용 분야와 맞춤형 나노 세라믹을 제조하는 방법의 출현은 예측 기간 동안 조사 시장에 기회를 제공 할 가능성이 높습니다.
바이오 세라믹 시장 동향
시장을 독점하는 정형외과 부문
정형외과 분야는 고관절, 무릎관절, 기타 뼈의 치환이나 수복에 있어서의 바이오세라믹의 중요성에 기인해, 세계의 바이오세라믹 수요를 지배하고 있습니다.
항미생물 특성, 산 및 염기 용액에 대한 내성, pH값의 변화, 고온 등에 의해 바이오세라믹은 정형외과 용도에 널리 사용되고 있습니다.
현재, 정형외과 수술에서는 로봇 지원 수술이 보급되고 있습니다.
ORTHOWORLD에 따르면 2021년 정형외과의 세계 매출은 536억 달러로 전년 대비 12.8% 증가했습니다.
Medical Product Outsourcing에 따르면 미국은 현재 세계 최대의 의료기기 시장을 자랑하고 있습니다.
스트라이커 코퍼레이션은 미국의 의료기술 기업입니다.
특히 일본, 이탈리아, 독일, 스웨덴, 핀란드, 포르투갈 등의 국가에서는 고령화 인구가 증가함에 따라 관절과 뼈와 관련된 건강 문제가 인구 사이에서 증가하고 있습니다. 소득 수준의 향상에 의해 이러한 고령자층에서도 수술에 의해 관절을 대체하고 수리할 수 있게 되었습니다. 이 때문에 정형외과 용도의 바이오세라믹 수요가 증가하고 있습니다.
상기의 모든 속성이, 예측 기간중, 의료 산업에 있어서의 바이오세라믹 수요를 촉진하고 있습니다.
시장을 독점하는 유럽
유럽은 바이오세라믹의 세계 수요의 40% 이상을 차지하고 있습니다.
라이프스타일과 관련된 치과, 뼈, 기타 만성질환의 치료가 증가하고 있는 것이, 이들 국가에서의 바이오세라믹 수요를 견인하고 있습니다.
게다가 유럽은 경조직의 대체에 사용되는 바이오세라믹의 제조에 있어 주요 시장의 하나입니다.
국제무역국에 따르면 독일의 의료기기 시장은 세계에서 가장 수익성이 높은 헬스케어 시장의 하나이며, 연간 약 358억 달러, 유럽 시장 전체의 25.6%를 차지하고 있습니다.
OEC(Observatory of Economic Complexity)에 따르면, 영국은 2021년에 23억 7,000만 달러의 정형외과기구를 수입해, 세계 제8위의 수입국이 되었습니다. 국가의 정형외과용 기구의 수출액은 최대 1억 6,600만 유로(2억 629만 달러), 수입액은 최대 2억 4,000만 유로(2억 9,825만 달러)였습니다.
독일은 2021년에 59억 7,000만 달러의 정형외과용 기구를 수입해, 세계 제3위의 수입국이 되었습니다.
전술한 모든 요인이 유럽의 바이오세라믹 시장을 견인할 것으로 예상됩니다.
바이오 세라믹 산업 개요
바이오세라믹 시장은 통합되어 있으며 소수의 기업이 시장 수요의 큰 점유율을 차지하고 있습니다.
기타 혜택 :
엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
3개월간의 애널리스트 지원
목차
제1장 서론
조사의 전제조건
조사 범위
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 역학
성장 촉진요인
치과의료에 있어서의 사용 증가
척추 및 정형외과 수술 증가
경조직 및 연조직의 대체 수요 증가
억제요인
엄격한 임상 및 규제 프로세스
대체품의 위협
업계 밸류체인 분석
Porter's Five Forces 분석
공급기업의 협상력
소비자의 협상력
신규 진입업자의 위협
대체품의 위협
경쟁도
제5장 시장 세분화
재료 유형
산화알루미늄
지르코니아
인산칼슘
범용
하이드록시아파타이트
황산칼슘
탄소
유리
형상
분말
액체(주사제)
기타 형태
유형
생체 불활성
생체 활성
생체 흡수성
용도
정형외과
치과
바이오메디컬
지역
아시아태평양
중국
인도
일본
한국
기타 아시아태평양
북미
미국
캐나다
멕시코
유럽
독일
영국
프랑스
이탈리아
기타 유럽
남미
브라질
아르헨티나
기타 남미
중동 및 아프리카
사우디아라비아
남아프리카
기타 중동?아프리카
제6장 경쟁 구도
M&A, 합작사업, 제휴, 협정
시장 점유율(%) 분석**, 시장 순위 분석
주요 기업의 전략
기업 프로파일
Berkeley Advanced Biomaterials
BONESUPPORTAB
CAM Bioceramics BV
CeramTec GmbH
CGbio
CoorsTek Inc.
DSM
FKG Dentaire Sarl
Jyoti Ceramic
KYOCERA Corporation
Sagemax
Stryker
TOSOH CERAMICS CO., LTD.
제7장 시장 기회와 앞으로의 동향
새로운 응용 분야의 출현
커스터마이즈 된 나노 세라믹의 제조 방법의 개발
SHW
영문 목차
영문목차
The Bioceramics Market is expected to register a CAGR of 7.58% during the forecast period.
The market was negatively impacted due to COVID-19. Due to the pandemic, several countries worldwide went into lockdown to curb the spread of the virus. The shutdown of numerous companies and factories has disrupted worldwide supply networks and hampered global production, delivery schedules, and product sales. Currently, the market has recovered from the COVID-19 pandemic and is increasing at a significant rate.
Key Highlights
The major factors driving the growth of the market are increasing dental care usage, spinal and ortho-biological surgeries, and demand for hard and soft tissue replacement.
