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한글목차
타르타르산 시장은 예측 기간 동안 5%를 초과하는 연평균 성장율(CAGR)을 나타낼 것으로 예측되고 있습니다.
COVID-19는 다양한 산업에 영향을 주었으며 2020년 타르타르산 산업의 성장에 영향을 주었습니다. 그러나 팬데믹 이후 건설 활동이 급증하면서 전체 산업 성장을 견인했습니다.
주요 하이라이트
장기적으로는 의약품과 식품산업에서의 마이크로캡슐화의 채택 증가, 제약산업에서의 수요 증가가 시장 성장을 견인하는 중요한 요인입니다.
식품 산업에서 합성 타르타르산의 사용을 제한하는 정부 규제 증가는 시장 성장을 방해하는 것으로 보입니다.
틈새 응용 분야에서 타르타르산의 채택은 앞으로 몇 년동안 시장에 기회를 가져올 가능성이 높습니다.
아시아태평양이 타르타르산 시장을 독점할 것으로 예상되며 예측 기간 동안 가장 높은 CAGR을 나타낼 가능성이 높습니다.
타르타르산 시장 동향
화장품 산업에서 수요 증가
화장품 및 퍼스널 케어 제품에는 다양한 바디 케어와 헤어 케어 제품이 포함됩니다. 샴푸, 헤어 컨디셔너, 바디워시, 비누 및 기타 스킨케어 제품이 이 부문에서 상당한 점유율을 차지하고 있습니다.
타르타르산과 그 염은 화장품 및 퍼스널 케어 제품에서 pH 조절제로 사용됩니다. 타르타르산은 스킨케어에 사용하기에 위험성이 낮고 안전한 성분으로 간주됩니다. 또한 화장품 생산에서 항산화제로도 사용됩니다.
퍼스널 케어 부문은 최종 사용자 산업에서 세 번째로 큰 소비 점유율을 차지합니다. 전 세계적으로 이 부문은 완만한 속도로 성장하고 있습니다.
개인 건강과 외모에 대한 남성 소비자들의 의식이 높아지면서 남성 그루밍 제품 시장이 성장했습니다. 이러한 요인으로 인해 주요 업체들은 제품 제공과 고객 기반을 늘리기 위해 남성을 위한 새롭고 혁신적인 제품을 출시하는 데 주력하고 있습니다. 이를 통해 경쟁사보다 우위를 점할 수 있습니다.
퍼스널 케어 협회인 Cosmetic Europe에 따르면 화장품 및 퍼스널 케어 산업은 매년 유럽 경제에 최소 290억 유로(340억 달러)의 부가가치를 창출합니다. 독일은 유럽에서 가장 큰 화장품 시장 중 하나입니다. 2021년 독일의 바디 케어 및 화장품 산업은 약 7억 9,000만 유로(미화 9억 2,000만 달러)의 매출을 올렸습니다.
아시아태평양 지역은 전 세계 뷰티 및 퍼스널 케어 시장의 40% 이상을 차지합니다. 생산량이 매우 높은 수준에 도달하여 미국, 캐나다, 오스트리아 등 선진국에 화장품 및 퍼스널 케어 제품을 수출하는 중심 허브가 되었습니다.
중국은 세계에서 두 번째로 큰 화장품 시장이며 전 세계에서 가장 큰 화장품 및 스킨케어 제품 시장으로 부상하고 있습니다. 메이크업, 스킨케어, 헤어케어, 개인 위생 등 다양한 산업을 포함하는 중국 화장품 및 스킨케어 시장은 2021-2022년에 성장세를 보였습니다.
2022년 화장품의 소매 판매액은 3,936억 위안(미화 610억 달러)에 달했습니다. 중국의 2, 3선 도시에서 화장품에 대한 수요가 더욱 확대됨에 따라 화장품 소매업은 향후 몇 년 동안 성장 추세를 유지할 것으로 예상됩니다.
타르타르산 시장은 위의 모든 요인들로 인해 예측 기간 동안 성장할 가능성이 높습니다.
시장을 독점하는 아시아태평양
아시아 태평양 지역은 타르타르산 시장에서 가장 큰 점유율을 차지했습니다. 개발도상국 시장의 식품 및 음료에 대한 타르타르산 소비는 가공 식품 및 음료에 대한 수요 증가와 함께 증가할 것으로 예상됩니다.
