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한글목차
세제 시장은 예측 기간 중에 4% 이상의 CAGR로 추이할 전망입니다.
COVID-19는 2020년 시장에 부정적인 영향을 미쳤습니다. COVID-19는 세탁 세제의 생산을 일시 중지하고 공급망을 혼란시켰습니다. 그러나 개인의 위생과 청결한 환경에 대한 의식은 현 상황에서 높아지고 있으며, 세탁 및 가정용 세제 수요를 자극해, 2021년의 세제 시장의 성장을 높이고 있습니다.
주요 하이라이트
단기적으로는 퍼스널케어 및 세탁 케어 부문에서 세제의 사용량 증가가 시장 성장을 견인하는 주요 요인입니다.
그러나 엄격한 환경 규제는 예측 기간 동안 대상 산업의 성장을 억제할 것으로 예상되는 주요 요인입니다.
유기농 세탁용 세제의 채용이나 유연한 마무리제로서 세제의 용도 확대는 세계 시장에 유리한 성장 기회를 곧 만들어 낼 것으로 예상됩니다.
아시아태평양은 중국과 인도와 같은 국가에서 가장 많이 소비되며 세계 시장을 독점할 것으로 예상됩니다.
세제 시장 동향
세탁용 세제 용도가 보다 높은 잠재적 성장을 이룰 전망
세탁용 액체는 세탁 전에 완고한 먼지에 도포하는 강력한 세탁용 세제입니다. 이들 액체는 천연-유래 알킬, 하이드록시알킬 설페이트, 술폰산 계면활성제, 중쇄 분지형 아민 옥사이드 계면활성제와 같은 특정 계면활성제 시스템을 사용하여 제형화됩니다.
2021년 세탁 관리 부문은 수익 기반으로 세계 가정 및 세탁 관리 시장의 50% 이상을 차지하며 소비자 위생 의식이 높아짐에 따라 예측 기간 동안 성장할 가능성이 높아 시장 수요를 높일 것으로 예상됩니다.
기술이 발전함에 따라 세탁액 제조업체는 저발포성으로 장점을 제공하는 유채유(비유전자 재조합)로 알려진 신성분을 사용하고 있습니다.
거품은 세탁 과정에 악영향을 미칠 수 있으며 세탁력이 약 50% 감소할 수 있습니다. 세탁 리퀴드는 의류의 완고한 얼룩의 사전 스프레이를 위해 배합됩니다. 완고한 얼룩도 떨어뜨릴 수 있어 뛰어난 세정 효과를 발휘합니다.
세탁용 액체 세제는 주로 세탁물을 세척하는 데 사용되며 주거용 및 상업용의 두 가지 주요 최종 사용자 부문이 있습니다.
노동통계국에 따르면 미국에서 2020년 비누 및 세제의 연평균 지출액은 75.53달러로 평가되었고, 2021년에는 소비자 1인당 80.49달러로 증가했습니다.
러시아 연방 통계국에 따르면, 러시아 세제 생산량은 매년 꾸준히 증가하고 있습니다. 세제 생산량의 피크는 2021년으로 213만 9,000톤의 세정 용품이 생산되었습니다.
이러한 요인들로부터 세제 시장은 예측 기간 동안 세계적으로 성장할 가능성이 높습니다.
아시아태평양이 시장을 독점할 전망
아시아태평양은 현재 가정용 및 산업용 세제의 소비에서 가장 빠르게 성장하는 시장입니다. 수요 및 공급 측면에서 인도와 중국은 아시아태평양 시장 리더입니다.
이들 신흥국에서는 액체 세탁 세제 시장에 대한 의식이 높아지고 산업의 진보가 아시아태평양 시장 성장을 견인할 것으로 예상됩니다.
중국은 세계의 관광산업의 장래가 유망해, 해외로부터의 관광객을 끌어들이고 있습니다. 선도적인 호텔 체인은 중국의 고급 제품 시장에서 우위를 개척하기 위해 끌려 갔습니다. 그 결과, 호텔의 부지를 깨끗하게 유지하기 위한 섬유 제품이나 세탁 제품의 요구가 높아지고 있다
중국 국가 통계국에 따르면 중국에서는 호텔 기업의 성장이 현저합니다. 2020년 2만 5,281사에 비해 2021년에는 2만 7,766사와 2,500사 가까이 증가하고 있습니다.
편리하고 사용하기 쉽고 칠하기 쉬운 세제 제품에 대한 수요 증가가 인도에서 세제의 진화에 기여했습니다. 정부의 이니셔티브와 인도의 농촌 지역 사람들의 건강한 삶을 살기 위한 의식이 높아지면서이 나라의 세제 매출 증가에 기여합니다.
