북미의 디지털 사이니지 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)
North America Digital Signage - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)
상품코드:1627098
리서치사:Mordor Intelligence
발행일:2025년 01월
페이지 정보:영문
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한글목차
북미의 디지털 사이니지 시장은 예측 기간 동안 CAGR 13.7%를 기록할 것으로 예상됩니다.
주요 하이라이트
미국에서는 사이니지가 구매 결정에 영향을 미치는 중요한 요소가 되었으며, 정부, 의료, 대중 교통, 소매점 등의 기관은 현재 디지털 사이니지를 통해 타겟 고객에게 메시지를 전달하고 더 나은 참여를 유도하기 위해 디지털 사이니지에 크게 의존하고 있습니다.
디지털 사이니지는 최근 디스플레이, 연결성 및 모니터링 분야의 기술 발전으로 인해 특히 미국에서 인기를 끌고 있습니다. 또한, 도입이 증가함에 따라 디스플레이 패널의 가격도 크게 하락하고 있습니다.
미국에서는 소매업계가 디지털 사이니지를 적극적으로 도입하고 있으며, 1차 및 미래형 비즈니스는 소비자 분석을 최대한 활용하기 위해 AI와 머신러닝을 탑재한 첨단 디지털 사이니지를 선택하고 있습니다.
또한 소매업체들이 타깃 마케팅 전략에 대한 관심이 높아지면서 간판 제조업체들은 소매점과 협력하여 브랜드화 된 환경을 조성하여 매출 증가로 이어지도록 노력하고 있습니다. 예를 들어, 무드 미디어(Mood Media)는 노스캐롤라이나에 위치한 유기농 식품 소매점인 어스페어(Earth Fare)의 수익을 10% 증가시켰습니다.
또한 이 지역의 지방 정부도 스마트 시티 도입을 추진하고 있습니다. 예를 들어, 라스베가스는 3 개의 시범 프로젝트를 테스트하고 있으며, 정부는 2025년까지 도시 전체를 연결하는 방법을 찾기 위해 5억 달러를 할당했습니다. 또한 스마트 시티 미디어 기술 기업 인터섹션(InterSection)은 최근 시카고 교통국(CTA)과 5년 계약을 체결하고 CTA의 철도 노면버스 광고 자산에 700개 이상의 새로운 디스플레이를 배치하여 혁신적인 도시 구상을 지원하기로 했습니다.
또한 피츠버그의 우드 스트리트 역 당국은 키오스크 설치를 확대하는 것을 고려하고 있으며, CHK America Inc.의 디지털 사이니지를 통해 노선 개요, 실시간 도착 정보, 새로운 요금 및 안전 메시지와 같은 공공 서비스 안내를 할 수 있습니다.
또한, 이 지역은 기술 보급과 도입이 활발히 이루어지고 있어 애플과 삼성전자와 같은 기술 대기업들이 디지털 사이니지에 많은 투자를 하고 있습니다. 예를 들어, 삼성은 최근 다양한 애플리케이션에서 효과적인 커뮤니케이션과 협업을 위해 최적화된 혁신적인 디스플레이 솔루션인 '더 월(The Wall)'을 발표했습니다. 한편, 애플은 관리 API와 소매점용 클라우드 기반 소프트웨어를 통해 셋톱박스를 디지털 사이니지로 운영할 수 있도록 하는 방안을 검토하고 있습니다. 이러한 기술 혁신은 향후 시장 개척에 중요한 역할을 할 것으로 보입니다.
북미의 디지털 사이니지 시장 동향
소매업이 큰 시장 점유율을 차지할 것으로 예상
첨단 사이니지 기술을 활용하기 위해 소매업계는 매장에서 관련성이 높고 유익한 컨텐츠를 공유하고 디지털 광고를 매장에 통합하여 매장 내 사용자 경험을 차별화하기 위해 자유롭게 사용할 수 있는 디지털 도구를 통합하고 있습니다.
