세계의 의류 및 비의류 제조업 업계 연감(2020-2029년)
Apparel & Non-Apparel Manufacturing Global Industry Almanac 2020-2029
상품코드 : 1761662
리서치사 : MarketLine
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 708 Pages
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한글목차

요약

세계 의류 및 비의류 제조 산업 산업 프로파일은 시장 규모(가치 및 2029년까지 예측)를 포함한 전체 시장 규모(가치 및 2029년까지 예측)에 대한 정량적 및 정량적 요약 정보를 제공합니다. 또한 주요 기업 주요 재무 지표 및 시장 경쟁 압력 분석도 제공합니다.

주요 하이라이트

의류 및 비의류 제조 시장은 의류 제품과 비의류 제품으로 구분됩니다. 의류 분야에는 남성복, 여성복, 아동복이 포함됩니다. 가죽, 신발, 액세서리는 포함되지 않습니다. 비의류 제품에는 카펫, 매트, 러그, 타일 카펫, 섬유, 부드러운 가구(욕실 섬유, 침구, 쿠션, 이불, 이불, 해먹, 테이블 린넨, 가구 커버, 도어 매트), 창문용 커튼 등 비의류용 섬유가 포함됩니다.

남성복에는 비즈니스 정장, 셔츠, 티셔츠, 바지/바지(캐주얼 바지/치노팬츠 포함), 청바지, 반바지, 재킷/블레이저, 코트, 조끼, 점퍼, 스웨트셔츠/후드티, 풀오버, 저지, 카디건, 남성 속옷(조끼, 바지, 양말), 남성 나이트웨어, 기타 지방의상 및 민족의상 등 남성을 위해 디자인된 모든 의류가 포함됩니다. 바지, 양말), 남성 잠옷, 기타 지방의상 및 민족의상을 포함한 남성 아우터웨어 등 남성을 위해 디자인된 모든 의류가 포함됩니다. 또한 스포츠웨어, 작업복, 팬시 드레스도 포함됩니다. 여성복에는 드레스, 재킷/블레이저, 코트, 점퍼, 숄더백/가디건, 스웨트셔츠/후드티, 풀오버, 저지, 청바지, 레깅스/제깅스, 셔츠, 티셔츠, 블라우스, 반바지, 바지/바지, 스커트, 비즈니스 정장, 탑, 상의, 캐미, 바지, 스커트, 비즈니스 정장, 상의,... 조끼, 캐미, 탱크탑, 여성 속옷, 튜닉, 여성용 잠옷, 여성용 잠옷, 사리 등 지역 및 민족의상을 포함한 기타 여성용 겉옷 등 여성용으로 디자인된 의류를 포함합니다. 모든 스포츠웨어를 포함합니다. 또한, 작업복과 가면을 포함합니다. 아동복에는 유아복, 남아용 캐주얼, 남아용 학교복, 남아용 속옷(조끼, 바지, 양말) 및 잠옷, 남아용 정장, 지역 및 국가 의상을 포함한 남아용 겉옷 등 0세부터 15세까지의 어린이를 위한 의류가 포함됩니다. 여아 캐주얼웨어, 여아 스쿨웨어, 여아 속옷(니커즈, 브래지어, 조끼, 양말, 타이츠) 및 잠옷, 여아 정장(행사복), 사리 등 지역 및 민족의상을 포함한 여아 겉옷, 유아복 등이 있습니다. 또한, 스포츠웨어 및 복장용품도 포함됩니다.

모든 시장 데이터와 예측은 명목가격을 기준으로 하며, 본 보고서 작성에 사용된 모든 통화 환산은 연평균 환율을 사용하여 계산되었습니다. 아르헨티나, 튀르키예, 나이지리아, 이집트, 러시아 등 일부 국가에서는 USD 가치가 하락하는 추세를 보일 수 있습니다. 이는 주로 환율의 영향을 고려했기 때문입니다.

세계 의류 및 비의류 제조 시장은 2024년 1조 2,016억 7,410만 달러의 매출을 기록했으며, 2019년부터 2024년까지 연평균 성장률(CAGR)은 1.7%를 보였습니다.

2024년 의류 분야는 전체 시장의 80.4%에 해당하는 9,666억 5,910만 달러의 총 매출을 기록해 가장 큰 비중을 차지했습니다.

2024년 전 세계 의류 및 비의류 제조업 시장 규모는 0.4% 성장할 것으로 예측됩니다. 환경보호를 중시하는 소비자들에 힘입어 지속가능성과 친환경 패션에 대한 관심이 높아짐에 따라 제조업체들은 친환경적인 방법과 소재를 채택하고, 지속가능한 제품에 대한 수요가 증가하고 있습니다.GlobalData에 따르면, 프랑스 친환경 패션 시장 규모는 2024년 33억 1,660만 달러로 전년 대비 2.6% 증가했습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 서론

