MNO의 로열티 접근 개선
Improving MNOs´ Approach to Loyalty
상품코드 : 914647
리서치사 : Mobile Market Development Ltd
발행일 : 2019년 10월
페이지 정보 : 영문 53 Pages
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기존 로열티 프로그램 및 포인트 획득 프로그램은 획득 기간 및 각종 제한 등에서 최근 인기가 하락하고 있습니다. MNO를 포함한 많은 기업은 보상 기반 프로그램으로 전환하고 있으며, 즉시 회원 특전 및 개인용 서비스를 제공하고 있습니다.

MNO 커뮤니티에서 시행되고 있는 새로운 로열티(Loyalty) 프로그램에 대해 조사했으며, 프로그램의 비용, 로열티 및 업셀링 등을 분석하여 전해드립니다.

제1장 개요

제2장 조사 배경·내용

제3장 로열티 프로그램 사례

제4장 주요 조사 결과

제5장 제안

KSA 19.11.05
영문 목차

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Key Infographic

Introduction

Traditional loyalty programs and points gathering have fallen in popularity in recent years with lengthy collection periods, cumbersome and restrictive collection and redemption undermining the perceived benefits of membership. Many businesses, including MNOs, are switching to rewards-based programs, providing immediate member benefits and personalised offers. Affiliate partner exclusivity, a high degree of personalisation and benefits that are available from day one can now determine a rewards program's success. This report examines how new programs have been implemented in the MNO community to keep the brand top-of-mind and wallet and explores how program costs, loyalty and upselling have been addressed.

Three i3

Companies: Telstra, Optus, Vodafone Australia, MegaFon, MTS, Vodafone Italy, TIM, T-Mobile USA, Verizon, AT&T, Sprint, Cricket Wireless, Amazon, Paddy Power.

Countries: Australia, Russia, Italy, USA.

Table of Contents

1. Overview

2. Background and Content

3. Loyalty Program Case Examples

4. Findings

5. Recommendations

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