그들은 디지털과 물리적 쇼핑 모드를 통합하고 가격, 컨텐츠, 기능, 광고 방법 등 다양한 매개 변수를 재구성하여 응집력 있는 멀티 채널 경험을 창출하고 있습니다. 예를 들어, NEC는 높은 해상도와 거대한 화면 크기로 근거리 및 원거리 시청을 지원하는 새로운 대형 UHD 디스플레이 시리즈를 개발했습니다.
또한 소매업체들은 매장 내 연령대 및 성별 추세를 반영하여 사용자 인터랙티브 화면을 실시간으로 업데이트하고 특정 상품을 홍보하거나 매진된 상품을 화면에서 삭제하기 위해 노력하고 있습니다.
Scala Digital Signage에 따르면, 미국 소매업체의 74%가 매장 내 고객 경험을 보다 매력적으로 만드는 것이 중요하다고 생각하고 있으며, 향후 5년 내 42%가 온라인, 모바일, 소셜 커머스 사이트에서의 매출로 이어질 것으로 예상하고 있습니다.
또한, Tommy Hilfiger, IKEA, Argos, Last Call Studio와 같은 소매업체들은 다양한 핸드헬드 기기를 통해 인터랙티브 디스플레이, 보다 혁신적인 스크린 컨텐츠 등 다양한 방식으로 디지털 사이니지를 활용한 혁신적 쇼핑 경험을 도입하고 있습니다. 혁신적인 쇼핑 경험을 도입하고 있습니다.
예를 들어, 디지털 사이니지는 고객 참여도를 높이기 위해 더욱 강력하고 매력적인 윈도우 디스플레이 플랫폼을 만들기 위해 더욱 인터랙티브하고 편리해지고 있습니다. 지능형 기술의 통합은 구매자 페르소나를 기반으로 더 많은 고객을 끌어들이는 데 도움이 되고 있습니다. 대부분의 소매업체는 1,000개 이상의 매장을 유지하면서 POP 디스플레이에 대한 수요가 증가하고 있습니다.
미국이 가장 큰 시장 점유율을 차지
모든 수준의 교육 기관은 방문객, 학생, 교직원 간의 소통을 개선하기 위해 디지털 사이니지를 채택하고 있습니다. 디지털 사이니지는 긴급 알림, 길 안내 및 기타 용도로 사용되어 교육 분야에 커뮤니케이션을 강화하는 효과적인 매체를 제공하고 있습니다.
디지털 사이니지 솔루션은 기존의 메시지 보드와 포스터를 대체하는 디지털 사이니지 솔루션은 교육 시설 전체에서 공유되는 즉각성, 최신성, 그리고 매우 매력적인 리치 미디어 컨텐츠를 가능하게 합니다. 예를 들어, 남가주대학교(University of Southern California)는 Enplug의 디지털 사이니지 소프트웨어를 도입하여 교직원과 학생들에게 캠퍼스에서 일어나는 일들을 알리고 관심을 유도하고 있습니다.
미국에서는 해군 수중전투센터(NUWC), 해군 수상전투센터(NSWC), 해군 조선소(NSY) 및 기타 유지보수 시설 등 여러 해군 시설에서 직원과의 소통을 위해 기지 전체에 디지털 디스플레이 네트워크를 구축하기 위해 미국 해군는 Aerva Inc.와 15개 이상의 계약을 체결했습니다.
또한 영화관에서는 이미 국내 여러 영화관에서 디지털 키오스크를 사용하고 있습니다. 이 기기들은 좌석 배치를 쉽게 볼 수 있게 하고 매표소의 긴 줄을 줄이는 데 도움을 주고 있습니다. 영화관에서 이러한 기기의 채택이 증가함에 따라 시장 확대가 예상됩니다.
또한 영화관이 이익을 얻는 것은 매점 판으로, Broadsign에 따르면 현재 영화관 로비 활동의 약 78%가 매점에서 구매를 하고 있습니다. 이는 고객이 구매 심리에 있다는 것을 의미합니다. 디지털 메뉴판은 매점 상품을 소비자의 눈에 띄게 하여 매출을 10-50% 증가시킬 수 있습니다.
