미국의 스마트락 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)
United States Smart Lock - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)
상품코드:1631602
리서치사:Mordor Intelligence
발행일:2025년 01월
페이지 정보:영문
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한글목차
미국의 스마트락 시장은 예측 기간 동안 CAGR 11.2%를 기록할 것으로 예상됩니다.
주요 하이라이트
미국에서는 다른 스마트홈 기기의 보급에 비해 스마트락의 보급은 아직 미진합니다. 소비자기술협회(CTA)의 최근 조사에 따르면 미국 가구의 약 69%(8,300만 가구에 해당)가 적어도 하나의 스마트홈 기기를 소유하고 있습니다. 이러한 통계는 적절한 마케팅 전략을 통해 시장에 진입하는 기업에게 비즈니스 기회를 제공합니다.
미국 시장의 주요 기업들이 다른 지역, 특히 유럽 국가로 진출하는 것도 시장 성장의 강력한 원동력이 될 것으로 예상됩니다. 예를 들어, CES 2020에서 August Inc.와 Yale Locks(미국 기반 스마트락 제조업체)는 양사의 제품 포트폴리오에 새로운 스마트락을 추가하고 유럽, 중동, 아프리카 지역의 Yale Smart Lock 신규 및 기존 소유자를 위해 'Yale Access module'이라는 이름으로 제품을 제공한다고 발표했습니다. Yale Access module'이라는 이름으로 제품을 제공한다고 발표했습니다.
주식회사 오거스트의 신제품 'Wi-Fi Smart Lock'은 2단계 인증과 2중 암호화를 의무화하고, 자사 앱과 클라우드를 통해 원격으로 관리할 수 있습니다. 마찬가지로 Yale의 신제품 'Linus Smart Lock'은 도어 잠금 및 잠금 해제 위치를 모니터링하고 알려주는 'DoorSense' 기술을 탑재했습니다. 스마트폰으로 잠금 해제할 수 있는 기능도 지원합니다.
시장에서의 신제품 출시는 경쟁 반응의 발생과 성격에 큰 영향을 미칠 수 있습니다. 예를 들어, 2020년 11월 캘리포니아에 본사를 둔 세계 홈 인텔리전스 업체인 EZVIZ는 혁신적인 스마트홈 제품군을 확장하여 지문인식 잠금장치를 추가했습니다. 새롭게 출시된 L2 Smart Lock은 EZVIZ의 핵심 역량인 보안을 계승하고 있습니다. 이 잠금장치는 4가지 잠금 해제 방법을 갖추고 있으며, 동시에 초인종으로도 작동합니다. 더욱 중요한 것은 자동 잠금 및 도난 방지 알람을 포함한 일련의 보안 기능을 통해 강압적인 침입으로부터 가정을 보호할 수 있다는 점입니다.
미국의 스마트락 시장 동향
상업 부문이 크게 성장할 것으로 예상
이 조사에서 다루는 상업 공간에는 접객업, 병원, 병원, 기업 사무실, 학교, 임대 공간 등이 포함됩니다. 이러한 공간에서 스마트락의 채택은 예측 기간 동안 크게 성장할 것으로 예상됩니다.
원격 액세스를 통한 다양한 출입구의 안전하고 손쉬운 관리, 부지 보안을 추적할 수 있는 능력 등의 요인이 이러한 공간에서 스마트락 채택의 성장을 가능하게 하고, 따라서 다양한 이해관계자들이 많은 투자를 하도록 유도하고 있습니다.
비영리 단체인 Gun Violence Archive(GVA)의 데이터에 따르면, 2019년 말까지 미국에서 총 417건의 총기 난사 사건이 발생했으며, Gun Violence Archive의 데이터에 따르면, 2020년에는 총기 폭력으로 인해 약 2만 명의 미국인이 사망했습니다. 이는 적어도 지난 20년 동안 그 어느 해보다 많은 수치입니다. 이러한 통계는 공공장소에서의 총기 난사 사건이 빈번하게 발생하는 시대에 이러한 공간(주로 학교와 교회)에 있는 조직이 가능한 한 높은 수준의 보안을 요구해야 할 필요성을 강조합니다.