제3장 세계의 의류 및 비의류 제조업

제4장 거시경제 지표

제5장 아시아태평양의 의류 및 비의류 제조업

제6장 유럽의 의류 및 비의류 제조업

제7장 거시경제 지표

제8장 프랑스의 의류 및 비의류 제조업

제9장 거시경제 지표

제10장 독일의 의류 및 비의류 제조업

제11장 거시경제 지표

제12장 호주의 의류 및 비의류 제조업

제13장 거시경제 지표

제14장 브라질의 의류 및 비의류 제조업

제15장 거시경제 지표

제16장 캐나다의 의류 및 비의류 제조업

제17장 거시경제 지표

제18장 중국의 의류 및 비의류 제조업

제19장 거시경제 지표

제20장 인도의 의류 및 비의류 제조업

제21장 거시경제 지표

제22장 인도네시아의 의류 및 비의류 제조업

제23장 거시경제 지표

제24장 이탈리아의 의류 및 비의류 제조업

제25장 거시경제 지표

제26장 일본의 의류 및 비의류 제조업

제27장 거시경제 지표

제28장 멕시코의 의류 및 비의류 제조업

제29장 거시경제 지표

제30장 네덜란드의 의류 및 비의류 제조업

제31장 거시경제 지표

제32장 북미의 의류 및 비의류 제조업

제33장 러시아의 의류 및 비의류 제조업

제34장 거시경제 지표

제35장 스칸디나비아의 의류 및 비의류 제조업

제36장 싱가포르의 의류 및 비의류 제조업

제37장 거시경제 지표

제38장 남아프리카공화국의 의류 및 비의류 제조업

제39장 거시경제 지표

제40장 한국의 의류 및 비의류 제조업

제41장 거시경제 지표

제42장 스페인의 의류 및 비의류 제조업

제43장 거시경제 지표

제44장 튀르키예의 의류 및 비의류 제조업

제45장 거시경제 지표

제46장 영국의 의류 및 비의류 제조업

제47장 거시경제 지표

제48장 미국의 의류 및 비의류 제조업

제49장 거시경제 지표

제50장 기업 개요

제51장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

Summary

Global Apparel & Non-Apparel Manufacturing industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: Market size (value , and forecast to 2029). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the Market.

Key Highlights

Apparel & non-apparel manufacturing market is segmented into apparel and non-apparel products. Apparel segment includes menswear, womenswear, and childrenswear. It does not include leather, footwear, and accessories. Non-apparel products segment includes non-clothing textiles such as carpets, mats, rugs, carpet tiles, textiles and soft furnishings (bathroom textiles, beddings, cushions, futons, hammocks, table linen, furniture covers, doormats), and window curtains.

Menswear includes all clothing types designed for men, such as business suits, shirts, T-shirts, trousers/pants (including casual slacks/chinos), jeans, shorts, jackets/blazers, coats, vests, jumpers, sweatshirts/hoodies, pullovers, jerseys, cardigans, men's underwear (Vests, underpants, socks), men's nightwear, and other men's outerwear including regional or national attire. Also, the segment includes all sportswear, workwear, and fancy dress. Womenswear includes clothing types designed for women, such as dresses, jackets/blazers, coats, jumpers, shrugs/cardigans, sweatshirts/hoodies, pullovers, jerseys, jeans, leggings/jeggings, shirts, T-shirts, blouses, shorts, trousers/pants, skirts, business suits, tops, vests, camis, tanks, women's underwear, tunics, women's nightwear, and other women's outerwear including regional and national attire, such as saris. Includes all sportswear. Also, the segment includes all workwear and fancy dress. Children's wear includes all clothing designed for children between the ages of 0-15, such as baby clothing, boy's casualwear, boy's school wear, boy's underwear (vests, underpants, socks) and nightwear, boy's formalwear-occasion, boy's outerwear including regional or national attire, girl's casualwear, girl' school wear, girl's underwear (knickers, bras, vests, socks and tights) and nightwear, girl's formalwear-occasion, girl's outerwear including regional and national attire, such as saris, and toddler clothing. Also, the segment includes all sportswear and fancy dress.

All market data and forecasts are based on nominal prices and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using yearly annual average exchange rates. The USD values may show a declining trend for few countries such as Argentina, Turkey, Nigeria, Egypt, and Russia. This is primarily because of the impact of exchange rates considered.

The global apparel & non-apparel manufacturing market recorded revenues of $1,201,674.1 million in 2024, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 1.7% between 2019 and 2024.

The apparel segment accounted for the market's largest proportion in 2024, with total revenues of $966,659.1 million, equivalent to 80.4% of the market's overall value.

The global apparel & non-apparel manufacturing market value grew by 0.4% in 2024. The rising emphasis on sustainability and green fashion, driven by eco-conscious consumers, pushes manufacturers to adopt environmentally friendly practices and materials, boosting demand for sustainable products. According to GlobalData, the France green fashion market value stood at $3,316.6 million in 2024, an increase of 2.6% from the previous year.

Scope

Reasons to Buy

Table of Contents

1 EXECUTIVE SUMMARY

2 Introduction

3 Global Apparel & Non-Apparel Manufacturing

4 Macroeconomic Indicators

5 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Asia-Pacific

6 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Europe

7 Macroeconomic Indicators

8 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in France

9 Macroeconomic Indicators

10 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Germany

11 Macroeconomic Indicators

12 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Australia

13 Macroeconomic Indicators

14 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Brazil

15 Macroeconomic Indicators

16 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Canada

17 Macroeconomic Indicators

18 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in China

19 Macroeconomic Indicators

20 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in India

21 Macroeconomic Indicators

22 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Indonesia

23 Macroeconomic Indicators

24 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Italy

25 Macroeconomic Indicators

26 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Japan

27 Macroeconomic Indicators

28 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Mexico

29 Macroeconomic Indicators

30 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in The Netherlands

31 Macroeconomic Indicators

32 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in North America

33 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Russia

34 Macroeconomic Indicators

35 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Scandinavia

36 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Singapore

37 Macroeconomic Indicators

38 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in South Africa

39 Macroeconomic Indicators

40 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in South Korea

41 Macroeconomic Indicators

42 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Spain

43 Macroeconomic Indicators

44 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Turkey

45 Macroeconomic Indicators

46 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in The United Kingdom

47 Macroeconomic Indicators

48 Apparel & Non-Apparel Manufacturing in The United States

49 Macroeconomic Indicators

50 Company Profiles

51 Appendix

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