또한, 미국 무선 디스플레이 및 협업 솔루션 선도 기업 중 하나인 ScreenBeam Inc.는 1,100개 고객사가 회의실 디스플레이를 보다 효과적으로 활용하여 직원과 고객에게 필요한 메시지와 기업 브랜딩 등을 전달할 수 있도록 디지털 사이니지 기능을 업데이트했습니다. 디지털 사이니지 기능을 갖춘 업데이트를 발표했습니다.
북미의 디지털 사이니지 산업 개요
북미의 디지털 사이니지 시장은 NEC 디스플레이 솔루션즈, 삼성전자, 파나소닉, 소니 등 세계 대기업들이 하드웨어를 담당하고 있어 비교적 세분화되어 있습니다. 동시에 디지털 사이니지용 소프트웨어를 제공하는 중견-중소기업도 다수 존재합니다. 또한 업계의 틈새시장으로 독특한 제품 응용 프로그램을 제공하는 많은 기업들이 시장에 진입하고 있습니다.
2021년 5월 - Broadsign은 Pladway와 Broadsign Reach SSP와 Pladway의 DSP를 통합하는 계약을 체결했습니다. 이 계약은 브랜드와 미디어 구매자에게 영향력 있고 측정 가능한 월드 플래닝을 가능하게 할 것으로 기대됩니다. 동시에 브랜드와 에이전시는 해당 지역의 8만 개 이상의 프리미엄 스크린에 도달할 수 있는 프로그래매틱 캠페인 계획 솔루션을 이용할 수 있게 됩니다.
2020년 1월 - Hitachi제작소(Hitachi, Ltd.)는 Hitachi 밴타라(Hitachi Vantara Co., Ltd.)와 Hitachi 컨설팅(Hitachi Consulting Co., Ltd.)을 통합하여 Hitachi 고객 및 파트너를 위한 루마다 기반 솔루션 및 디지털 기능의 전 세계 배포를 주도할 계획이라고 발표했습니다. 통합 후 조직은 Hitachi 밴타라 브랜드로 운영될 예정입니다.
기타 혜택
엑셀 형식의 시장 예측(ME) 시트
3개월간의 애널리스트 지원
목차
제1장 소개
조사 가정과 시장 정의
조사 범위
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 인사이트
시장 개요
업계의 매력 - Porter's Five Forces 분석
신규 참여업체의 위협
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
대체품의 위협
경쟁 기업 간의 경쟁 관계
유통 채널 분석
업계 밸류체인 분석
COVID-19의 시장에 대한 영향
제5장 시장 역학
시장 성장 촉진요인
턴키 솔루션의 진화
기존 광고 방법과는 대조적으로 콘텍스트를 의식한 광고 성장을 촉진하는 동향
북미의 DOOH 지출 꾸준한 증가가 계속해서 시장 성장을 보완
시장 성장 억제요인
고객 프라이버시 침해에 대한 우려
제6장 기술 현황
미국의 디지털 사이니지 솔루션의 진화
비디오월, 4K 및 8K 디스플레이, POS 시스템과 소셜 미디어의 긴밀한 통합 - 보급을 촉진할 것으로 예상되는 주요 기술 동향
제7장 시장 세분화
유형별
하드웨어
LCD/LED 디스플레이
OLED 디스플레이
미디어 플레이어
프로젝터/프로젝션 스크린
기타 하드웨어
소프트웨어
서비스별
최종 이용 업계별
소매
운송
호스피탈리티
기업
교육기관
정부기관
기타 최종 이용 업계별
국가별
미국
캐나다
제8장 경쟁 구도
기업 개요
NEC Display Solutions Ltd
Samsung Electronics Co. Ltd
LG Display Co. Ltd
Panasonic Corporation
Sony Corporation
Sharp Corporation
Planar Systems Inc.
Hitachi Ltd
Barco NV
Goodview
Cisco Systems Inc.
제9장 디지털 사이니지 소프트웨어 주요 벤더 분석
제10장 벤더의 포지셔닝 분석
제11장 시장 전망 시장 전망
ksm
영문 목차
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The North America Digital Signage Market is expected to register a CAGR of 13.7% during the forecast period.