이 지역의 타르타르산 수요는 중국과 인도와 같은 최대 소비국의 존재로 인해 크게 증가하고 있습니다. 제약 산업에서 타르타르산의 응용이 급증하는 것도 시장 성장을 이끄는 주요 요인 중 하나입니다.
인도는 세계 의약품 부문에서 중요한 지위를 차지합니다. 인도는 세계 최대의 제네릭 의약품 생산국입니다. 인도의 제약산업은 각종 백신의 세계 수요의 50% 이상, 미국 제네릭 의약품의 40%, 영국의 모든 의약품의 25%에 대응하고 있습니다.
또한 일본의 제약 산업은 미국과 중국에 이어 세계 최대 규모 중 하나입니다. 2021년 일본의 의약품 총 생산액은 약 9조 2,000억 엔(870억 달러)으로 전년의 약 9조 3,000억 엔(880억 달러)에서 감소했습니다.
아시아태평양은 세계 화장품 시장에서 40% 가까운 점유율을 차지하고 있으며, 신흥 경제국에서 퍼스널 케어에 대한 인식이 높아지면서 화장품 및 퍼스널 케어 산업에서 가장 큰 시장으로 성장하고 있습니다. 인도 청소년과 중장년층 사이에서 화장품 소비가 증가하고 있으며, 이는 주로 자기 관리에 대한 관심 증가에 따른 것입니다.
화장품 및 퍼스널 케어 산업은 인도에서 가장 빠르게 성장하는 소비재 시장 중 하나로, 미국 기업의 시장 진출 잠재력이 매우 높습니다. 인도의 퍼스널 케어 및 화장품 부문은 소매점과 부티크의 진열 공간을 늘리면서 크게 성장했습니다.
인도의 화장품, 비누, 세면용품, 에센셜 오일의 수출액은 2022년에 약 29억 달러에 달했습니다. 이는 지난 회계연도에 비해 크게 증가한 수치입니다.
이러한 모든 요인들로 인해 예측 기간 동안 이 지역의 타르타르산 시장이 확대될 것으로 예상됩니다.
타르타르산 산업 개요
타르타르산 시장은 세분화되어 있습니다. 시장의 주요 진출기업으로는 Distillerie Mazzari SpA, AUSTRALIAN TARTARIC PRODUCTS, Anhui Hailan BIoTechnology, The Tartaric Chemicals Corporation, Industria Chimica Valenzana ICV SpA 등이 있습니다.
기타 혜택
엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
3개월간의 애널리스트 지원
목차
제1장 서론
조사의 전제조건
조사 범위
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 역학
성장 촉진요인
아시아태평양과 라틴아메리카의 와인 수요 증가
의약품과 식품 산업에 있어서의 마이크로 캡슐화의 채택 증가
제약산업에서의 수요 증가
억제요인
식품 산업에서 합성 타르타르산의 사용 제한에 관한 정부 규제 증가
산업 밸류체인 분석
Porter's Five Forces 분석
공급기업의 협상력
소비자의 협상력
신규 진입업체의 위협
대체품의 위협
경쟁도
제5장 시장 세분화(수량 기준 시장 규모)
유형
천연 타르타르산
합성 타르타르산
용도
보존료와 첨가물
완하제
중간체
기타
최종 사용자 산업
음식
의약품
화장품
건설
기타
지역
아시아태평양
중국
인도
일본
한국
기타 아시아태평양
북미
미국
캐나다
멕시코
유럽
독일
영국
프랑스
이탈리아
스페인
기타 유럽
남미
브라질
아르헨티나
기타 남미
중동 및 아프리카
사우디아라비아
남아프리카
기타 중동 및 아프리카
제6장 경쟁 구도
M&A, 합작사업, 제휴, 협정
시장 점유율, 랭킹 분석
주요 기업의 전략
기업 프로파일
ATP Group
Anhui Hailan Bio-technology Co., ltd
AUSTRALIAN TARTARIC PRODUCTS
Changmao Biochemical Engineering Company Limited
Dastech International Inc.