IBEF에 따르면 2021년 5월 Indo Count Industries Ltd.(ICIL)는 인도에서 세제 판매 확대를 위한 투자를 발표했습니다. ICIL은 2021년 5월 침구용 세제의 생산 능력을 확대하기 위해 20억 루피(2,690만 달러)를 투자할 것이라고 발표했습니다.
세제 부문은 광고를 통해 소비자에게 영향을 미치는 능력이 증가하고 있으며 빠르게 성장하고 있습니다. 예를 들어, Rohit Surfactants는 고객 기반을 늘리기 위해 Ghari 세제 판매망을 인도의 더 많은 주로 확장했습니다. 또한 지난 3년간 이 회사는 10개 주로 판매망을 확대하고 3,500개 이상의 대리점을 통해 Ghari 세제를 판매하고 있습니다. 또한 갈리는 항상 저렴한 가격을 유지합니다.
이러한 요인으로 인해 이 지역의 세제시장은 예측기간 동안 안정적인 성장이 예상됩니다.
세제 산업 개요
세제 시장은 부분적으로 통합되어 있습니다. 주요 기업으로는 Henkel AG & Co.KGaA, Procter & Gamble, Unilever, Kao Corporation, EUDGROUP, as 등을 들 수 있습니다.
기타 혜택
엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
3개월간의 애널리스트 서포트
목차
제1장 서론
조사의 전제조건
조사 범위
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 역학
성장 촉진요인
퍼스널케어와 세탁 케어 부문에 있어서 세제 사용 증가
기타 촉진요인
억제요인
엄격한 환경 규제
기타 억제요인
산업 밸류체인 분석
Porter's Five Forces 분석
공급기업의 협상력
소비자의 협상력
신규 참가업체의 위협
대체품의 위협
경쟁도
제5장 시장 세분화(시장 규모-수량 기준)
유형별
음이온성 세제
양이온성 세제
비이온성 세제
쌍성 이온(양성)성 세제
용도별
세탁용 세제
가정용 세제
식기세척 제품
연료 첨가제
생물시약
기타
지역별
아시아태평양
중국
인도
일본
한국
기타 아시아태평양
북미
미국
캐나다
멕시코
유럽
독일
영국
이탈리아
프랑스
기타 유럽
남미
브라질
아르헨티나
기타 남미
중동 및 아프리카
사우디아라비아
남아프리카
기타 중동 및 아프리카
제6장 경쟁 구도
M&A, 합작사업, 제휴 및 협정
시장 점유율(%)** 및 랭킹 분석
주요 기업의 전략
기업 프로파일
Church & Dwight Co. Inc.
EUDGROUP AS
Guangzhou Liby Group Co. Ltd
Henkel AG & Co. KGaA
Johnson & Johnson Private Limited
Kao Corporation
Lion Corporation
Nice Group
Procter & Gamble
Unilever
제7장 시장 기회 및 향후 동향
유기농 세탁 세제의 채용
유연한 마무리제로서의 세제 용도 증가
AJY
영문 목차
영문목차
The Detergents Market is expected to register a CAGR of greater than 4% during the forecast period.
COVID-19 negatively impacted the market in 2020. It paused the production of laundry detergents and disrupted the supply chain. However, the consciousness regarding personal hygiene and clean surroundings increased in the current situation, stimulating the demand for laundry and household cleaning products and enhancing the market growth of detergents in 2021.
Key Highlights
Over the short term, increasing usage of detergents in the personal and laundry care segment is the major factor driving the market's growth.
However, stringent environmental regulations are a key factor anticipated to restrain the growth of the target industry over the forecast period.
Nevertheless, adopting organic laundry detergent and increasing the application of detergents as cloth softeners will likely create lucrative growth opportunities for the global market soon.
The Asia-Pacific region is expected to dominate the market across the world, with the largest consumption from countries such as China and India.
Detergent Market Trends
The Laundry Cleaning Products Application is Expected to Witness Higher Potential Growth
Laundry liquids are powerful laundry cleaning products applied to stubborn stains before washing. These liquids are formulated using a specified surfactant system of naturally derived alkyl, hydroxyalkyl sulfate, sulphonate surfactant, and mid-chain branched amine oxide surfactants.
In 2021, the laundry care segment accounted for more than 50% of the home and laundry care market globally in terms of revenue, and it is likely to grow during the forecast period, owing to increasing hygiene consciousness among consumers, which, in turn, is expected to boost the market demand.
With technological advancements, laundry-liquid manufacturers now use a new ingredient known as rapeseed oil (non-GMO) that offers benefits with its low foaming properties.
Foam is detrimental to the washing process and may result in about 50% loss of the washing strength. Laundry liquid is formulated for the pre-spraying of stubborn stains on garments. It helps in removing even the toughest stains and offers exceptional cleaning results.