Key Highlights
The signages have played an important factor in influencing the purchase decision in the US, and institutions like the Government, Healthcare, Public transit, and retail stores are now heavily relying on digital signages to better engage their targeted audiences to communicate their message.
Digital signages are gaining popularity in the region, especially in the United States, due to the recent technological advancement in the display, connectivity, and monitoring space. Furthermore, the increasing adoption has also resulted in prices of display panels coming down significantly.
The retail sector has been significantly adopting digital signage in the US, with primary and upcoming businesses opting for advanced digital signages featuring AI and machine learning to gain the most out of consumer analytics.
Also, With an increased focus among retailers on targeted marketing strategies, the signage manufacturers are collaborating with retail stores to leverage increased sales by creating a branded environment. For instance, Mood Media generated a 10% increased profits for a North Carolina-based organic food retailer named Earth Fare.
Furthermore, local governments in the area are also promoting the adoption of smart cities. For instance, Las Vegas is testing three pilot projects, with the government allocating USD 500 million to find ways to connect the entire city by 2025. Also, Intersection, a smart cities media, and technology company, has recently signed a 5-year contract with Chicago Transit Authority (CTA) to deploy over 700 new displays at CTA's rail street-level bus-advertising assets aiding the innovative city initiatives.
Additionally, Pittsburg's Wood Street Station authority is considering expanding the installation of kiosks, and digital signage from CHK America Inc., enabled with route overview, real-time arrival information, and public service announcements like new fares and safety messages.
Moreover, due to the region's high penetration and adoption of technology, technology giants, like Apple Inc. and Samsung Electronics, have been investing significantly in digital signage. For instance, recently, Samsung launched The Wall, an innovative display solution optimized for effective communication and collaboration across various applications. Apple Inc., on the other hand, has been looking at converting its set-top box to operate as digital signage through its management APIs and cloud-based software for retail installations. These innovations are going to play a vital role in the development of the market in the future.
North America Digital Signage Market Trends
Retail Industry is Expected to Hold Significant Market Share
In order to leverage advanced signage technologies, the retail players are integrating the digital tools at their disposal to share relevant and profitable content at their premises and integrate digital ads into their retail stores to create a different in-store user experience.
They are fusing the digital and physical shopping mode to create a cohesive multichannel experience, thereby reshaping different parameters, such as prices, contents, features, method of advertisement, etc. For instance, NEC Corp. developed a new series of large-format UHD displays that support short and long-distance viewing through a high level of detail and huge screen sizes.
Moreover, retailers are striving to update the user-interactive screens in real-time to reflect the current trends in in-store age or gender demographics to promote specific items or remove sold-out products from the screen.
According to Scala Digital Signage, 74% of the US retailers consider that developing a more engaging in-store customer experience is critical, and out of that, 42% of the sales are expected to come from online, mobile, and social commerce sites, in the next five years.
Further, retail players, such as Tommy Hilfiger, IKEA, Argos, Last Call Studio, and many more, are adopting innovative shopping experience using digital signage in multiple ways, such as interactive displays and more innovative screen content, through various handheld devices, which can draw the shopper experience, thereby, leaving a long-lasting impression.
For instance, the digital signs are getting more interactive and convenient to create a more robust and engaging window displays platform in boosting customer engagement. The integration of intelligent technologies is helping them to attract a greater audience based on their buyer persona. The majority of the retailers maintain more than 1,000 stores, adding to the demand for POP displays.
United States Accounts for the Largest Market Share
To improve visitor, student, and faculty communication, educational institutes of all levels adopt digital signage. Used for emergency notifications, way-finding, and other applications, digital signage offers the educational sector an effective medium to increase communication.
By replacing traditional message boards and posters, digital signage solutions enable immediate, up-to-date, and highly engaging rich-media content shared throughout educational facilities. For instance, the University of Southern California has deployed digital signage software from Enplug to inform and engage faculty and students of the happenings across the campus.
In the United States, the Navy has awarded over 15 contracts to Aerva Inc., to launch a base-wide network of digital displays for internal communications at several Naval facilities, including Naval Undersea Warfare Center (NUWC), Naval Surface Warfare Centers (NSWC), Naval Shipyards (NSY), as well as other maintenance facilities for employee communications.