Derivados Vinicos SA
Distillerie Mazzari SpA
Giovanni Randi SpA
Industria Chimica Valenzana ICV SpA
Ningbo Jinzhan BIoTechnology Co.,Ltd.
Omkar Speciality Chemicals Ltd
Tarac Technologies
Tartaros Gonzalo Castello
The Tartaric Chemicals Corporation
Vinicas
제7장 시장 기회와 앞으로의 동향
틈새 용도에서 타르타르산의 채용
기타 기회
HBR
영문 목차
영문목차
The Tartaric Acid Market is expected to register a CAGR of greater than 5% during the forecast period.
COVID-19 impacted various industries, affecting the tartaric acid industry growth in 2020. However, the surging construction activities post-pandemic propelled the overall industry growth.
Key Highlights
Over the long term, the significant factors driving the studied market growth are increased microencapsulation adoption across pharmaceuticals and food industries and rising demand from the pharmaceutical industry.
Increasing government regulations for restricting synthetic tartaric acid use in the food industry will likely hinder the market growth.
Adopting tartaric acid in niche applications will likely create opportunities for the market in the coming years.
The Asia-Pacific region is expected to dominate the tartaric acid market and will likely witness the highest CAGR during the forecast period.
Tartaric Acid Market Trends
Increasing Demand from the Cosmetics Industry
Cosmetics and personal care products include a variety of body care, as well as hair care products. Shampoos, hair conditioners, body washes, soaps, and other skincare products, occupy a significant share of the segment.
Tartaric acid and its salts are used as pH adjusters in cosmetics and personal care products. It is considered a low-risk and safe-to-use ingredient for skincare. It is also used as an antioxidant in the production of cosmetics.
The personal care segment accounts for the third-largest consumption share in end-user industries. Globally, this segment is growing at a moderate rate.
An increasing consciousness catalyzed the male grooming products market growth among male consumers of personal wellness and appearance. Owing to this factor, key players are focusing on launching new and innovative products for men to increase their product offerings and customer base. It may give them an edge over their competitors.
According to Cosmetic Europe, the personal care association, the cosmetics and personal care industry brings at least EUR 29 billion (USD 34 billion) in added value to the European economy annually. Germany is one of the biggest cosmetics markets in Europe. In 2021, the German body care and cosmetics industry generated almost EUR 790 million (USD 920 million) in revenue.
The Asia-Pacific region accounts for over 40% of the global beauty and personal care marketplace. The production reached very high levels, thus becoming a central hub for exporting cosmetics and personal care products to developed nations, such as the United States, Canada, and Austria.
China is the world's second-largest cosmetics market and emerging as the largest market in cosmetics and skin care products globally. The Chinese cosmetics and skin care market, which includes various industries such as makeup, skincare, hair care, and personal hygiene, experienced growth in 2021-2022. Furthermore, the continuous population growth is another factor fueling the demand for cosmetics products in the country. It, in turn, is augmenting the growth of the market studied.
In 2022, the retail sales value of cosmetic products reached CNY 393.6 billion (USD 61 billion). As the demand for cosmetic products expands further in second-and third-tier cities of China, cosmetics retail is expected to maintain its growth momentum in the coming years.
The tartaric acid market will likely grow during the forecast period due to all the factors above.
Asia-Pacific Region to Dominate the Market
Asia-Pacific region accounted for the largest share of the tartaric acid market. Tartaric acid consumption in foods and beverages in developing markets is expected to grow, along with the increasing demand for processed food and beverages.
The demand for tartaric acid in the region is growing significantly due to the presence of the largest consuming countries, such as China and India. The surging application of tartaric acid in the pharmaceutical industry is also one of the key factors driving the market growth.
India holds a significant position in the global pharmaceuticals sector. India is the largest producer of generic drugs in the world. The Indian pharmaceutical industry caters to more than 50% of the global demand for various vaccines, 40% of generic medicine in the United States, and 25% of all medicines in the United Kingdom.
Furthermore, the pharmaceutical industry in Japan is one of the largest in the world, surpassed only by the United States and China. The total production value of medical drugs in Japan amounted to approximately JPY 9.2 trillion (USD 87 billion) in 2021, a decrease from around JPY 9.3 trillion (USD 88 billion) in the previous year.
