3D 프린팅용 파우더 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2024-2029년)
3D Printing Powder - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)
상품코드 : 1521312
리서치사 : Mordor Intelligence
발행일 : 2024년 07월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

3D 프린팅용 파우더 시장 규모는 2024년 20억 6,000만 달러로 추정되며, 2029년에는 45억 2,000만 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간(2024-2029년) 동안 16.5% 이상의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

3D Printing Powder-Market

COVID-19 팬데믹은 3D 프린팅용 파우더 시장에 다양한 영향을 미치고 도전과제를 제시했지만, 혁신과 성장의 기회도 창출했습니다. COVID-19는 헬스케어 등 다양한 산업에서 3D 프린팅의 수용을 가속화하고, 장기적으로 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상됩니다. 기업들이 3D 프린팅 기술과 재료에 투자하여 업무와 회복력을 강화할 것이기 때문입니다.

주요 하이라이트

3D 프린팅용 파우더 시장 동향

자동차 산업의 수요 확대

시장을 독점하는 아시아태평양

3D 프린팅용 파우더 산업 개요

3D 프린팅용 분말 시장은 그 특성상 부분적으로 통합되어 있습니다. 주요 기업으로는 Sandvik AB, Arkema, BASF SE, GKN Powder Metallurgy, Evonik Industries AG 등이 있습니다.

기타 혜택:

목차

제1장 소개

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

제5장 시장 세분화(금액 기준 시장 규모)

제6장 경쟁 상황

제7장 시장 기회와 향후 동향

ksm
영문 목차

영문목차

The 3D Printing Powder Market size is estimated at USD 2.06 billion in 2024, and is expected to reach USD 4.52 billion by 2029, growing at a CAGR of greater than 16.5% during the forecast period (2024-2029).

3D Printing Powder - Market

The COVID-19 pandemic had a mixed impact on the 3D printing powder market, presenting challenges but also creating opportunities for innovation and growth. The pandemic accelerated the acceptance of 3D printing in various industries, such as healthcare, and the long-term impact is expected to be positive. It is because companies invest in 3D printing technologies and materials to enhance their operations and resilience.

Key Highlights

3D Printing Powders Market Trends

Growing Demand from Automobile Sector

Asia-Pacific Region to Dominate the Market

3D Printing Powders Industry Overview

The 3D printing powder market is partially consolidated in nature. The major players (not in any particular order) include Sandvik AB, Arkema, BASF SE, GKN Powder Metallurgy, and Evonik Industries AG, among others.

Additional Benefits:

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

5 MARKET SEGMENTATION (Market Size in Value)

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

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