Furthermore, movie theaters are already using digital kiosks across various cinemas in the country. These devices help get a better view of the seating arrangement, and they assist in reducing the long queues at the ticket counters. Increasing adoption of these devices in theaters is expected to carry the market forward.
Additionally, concession boards are where cinemas earn a profit. According to Broadsign, currently, around 78% of cinema lobby activities are concession purchases. This implies that customers are in a purchasing state of mind. Digital menu boards bring concession goods to consumers' attention and can produce a 10-50% increase in sales.
Moreover, ScreenBeam Inc., one of the key players in the United States in wireless display and collaboration solutions, has released an update featuring a digital signage capability that will empower their 1,100 clients to better leverage their meeting room displays in communicating essential employees and guests messaging, company branding, and beyond.
North America Digital Signage Industry Overview
The North American digital signage market is relatively fragmented with major global players, like NEC Display Solutions Ltd, Samsung Electronics Co. Ltd, Panasonic Corporation, Sony Corporation, covering the hardware end of the spectrum. At the same time, there happen to be several medium and smaller players who provide software for digital signage. Moreover, many players are entering the market offering unique product applications as niche players in the industry.
May 2021 - Broadsign entered an agreement with Pladway to integrate the Broadsign Reach SSP with Pladway's DSP. This agreement is expected to enable high-impact, measurable global planning for brands and media buyers. At the same time, provide brands and agencies access to a programmatic campaign planning solution that can reach more than 80,000 premium screens in the region.
January 2020 - Hitachi, Ltd. announced its intent to integrate Hitachi Vantara Corporation and Hitachi Consulting Corporation to lead Hitachi's global expansion of Lumada-based solutions and digital capabilities for its customers and partners. The combined organization will operate under the Hitachi Vantara brand.
Additional Benefits:
The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support
TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Threat of New Entrants
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Bargaining Power of Suppliers
4.2.4 Threat of Substitutes
4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.3 Distribution Channel Analysis
4.4 Industry Value Chain Analysis
4.5 Impact of COVID-19 on the market
5 MARKET DYNAMICS
5.1 Market Drivers
5.1.1 Evolution of Turnkey Solutions
5.1.2 Trends Favoring the Growth of Context-aware Advertising as Opposed to Conventional Modes of Advertising
5.1.3 Steady Increase in DOOH Spending in the North America to Continue to Supplement Market Growth
5.2 Market Restraints
5.2.1 Concerns Over Invasion of Customer Privacy
6 TECHNOLOGY SNAPSHOT
6.1 Evolution of Digital Signage Solutions in the United Sates
6.2 Key Technological Trends Expected to Drive Adoption - Video Walls, 4K and 8K Displays, Deep Integration of POS Systems and Social Media
7 MARKET SEGMENTATION
7.1 By Type
7.1.1 Hardware
7.1.1.1 LCD/LED Display
7.1.1.2 OLED Display
7.1.1.3 Media Players
7.1.1.4 Projectors/Projection Screens
7.1.1.5 Other Hardware
7.1.2 Software
7.1.3 Services
7.2 By End-user Vertical
7.2.1 Retail
7.2.2 Transportation
7.2.3 Hospitality
7.2.4 Corporate
7.2.5 Education
7.2.6 Government
7.2.7 Other End-user Verticals
7.3 By Country
7.3.1 United States
7.3.2 Canada
8 COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1 Company Profiles
8.1.1 NEC Display Solutions Ltd
8.1.2 Samsung Electronics Co. Ltd
8.1.3 LG Display Co. Ltd
8.1.4 Panasonic Corporation
8.1.5 Sony Corporation
8.1.6 Sharp Corporation
8.1.7 Planar Systems Inc.
8.1.8 Hitachi Ltd
8.1.9 Barco NV
8.1.10 Goodview
8.1.11 Cisco Systems Inc.
9 ANALYSIS OF THE KEY DIGITAL SIGNAGE SOFTWARE VENDORS