또한, 스마트폰의 보급이 확대되면서 커넥티드 디바이스의 성장이 가속화되고 있으며, 사용자는 다양한 커넥티드 모바일 앱을 통해 도어락에 원격으로 접근하고 문을 열 수 있게 되었습니다.
고객 서비스와 고객 경험은 호스피탈리티 산업에서 중요한 역할을 하고 있습니다. 호텔 경영자는 고객의 편안한 숙박을 보장하기 위해 노력하고 있습니다. 이 과정에서 다양한 호텔들이 시설의 보안을 강화하기 위해 IC 카드로 접근할 수 있는 RFID 잠금장치 대신 블루투스 지원 잠금장치나 와이파이 지원 잠금장치를 호텔에 도입할 계획을 세우고 있습니다.
스마트홈 보급과 주택 침투 증가로 주택 시장 성장 견인할 전망
미국은 스마트홈 기술 및 제품 채택이 확대되면서 북미 지역 중 가장 두드러진 시장으로 부상하고 있으며, National Council For Home Safety and Security(Alarms.org)의 조사에 따르면 미국인 5명 중 3명 이상이 스마트홈 소유의 가장 큰 장점으로 보안을 꼽았습니다. 스마트홈 소유의 가장 큰 장점은 보안이라고 응답했습니다. 또한, 57%의 미국인들은 스마트홈 기술 제품으로 인해 하루 평균 30분의 시간을 절약할 수 있다고 응답했습니다.
향후 몇 년 동안 ADT, Bosch, Honeywell과 같은 대기업의 스마트락, 보안 카메라 등 스마트홈 시큐리티의 선택지가 국내 소비자들에게 확대될 것으로 보입니다.
2020년 8월, 보안 및 스마트홈 솔루션 제공업체인 ADT와 구글은 차세대 스마트홈 보안을 개발하기 위해 장기적인 파트너십을 체결한다고 발표했습니다. 이번 파트너십은 구글의 머신러닝(ML) 기술을 활용한 네스트의 수상 경력에 빛나는 하드웨어와 서비스를 ADT의 설치 및 전문 모니터링 네트워크와 결합하여 미국 전역의 고객에게 보다 유용한 스마트홈과 통합된 경험을 제공한다는 내용을 담고 있습니다.
스마트락의 도입은 미국에서 지속적으로 관심이 높아지고 있습니다. 미국 광대역 가구의 상당수가 스마트락을 구매할 것으로 예상됩니다. 그 이유는 미국 브로드밴드 가구의 35% 가량이 스마트락을 저렴하다고 생각하기 때문인 것으로 예측됩니다. 스마트락 구매 의향이 있는 가구 중 일부 가구는 단독 기기를 구매할 의향이 있다고 답했습니다. 그러나 대다수는 홈 보안 및 홈 제어 시스템의 일부로 스마트락을 구매할 것으로 예상하고 있습니다.
벤더들의 신제품 추가는 시장 성장을 더욱 촉진할 것으로 보입니다. 예를 들어, 미국의 Kwikset은 최신 Halo Touch Wi-Fi 스마트락로 Wi-Fi 지원 스마트락 시리즈를 추가했습니다.
또한, 스마트 잠금 기술 혁신 기업인 Hugolog는 전례 없이 정교하고 안전한 현관문 온라인화에 관심이 있는 주택 소유주들에게 제품을 제공하고 있습니다.
미국의 스마트락 산업 개요
경쟁사 간의 적대적 관계의 강도는 브랜드 정체성 확인, 강력한 경쟁 전략, 유통 관리 등 시장에 영향을 미치는 다양한 요인에 따라 달라집니다. 그러나 원격 액세스, 무선 기능, 전략적 파트너십(부가 서비스, 혜택, 제품 번들, 유통), 더 깊은 할인 등 기능 강화에 걸친 전략을 도입함으로써 시장 공급업체들은 제공하는 제품을 크게 차별화시키고 있습니다. 브랜드 아이덴티티 확인은 이 시장에서 큰 영향력을 가진 기업과 밀접한 관련이 있습니다. 강력한 브랜드는 우수한 성과와 동의어이기 때문에 전통 있는 기업이 우위를 점할 것으로 예상됩니다. 시장 침투도 및 첨단 제품 제공 능력으로 인해 경쟁사 간의 적대적 관계는 앞으로도 지속될 것으로 예상됩니다.