The Asia-Pacific region includes a share of nearly 40% in the global cosmetics and growing with the increase in the awareness of personal care in the emerging economies, making it the largest market in the cosmetics and personal care industries. Cosmetics consumption is increasing among Indian teens and middle-aged people, primarily driven by an increasing focus on self-care.
The cosmetics and personal care industry is one of India's fastest-growing consumer product markets, with a strong market entry potential for US companies. The country's personal care and cosmetics sector grew strongly, increasing shelf space in retail stores and boutiques.
In India, the export value of cosmetics, soap, toiletries, and essential oils amounted to nearly USD 2.9 billion in 2022. It was a significant increase compared to the previous fiscal year.
All these factors are expected to increase the market for tartaric acid in the region during the forecast period.
Tartaric Acid Industry Overview
The tartaric acid market is fragmented in nature. Some of the major players in the market include Distillerie Mazzari S.p.A, AUSTRALIAN TARTARIC PRODUCTS, Anhui Hailan Biotechnology Co. Ltd, The Tartaric Chemicals Corporation, and Industria Chimica Valenzana I.C.V. SpA, among others (not in any particular order).
Additional Benefits:
The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support
TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions
1.2 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET DYNAMICS
4.1 Drivers
4.1.1 Growing Demand for Wine in the Asia-Pacific and Latin American Regions
4.1.2 Increased Adoption of Microencapsulation across Pharmaceuticals and Food Industries
4.1.3 Rising Demand from the Pharmaceutical Industry
4.2 Restraints
4.2.1 Increasing Government Regulations for Restricted Use of Synthetic Tartaric Acid in the Food Industry
4.3 Industry Value-Chain Analysis
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Consumers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products and Services
4.4.5 Degree of Competition
5 MARKET SEGMENTATION (Market Size in Volume)
5.1 Type
5.1.1 Natural Tartaric Acid
5.1.2 Synthetic Tartaric Acid
5.2 Application
5.2.1 Preservative and Additive
5.2.2 Laxative
5.2.3 Intermediate
5.2.4 Other Applications
5.3 End-user Industry
5.3.1 Food and Beverage
5.3.2 Pharmaceutical
5.3.3 Cosmetics
5.3.4 Construction
5.3.5 Other End-user Industries
5.4 Geography
5.4.1 Asia-Pacific
5.4.1.1 China
5.4.1.2 India
5.4.1.3 Japan
5.4.1.4 South Korea
5.4.1.5 Rest of Asia-Pacific
5.4.2 North America
5.4.2.1 United States
5.4.2.2 Canada
5.4.2.3 Mexico
5.4.3 Europe
5.4.3.1 Germany
5.4.3.2 United Kingdom
5.4.3.3 France
5.4.3.4 Italy
5.4.3.5 Spain
5.4.3.6 Rest of Europe
5.4.4 South America
5.4.4.1 Brazil
5.4.4.2 Argentina
5.4.4.3 Rest of South America
5.4.5 Middle-East and Africa
5.4.5.1 Saudi Arabia
5.4.5.2 South Africa
5.4.5.3 Rest of Middle-East and Africa
6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Mergers and Acquisitions, Joint Ventures, Collaborations, and Agreements
6.2 Market Share (%)**/Ranking Analysis
6.3 Strategies Adopted by Leading Players
6.4 Company Profiles
6.4.1 ATP Group
6.4.2 Anhui Hailan Bio-technology Co., ltd
6.4.3 AUSTRALIAN TARTARIC PRODUCTS
6.4.4 Changmao Biochemical Engineering Company Limited
6.4.5 Dastech International Inc.
6.4.6 Derivados Vinicos S.A.
6.4.7 Distillerie Mazzari S.p.A
6.4.8 Giovanni Randi SpA
6.4.9 Industria Chimica Valenzana I.C.V. SpA
6.4.10 Ningbo Jinzhan Biotechnology Co.,Ltd.
6.4.11 Omkar Speciality Chemicals Ltd
6.4.12 Tarac Technologies
6.4.13 Tartaros Gonzalo Castello
6.4.14 The Tartaric Chemicals Corporation
6.4.15 Vinicas
7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS
7.1 Adoption of Tartaric Acid in Niche Application