On the flip side, stringent clinical and regulatory processes and the threat of substitutes are hampering the growth of the studied market.
The emergence of new application areas and methods to produce customized nano-ceramics will likely provide opportunities for the studied market during the forecast period.
Bioceramics Market Trends
The Orthopedics Segment to Dominate the Market
The orthopedics segment dominates the demand for bioceramics across the globe, owing to its importance in replacing and repairing hip joints, knees, and other bones.
Due to their anti-microbial properties, resistance to acid and base solutions, change in pH value, and high temperature, bioceramics are widely used in orthopedic applications.
Currently, robotics-assisted surgeries are becoming more prevalent in orthopedic operations. Orthopedic robotic surgical systems are specialized to improve surgical outcomes for orthopedic surgeries. They aid in various procedures, such as partial knee replacement, total knee replacement, and total hip replacement, to help surgeons perform procedures more consistently and accurately than manual techniques.
According to ORTHOWORLD, global orthopedic sales were USD 53.6 billion in 2021, an increase of 12.8% compared to the previous year.
According to Medical Product Outsourcing, the United States currently boasts the largest medical device market in the world. By 2023, the industry is expected to grow to a whopping USD 208 billion. The worldwide orthopedic device market is projected to reach approximately USD 43.1 billion by 2024.
The Stryker Corporation is a U.S. medical technology company. Stryker's net sales of orthopedic and spine products amounted to USD 7,838 million in 2022. Stryker's sales of knee-related products amounted to around USD 2 billion in 2022.
With the growth in the aging population, especially in countries such as Japan, Italy, Germany, Sweden, Finland, Portugal, and others, joint and bone-related health problems have increased among the population. Technological advancement and the growing income levels of the population have made it possible for such an aged population to replace and repair joints through surgery to facilitate comfort. This has increased the demand for bioceramics for orthopedic applications.
All the attributes mentioned above drive the demand for bioceramics in the medical industry over the forecast period.
Europe to Dominate the Market
Europe accounts for over 40% of the global demand for bioceramics. The demand for bioceramics is increasing in the region due to growing aging and increasing healthcare spending in Germany, the United Kingdom, Italy, France, Denmark, and other EU countries.
The growing treatments for dental, bone, and other chronic diseases linked to lifestyle drive the demand for bioceramics in these nations.
Moreover, Europe is one of the leading markets in manufacturing bioceramics used for hard tissue replacements. Companies in the region are also engaged in continuous research and development activities in the healthcare field, including research related to heart tissue replacement technologies and methods.
The medical device market in Germany is one of the most profitable healthcare markets globally, accounting for around USD 35.8 billion annually, or 25.6% of the total European market, according to the International Trade Administration.
According to the Observatory of Economic Complexity (OEC), the United Kingdom imported USD 2.37 billion in orthopedic appliances in 2021, becoming the 8th largest importer globally. In January 2023, the United Kingdom's orthopedic appliance exports accounted for up to 166 million euros (USD 206.29 million), and imports accounted for up to 240 million euros (USD 298.25 million).
Germany imported USD 5.97 billion in orthopedic appliances in 2021, becoming the third largest importer globally.
All the aforementioned factors are expected to drive the bioceramics market in the European region.
Bioceramics Industry Overview
The bioceramics market is consolidated, where few players account for a significant share of the market demand. Some of the major players in the market include (not in any particular order) CoorsTek Inc., KYOCERA Corporation, CeramTec GmbH, TOSOH CERAMICS CO., LTD., and DSM, among others.
Additional Benefits:
The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support
TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions
1.2 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET DYNAMICS
4.1 Drivers
4.1.1 Increasing Usage in Dental Care
4.1.2 Increase in Spinal and Ortho-biological Surgeries
4.1.3 Increasing Demand for Hard and Soft Tissue Replacement
4.2 Restraints
4.2.1 Stringent Clinical and Regulatory Processes
4.2.2 Threat of Substitutes
4.3 Industry Value Chain Analysis
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Consumers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products and Services
4.4.5 Degree of Competition
5 MARKET SEGMENTATION (Market Size in Value)
5.1 Material Type
5.1.1 Aluminum Oxide
5.1.2 Zirconia
5.1.3 Calcium Phosphate
5.1.3.1 General Purpose
5.1.3.2 Hydroxyapatite
5.1.4 Calcium Sulphate
5.1.5 Carbon
5.1.6 Glass
5.2 Form
5.2.1 Powder
5.2.2 Liquid (Injectable)
5.2.3 Other Forms
5.3 Type
5.3.1 Bio-inert
5.3.2 Bio-active
5.3.3 Bio-resorbable
5.4 Application
5.4.1 Orthopedics
5.4.2 Dental
5.4.3 Bio-medical
5.5 Geography
5.5.1 Asia-Pacific
5.5.1.1 China
5.5.1.2 India
5.5.1.3 Japan
5.5.1.4 South Korea
5.5.1.5 Rest of Asia-Pacific
5.5.2 North America
5.5.2.1 United States
5.5.2.2 Canada
5.5.2.3 Mexico
5.5.3 Europe
5.5.3.1 Germany
5.5.3.2 United Kingdom
5.5.3.3 France
5.5.3.4 Italy
5.5.3.5 Rest of Europe
5.5.4 South America
5.5.4.1 Brazil
5.5.4.2 Argentina
5.5.4.3 Rest of South America
5.5.5 Middle-East and Africa
5.5.5.1 Saudi Arabia
5.5.5.2 South Africa
5.5.5.3 Rest of Middle-East and Africa
6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Mergers and Acquisitions, Joint Ventures, Collaborations, and Agreements