기타 혜택
엑셀 형식의 시장 예측(ME) 시트
3개월간 애널리스트 지원
목차
제1장 소개
조사 가정과 시장 정의
조사 범위
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 인사이트
시장 개요
산업의 매력 - Porter's Five Forces 분석
공급 기업의 교섭력
구매자의 교섭력
신규 참여업체의 위협
경쟁 기업 간의 경쟁 관계
대체품의 위협
기술 동향(BLE와 Wi-Fi 기반 스마트락 해설)과 경년 가격 동향
산업 이해관계자/생태계 분석
유통 채널 분석(직접대 간접)
COVID-19의 스마트락 시장에 대한 영향(락다운 실시에 의한 스마트락 수요 감소|성장 궤도에 대한 단·중기적 영향)
시장 성장 촉진요인
스마트홈 보급 확대, 주택 침입 증가에 의한 주택 시장 성장 촉진
시장 과제
인지도 결여와 벤더가 제공하는 제품의 고비용
시장 기회
IoT 지출 증가에 관한 정부 이니셔티브
제5장 시장 세분화
최종사용자별
주거용
상업용
유형별
데드볼트
패드락
기타 유형(레버 핸들, 구멍)
제6장 경쟁 구도
기업 개요
Crestron Electronics, Inc.
Johnson Controls International plc
August Home Inc.(AssaAbloy)
Honeywell International Inc.
Kwikset(Spectrum Brands)
Master Lock(Fortune Brands Home & Security)
The Chamberlain Group Inc.
Allegion plc
U-tec Group Inc.
제7장 투자 분석
제8장 시장 전망
ksm
영문 목차
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The United States Smart Lock Market is expected to register a CAGR of 11.2% during the forecast period.
Key Highlights
The adoption of smart locks is still not prevalent in the United States in comparison with the adoption of other smart homes devices. According to a recent study conducted by the Consumer Technology Association (CTA), about 69% (translates to 83 million households) of US households now own at least one smart home device. Of which, the adoption of smart speakers in the country is high, with a rate of 28%, whereas the adoption of smart locks is only 10%-statistics such as these highlights the opportunity for market players by following proper marketing strategies.
The expansion of the key players in the US market to other regions, especially in European nations, is also expected to provide a strong impetus for market growth. For instance, at CES 2020, August Inc. and Yale Locks (smart lock manufacturers based out of United States) announced new smart locks in their product portfolios and the availability of their products for new and existing owners of Yale Smart Lock in the EMEA region under the name 'Yale Access module.'
The new product 'Wi-Fi Smart Lock' from August Inc. mandates two-factor authentication and two-layer encryption and can be remotely managed through their App and cloud. Similarly, the new Linus Smart Lock from Yale is equipped with DoorSense technology that can monitor the lock/unlock position of the door and notify. It also supports the unlocking of doors via smartphones.
New product launches in the market could have a significant impact on both the occurrence and nature of competitive reactions. For instance, in November 2020, EZVIZ, a global vendor in home intelligence having headquarters in California, has expanded its innovative smart home product range to include fingerprint locks. The newly launched L2 Smart Lock inherits EZVIZ's core competency in security. The lock features four methods for unlocking a door and serves as a doorbell at the same time. More importantly, it helps protect the household against potential forced entry through a bundle of security features that includes auto-locking and anti-tamper alarms.
US Smart Locks Market Trends
Commercial Segment is Expected to Grow Significantly
Commercial spaces considered under the scope of the study include the hospitality industry, hospitals, corporate offices, schools, and rental spaces. The adoption of smart locks in these spaces is expected to grow significantly during the forecast period.
Factors such as secure and easy management of various entry points through remote access and the ability to track the security of the premises have enabled the growth of smart lock adoption in these spaces, thus, propelling various stakeholders to invest significant amounts.
According to the data from the non-profit Gun Violence Archive (GVA), there were a total of 417 mass shootings in the United States by the end of 2019. In 2020, gun violence killed nearly 20,000 Americans, according to data from the Gun Violence Archive, which is more than any other year in at least two decades. Such statistics highlight the need for organizations in these spaces (mainly schools and churches) to seek the highest security level possible in the age of mass shootings in public places.
