세계의 위치 기반 VR : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2024-2029년)
Location-Based VR - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2024 - 2029
상품코드 : 1404534
리서치사 : Mordor Intelligence
발행일 : 2024년 01월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

위치 기반 VR 시장은 올해 15억 8,000만 달러로 평가되며 CAGR 32.8%로 성장하여 5년 후 87억 3,000만 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

Location-Based VR-Market-IMG1

주요 하이라이트

위치기반 VR 시장 동향

360도 컨텐츠의 인기 상승

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아시아태평양이 큰 성장을 이룰 것으로 전망

위치기반 VR 산업 개요

위치 기반 VR 시장은 많은 지역 및 세계 기업이 존재하며 경쟁이 치열합니다. 기술 혁신이 증가함에 따라 시장의 주요 기업들은 시장 점유율과 수익성을 높이기 위해 전략적 공동 이니셔티브를 활용하여 해외에서 고객 기반을 확대하는 데 주력하고 있습니다.

기타 혜택

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트

제5장 시장 역학

제6장 시장 세분화

제7장 경쟁 구도

제8장 투자 분석

제9장 시장의 미래

LSH
영문 목차

영문목차

Location-Based VR - Market - IMG1

The Location-Based Virtual Reality (VR) Market was valued at USD 1.58 billion in the current year and is expected to register a CAGR of 32.8%, reaching USD 8.73 billion in five years.

Key Highlights

Location-Based Virtual Reality Market Trends

Growing Popularity of 360-degree Content

Location-Based VR - Market - IMG2

Asia-Pacific Region Expected to Witness Significant Growth

Location-Based Virtual Reality Industry Overview

The location-based VR Market is moderately competitive with many regional and global players. With increasing technological innovations, the significant players in the market are focusing on expanding their customer base across foreign countries by leveraging strategic collaborative initiatives to increase their market share and profitability.

In June 2022, Vertigo Games, a video game developer in New York, announced the Upload of virtual reality (VR) and published two new VR games in their 2022 line-up. Moreover, Vertigo Games also brought Mixed Realms' rogue-like first-person combat game Hellsweeper VR to Meta Quest 2 and published DevilCow's VR puzzle game PathCraft.

In March 2022, HTC VIVE unveiled VIVERSE, 5G and location-based entertainment improvements, and the Holoride in-car VR at Mobile World Congress 2022. HTC VIVE showcased innovations to give consumers a probable understanding as they investigated the Viverse. Viverse provides seamless reviews that may be accessed from any device, anywhere. This is made feasible via virtual reality, augmented reality, excessive connectivity Speed, Artificial Intelligence, and Blockchain technology HTC has invested in for numerous years.

Additional Benefits:

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

5 MARKET DYNAMICS

6 MARKET SEGMENTATION

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OF THE MARKET

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