소매업용 셀프 계산대 시장 예측(-2030년)
Self-Checkout in Retail Market Research Report Market Forecast till 2030
상품코드 : 1465622
리서치사 : Market Research Future
발행일 : 2024년 04월
페이지 정보 : 영문 109 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 4,950 ₩ 7,201,000
PDF & Excel (Single User License) help
PDF, Excel 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트의 Copy&Paste 가능합니다.
US $ 5,950 ₩ 8,656,000
PDF & Excel (Multi User License) help
PDF, Excel 보고서를 기업 내 10명까지 이용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트의 Copy&Paste 가능합니다.
US $ 7,250 ₩ 10,548,000
PDF & Excel (Enterprise License) help
PDF, Excel 보고서를 동일 기업이 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 텍스트의 Copy&Paste 가능하며, 인쇄 가능합니다.


한글목차

소매업용 셀프 계산대 시장 규모는 예측 기간 동안 15.50%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

기술 개발의 발전이 이 시장의 CAGR 성장을 주도하고 있습니다. 소매업의 기술 발전과 IoT의 보급이 시장의 꾸준한 성장에 기여하고 있습니다. 소매업체들은 재고 계획, 상품 데이터 식별, 결제 및 고객 경험을 위해 기술 혁신에 자원을 투입하고 있습니다. 예를 들어, 모션 센서와 레이저는 셀프 계산대에서 상품이 도난당했는지 여부를 판단하는 데 도움을 줄 수 있습니다. 또한, 셀프 계산대를 통해 고객은 매장에서 판매되는 다양한 상품의 특징과 프로모션 정보를 이해하고 점원의 도움 없이도 빠르게 계산을 할 수 있습니다. 이러한 점으로 인해 셀프 계산대는 점주에게 새로운 접점으로 작용하여 고객과의 상호 작용을 강화하고 쇼핑 경험을 향상시킬 수 있습니다.

지역별로는 아시아태평양이 시장을 주도할 것으로 보입니다. 소매업과 호텔업의 성장, 로봇과 디지털화 사용 증가가 이 지역의 성장을 견인할 것으로 보입니다. 이 지역의 소매업체들은 소비자에게 원활한 쇼핑 경험을 제공하기 위해 하이퍼 로컬 오퍼를 통해 발전하고 있으며, 옴니채널 전술을 채택하고 있습니다.

유럽 시장은 노동력 부족과 다양한 소매점의 급격한 증가로 인해 두 번째로 큰 시장 점유율을 차지하고 있습니다. 지역 내에서는 독일이 가장 큰 점유율을 차지하고 있으며, 영국은 이 지역에서 가장 빠르게 성장하는 시장입니다.

북미 시장은 예측 기간 동안 가장 빠른 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 많은 식료품점 및 슈퍼마켓 체인의 존재와 소매점 내에서의 변화로 인해 이 지역 시장의 성장이 가속화되고 있습니다.

세계 소매업용 셀프 계산대 시장을 조사했으며, 시장 정의와 개요, 시장 성장에 영향을 미치는 요인과 시장 기회 분석, 시장 규모 추정 및 예측, 각종 부문별·지역별 분석, 경쟁 환경, 주요 기업 개요 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 조사 방법

제4장 시장 역학

제5장 시장 요인 분석

제6장 세계의 소매업용 셀프 계산대 시장 : 제공별

제7장 세계의 소매업용 셀프 계산대 시장 : 모델별

제8장 세계의 소매업용 셀프 계산대 시장 : 설치 유형별

제9장 세계의 소매업용 셀프 계산대 시장 : 최종사용자별

제10장 세계의 소매업용 셀프 계산대 시장 : 지역별

제11장 경쟁 상황

제12장 기업 개요

ksm
영문 목차

영문목차

Market Overview

Self-Checkout in Retail Market is projected to register a CAGR of 15.50% during the review period. Rising shop space expenses and rising buyer stand by times are the key market drivers improving the market development.

Market CAGR for self-checkout in retail is being driven by the rising Innovation improvements. Innovation headways and IoT entrance in retail keep on adding to the market's consistent extension. Retailers dynamically put resources into innovation to address stock planning, item data distinguishing proof, installments, and client experience troubles coming up. For instance, movement sensors and lasers can help organizations in deciding whether an item has been shoplifted at a self-checkout counter. Besides, involving self-checkout advancements will help clients in grasping different item attributes and special offers accessible in the shop and looking at quick without the help of work force. Therefore, self-checkout frameworks act as an additional touch point for storekeepers, permitting them to support client communication and upgrade their shopping encounters.

Clients might finish up their shopping experience with more control by utilizing self-checkout frameworks. The expanded utilization of self-checkout because of quicker checkout and less human contribution is projected to without further ado support market extension. Self-checkout is turning out to be more famous as individuals might purchase while paying attention to a web recording or resting in the wake of a difficult day at work, pushing the overall business forward. Moreover, the self-checkout frameworks offer the capacity to change dialects, making it simpler for buyers who communicate in an alternate language to look at. Rather than stressing to interface with the clerk, they might check things and pay by following the bearings on the screen.

Market Segmentation

Based on offering, the global Self-Checkout in Retail market is classified into hardware, software, and service. Based on the model type, the market is classified into cash model type and cashless model type.

Based on mounting type the market is segmented into stand-alone mounting type, wall-mounted, countertop mounting type, and mobile. Based on End Users, the market is divided into supermarkets & hypermarkets, convenience stores, department stores, and others.

Regional Insights

The Asia Pacific Self-Checkout in the Retail market region will rule this market. The extension of the retail and lodging businesses and the rising utilization of robotization and digitalization will probably drive local market development. Retail organizations in the district are creating through hyperlocal offers and embracing omnichannel strategies to give purchasers a smooth shopping experience.

Europe's Self-Checkout in the Retail market represents the second-biggest piece of the pie attributable to a shortage of workforces and a flood in different retail locations in the locale. Moreover, the district has seen an incredible response from clients while executing self-checkout innovation.

From 2023 to 2030, the North America Self-Checkout in Retail Market is anticipated to create at the fastest CAGR. The presence of a few staple and general store chains, along with expanding retail in-store change, advances the provincial self-checkout frameworks market's development.

Major Players

Key Companies in the Self-Checkout in Retail market is KIOSK Group, Acrelec (France), Gilbarco Inc, StrongPoint, PCMS / Flooid, Pan-Oston, CCL, 4POS AG, Diebold Nixdorf Incorporated, Pyramid Computer GmbH, ECR Software Corporation, ITAB Group, NCR Corporation, FUJITSU, and Zebra Technologies.

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY

2 MARKET INTRODUCTION

3 RESEARCH METHODOLOGY

4 MARKET DYNAMICS

5 MARKET FACTOR ANALYSIS

6 GLOBAL SELF-CHECKOUT IN RETAIL MARKET, BY OFFERING

7 GLOBAL SELF-CHECKOUT IN RETAIL MARKET, BY MODEL TYPE

8 GLOBAL SELF-CHECKOUT IN RETAIL MARKET, BY MOUNTING TYPE

9 GLOBAL SELF-CHECKOUT IN RETAIL MARKET, BY END USER

10 GLOBAL SELF-CHECKOUT IN RETAIL MARKET, BY REGION

11 COMPETITIVE LANDSCAPE

12 COMPANY PROFILES

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기