Liquid laundry detergent is primarily used in cleaning laundry and has two main end-user segments, such as residential and commercial.
According to the Bureau of Labor Statistics, in the United States, the average annual expenditure on soaps and detergents in 2020 accounted for USD 75.53, which increased to USD 80.49 per consumer unit in 2021.
According to the Russian Federal State Statistics Service, Russia's output of detergents has been steadily rising yearly. The volume of detergent production peaked in 2021 when 2,139 thousand metric tonnes of cleaning supplies were produced.
Owing to all these factors, the detergent market will likely grow globally during the forecast period.
The Asia-Pacific Region is Expected to Dominate the Market
Asia-Pacific is currently the fastest-growing market both for household and industrial detergent consumption. In terms of demand and supply, India and China are the market leaders in the Asia-Pacific region.
The increasing awareness about the liquid laundry detergent market and the growth in industrial advancements in these emerging economies are expected to drive the growth of the market in Asia-Pacific.
China has a promising global tourism future, attracting tourists from abroad. Major hotel chains have been drawn to develop dominance in the Chinese luxury market as a result. As a result, there is an increasing need for textiles and washing products to keep hotel grounds neat.
According to the National Bureau of Statistics of China, there has been significant growth in hotel enterprises in China. In 2021 there was a total of 27,766 enterprises an increase of nearly 2,500 enterprises compared to 25,281 in 2020.
The increasing demand for convenient and easy-to-use/apply detergent products contributed to the evolution of detergents in India. The increase in government initiatives and awareness to lead a healthy life among the rural Indian population are contributing to the increased sales of detergents in the country.
According to IBEF, in May 2021, Indo Count Industries Ltd. (ICIL) announced an investment of Rs. 200 crore (USD 26.9 million) to expand its production capacity of bedding solutions.
The detergent sector, with its increasing ability to influence consumers through advertisements, is rapidly growing. For instance, to increase its customer base, Rohit Surfactants spread its distribution network for Ghari detergent to more states in India. Moreover, in the last three years, the company increased its reach to 10 more states, and it sells Ghari detergent through more than 3,500 dealers. Additionally, Ghari has always maintained affordable pricing.
Due to all such factors, the market for detergents in the region is expected to have steady growth during the forecast period.
Detergent Industry Overview
The detergents market is partially consolidated in nature. The major players include Henkel AG & Co. KGaA, Procter & Gamble, Unilever, Kao Corporation, and E.U.D.GROUP, a.s., among others (not in any particular order).
Additional Benefits:
The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support
TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions
1.2 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET DYNAMICS
4.1 Drivers
4.1.1 Increasing Usage of Detergents in the Personal and Laundry Care Segment
4.1.2 Other Drivers
4.2 Restraints
4.2.1 Stringent Environmental Regulations
4.2.2 Other Restraints
4.3 Industry Value Chain Analysis
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Consumers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products and Services
4.4.5 Degree of Competition
5 MARKET SEGMENTATION (Market Size in Volume)
5.1 Type
5.1.1 Anionic Detergents
5.1.2 Cationic Detergents
5.1.3 Non-ionic Detergents
5.1.4 Zwitterionic (Amphoteric) Detergents
5.2 Application
5.2.1 Laundry Cleaning Products
5.2.2 Household Cleaning Products
5.2.3 Dishwashing Products
5.2.4 Fuel Additives
5.2.5 Biological Reagent
5.2.6 Other Applications
5.3 Geography
5.3.1 Asia-Pacific
5.3.1.1 China
5.3.1.2 India
5.3.1.3 Japan
5.3.1.4 South Korea
5.3.1.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.2 North America
5.3.2.1 United States
5.3.2.2 Canada
5.3.2.3 Mexico
5.3.3 Europe
5.3.3.1 Germany
5.3.3.2 United Kingdom
5.3.3.3 Italy
5.3.3.4 France
5.3.3.5 Rest of Europe
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 Saudi Arabia
5.3.5.2 South Africa
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa
6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Mergers and Acquisitions, Joint Ventures, Collaborations, and Agreements
6.2 Market Share(%)**/Ranking Analysis
6.3 Strategies Adopted by Leading Players
6.4 Company Profiles
6.4.1 Church & Dwight Co. Inc.
6.4.2 E.U.D.GROUP AS
6.4.3 Guangzhou Liby Group Co. Ltd
6.4.4 Henkel AG & Co. KGaA
6.4.5 Johnson & Johnson Private Limited
6.4.6 Kao Corporation
6.4.7 Lion Corporation
6.4.8 Nice Group
6.4.9 Procter & Gamble
6.4.10 Unilever
7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS
7.1 Adoption of Organic Laundry Detergent
7.2 Increasing Application of Detergents as Cloth Softener