라틴아메리카의 청량음료 포장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)
Latin America Soft Drinks Packaging - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)
상품코드 : 1640575
리서치사 : Mordor Intelligence
발행일 : 2025년 01월
페이지 정보 : 영문
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 4,750 ₩ 6,858,000
PDF & Excel (Single User License) help
PDF & Excel 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 파일 내 텍스트 등의 Copy & Paste 가능합니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 5,250 ₩ 7,579,000
PDF & Excel (Team License: Up to 7 Users) help
PDF & Excel 보고서를 동일 기업내 7명까지 이용할 수 있는 라이선스입니다. 파일 내 텍스트 등의 Copy & Paste 가능합니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 6,500 ₩ 9,384,000
PDF & Excel (Site License) help
PDF & Excel 보고서를 동일한 지리적 위치에 있는 사업장내 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 파일 내 텍스트 등의 Copy & Paste 가능합니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 8,750 ₩ 12,633,000
PDF & Excel (Corporate License) help
PDF & Excel 보고서를 동일 기업의 전 세계 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 파일 내 텍스트 등의 Copy & Paste 가능합니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
ㅁ 보고서에 따라 최신 정보로 업데이트하여 보내드립니다. 배송기일은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

라틴아메리카의 청량음료 포장 시장은 예측 기간 동안 CAGR 8.5%를 기록할 전망입니다.

Latin America Soft Drinks Packaging-Market-IMG1

주요 하이라이트

COVID-19의 유행은 청량음료 포장 시장에 부정적인 영향을 미쳤습니다. 유행은 공급망을 혼란시키고 고객의 가처분 소득을 감소시켰기 때문에 COVID-19 팬데믹 기간 동안 소비량이 감소했습니다. 급격한 경기 침체의 영향과 유행과 웰빙과 건강의 우선순위는 업계에 부정적인 영향을 미칠 것으로 보입니다. 게다가 유행 덕분에 청량음료 회사의 초점은 제품 범위의 합리화에서 더 큰 형식에 대한 투자와 소비자에게 직접 판매를 중심으로 한 노력으로 이동하고 있습니다. 또한 러시아와 우크라이나 전쟁은 포장 생태계 전체에 영향을 미칩니다.

라틴아메리카의 청량음료 포장 시장 동향

플라스틱이 큰 점유율을 차지할 전망

그러나 청량음료 포장에 유해한 플라스틱을 사용하는 것에 대한 환경에 대한 우려가 커지고 있기 때문에 라틴아메리카 제조업체와 소비자는 플라스틱을 대체하는 친환경 대체품에 눈을 돌리고 있습니다. 예를 들어, 2022년 5월, SIG는 브라질 최대의 우유 회사 중 하나인 프리메사와 콤비 스타일의 카톤 포장을 출시했습니다.

브라질이 큰 시장 점유율을 차지

라틴아메리카의 청량음료 포장 산업 개요

라틴아메리카의 청량음료 포장 시장은 국내외에 수많은 기업이 존재하기 때문에 단편화하고 있습니다. 시장은 세분화되어 있으며 기업은 가격, 제품 디자인, 제품 혁신 등의 측면에서 경쟁하고 있습니다. 시장의 주요 기업으로는 Amcor Ltd, Sealed Air Corporation, Tetra Pak International, Graham Packaging Company, Crown Holdings Incorporated 등이 있습니다.

2022년 10월, 포장 솔루션 제공업체인 Sidel사는 Sidel사의 고객이 지속가능성 목표를 달성하고 하이엔드 제품의 판매를 촉진할 수 있도록 라벨이 없는 재활용 PET 병 '1SKIN'을 출시했습니다. 이 1리터 병은 고감도 주스, 차, 향료 음료의 활기찬 시장을 위한 것입니다.

2022년 2월 하이네켄은 브라질 상파울루 주에 3억 2,000만 BRL(6,380만 달러)을 투자할 것이라고 발표했습니다. 유리 포장 재활용도 하이네켄의 우선순위 중 하나로 2025년까지 레스토랑과 바에서 사용되는 포장의 100% 재활용을 달성하는 목표에 기여하기 위한 새로운 노력을 발표할 예정입니다.

기타 혜택 :

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트

제5장 시장 역학

제6장 시장 세분화

제7장 경쟁 구도

제8장 투자 분석

제9장 시장의 미래

KTH
영문 목차

영문목차

The Latin America Soft Drinks Packaging Market is expected to register a CAGR of 8.5% during the forecast period.

Latin America Soft Drinks Packaging - Market - IMG1

Key Highlights

The COVID-19 pandemic impacted the soft drink packaging market negatively. The pandemic situation disrupted the supply chain and reduced customers' disposable income, resulting in less consumption during the COVID-19 pandemic period. Sharp recessionary effects, as well as post-pandemic wellness and health priorities, would have a negative impact on the industry. In addition, the pandemic has shifted the focus of soft drink companies from range rationalization to investment in larger formats and working around direct-to-consumer marketing. Further, the Russia-Ukraine war has an impact on the overall packaging ecosystem.

Latin America Soft Drinks Packaging Market Trends

Plastic is Expected to Hold the Significant Share

However, because of the growing environmental concern about the use of plastic for soft drink packaging, which is hazardous, manufacturers and consumers in Latin America are turning to environmentally friendly alternatives to plastic. For instance, in May 2022, SIG launched combistyle carton packaging with Frimesa, one of Brazil's largest milk companies.

Brazil to Contribute Significant Market Share

Latin America Soft Drinks Packaging Industry Overview

The Latin America Soft Drinks Packaging market is fragmented, owing to the presence of many domestic and international players. The market is fragmented with the players competing in terms of price, product design, product innovation, etc. Some of the major players in the market are Amcor Ltd, Sealed Air Corporation, Tetra Pak International, Graham Packaging Company, and Crown Holdings Incorporated among others.

In October 2022, Sidel, a packaging solution provider, launched 1SKIN, a label-less recycled PET bottle to help Sidel's customers achieve their sustainability goals and drive sales of high-end products. The one-liter bottle is destined for the booming market in sensitive juices, teas, and flavored drinks.

In February 2022, Heineken announced that it would invest BRL 320 million (USD 63.8 million) in the Brazilian state of Sao Paulo. Recycling glass packaging is also among the priorities of the company, which would present new initiatives for contributing to the goal of reaching 100% recycling of its packaging used in restaurants and bars by 2025.

Additional Benefits:

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

5 MARKET DYNAMICS

6 MARKET SEGMENTATION

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OF THE MARKET

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기