Also, the increasing penetration of smartphones is augmenting the growth of connected devices, which enable users to remotely access their door locks and unlock the doors using various connected mobile apps.
Customer service and customer experience play a vital role in the hospitality industry. Hotel management is ensuring that customers' stay at their place is pleasant. In the process, various hotels are planning to adopt Bluetooth-enabled or Wi-Fi-enabled locks in place of RFID locks accessible by IC cards for their hotels to improve the security of their premises.
Increasing Smart Home Adoption, Increase of Home break-ins, Thereby Aiding in the Market Growth for Residential Segment
The United States is the prominent market in the North American region, owing to the growing adoption of smart home technology and products. According to the National Council For Home Safety and Security (Alarms.org) study, more than 3 in five Americans claim security is the top benefit for owning a smart home. Also, 57% of Americans stated that smart home technology products could save them an average of 30 minutes per day.
In the coming years, smart home security choices for smart locks and security cameras from big names such as ADT, Bosch, and Honeywell would open up for consumers in the country.
In August 2020, ADT, a security and smart home solution provider, and Google announced they are entering into a long-term partnership to develop the next generation of smart home security offerings. The partnership would combine Nest's award-winning hardware and services powered by Google's machine learning (ML) technology with ADT's installation and professional monitoring network to create a more helpful smart home and integrated experience for customers across the United States.
Smart locks adoption is continuously witnessing increasing interest in the country. It is expected that many US broadband households are purchasing the smart lock. The reason for the same has been predicted to account for nearly 35% of US broadband households considering smart locks to be affordable. Some households that intend to purchase smart locks stated they would purchase standalone devices. But the majority expected to purchase smart locks as part of home security or home control system.
New product additions to the portfolio by vendors would further drive the market's growth. For instance, the US-based Kwikset added to its family of Wi-Fi enabled Smart Locks with its latest addition, Halo Touch Wi-Fi Smart lock.
Also, Hugolog, an innovator in smart lock technology, has product offerings that have homeowners interested in bringing their front door online, safe, and secure, with unprecedented sophistication.
US Smart Locks Industry Overview
The intensity of competitive rivalry depends on various factors affecting the market, such as brand identity, powerful competitive strategy, and distribution control, to name a few. However, by incorporating strategies across enhanced functionality, such as remote access, wireless capabilities, strategic partnerships (added services, benefits, product bundling, and distribution), and deeper discounts, the market vendors have been distinguishing their offerings significantly. The brand identity is strongly associated with the companies that have a major influence in this market. As strong brands are synonymous with good performance, long-standing players are expected to have the upper hand. Owing to their market penetration and the ability to offer advanced products, the competitive rivalry is expected to continue to be high.
Additional Benefits:
The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support
TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Intensity of Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitute Products
4.3 Technology Trends (Commentary on BLE and Wi-Fi based Smart Locks) and Price Trends Over the Years
4.4 Industry Stakeholder/Ecosystem Analysis
4.5 Distribution Channel Analysis (Direct Vs Indirect)
4.6 Impact of COVID-19 on the Smart Lock Market (Decrease in Demand for Smart Locks due to Lockdown Implementation | Near and Medium-term Impact on the Growth Trajectory)
4.7 Market Drivers
4.7.1 Increasing Smart Home Adoption, Increase of Home break-ins, Thereby Aiding in the Market Growth for Residential Segment
4.8 Market Challenges
4.8.1 Lack of Awareness Combined With High Cost of the Products Offered by the Vendors
4.9 Market Opportunities
4.9.1 Government InitiativesRegarding Increase in IoT Spending
5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By End-user
5.1.1 Residential
5.1.2 Commercial
5.2 By Type
5.2.1 Deadbolt
5.2.2 Padlock
5.2.3 Other Types (Lever Handles, Mortise)
6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Crestron Electronics, Inc.
6.1.2 Johnson Controls International plc
6.1.3 August Home Inc. (AssaAbloy)
6.1.4 Honeywell International Inc.
6.1.5 Kwikset (Spectrum Brands)
6.1.6 Master Lock (Fortune Brands Home & Security)