세계의 위조 방지 포장 시장 : 기술별, 최종 이용 산업별, 지역별 - 예측(-2029년)
Anti-Counterfeit Packaging Market by Technology (Mass Encoding, RFID, Hologram, Tamper Evidence, Forensic Markers), End-use Industry (Food & Beverage, Pharmaceutical, Personal Care, Apparel & Footwear, Luxury Goods), & Region - Global Forecast to 2029
상품코드 : 1540318
리서치사 : MarketsandMarkets
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문 376 Pages
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한글목차

위조 방지 포장 시장 규모는 2024년 1,794억 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 12.7%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 확대되어 2029년에는 3,263억 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

위조 방지 포장 시장은 소비자 인식 증가, 기술 향상, 규제 요건의 강화로 인해 성장하고 있습니다. 위조품 판매가 증가함에 따라 위조 방지 포장은 많은 산업에서 중요한 역할을 하고 있습니다.

보고서의 범위
조사 대상년도 2020-2029년
기준년도 2023년
예측 기간 2024-2029년
대상 수량 금액(10억 달러), 수량(10억 개)
부문 기술별, 최종 사용 산업별, 지역별
대상 지역 북미, 아시아태평양, 유럽, 중동/아프리카, 남미

RFID 기술은 제품 인증 강화, 추적성 향상, 공급망 효율성 향상을 제공할 수 있기 때문에 다양한 위조 방지 포장 솔루션 중 가장 높은 CAGR을 나타낼 것으로 예상되며, RFID 기술은 RFID 태그가 부착된 물체를 식별하고 추적하기 위해 전파를 이용합니다. RFID 기술은 RFID 태그가 장착된 물체를 식별하고 추적합니다. 이 기술은 위조품으로부터 소비자를 보호하고 공급망 전반에 걸쳐 상품을 쉽게 추적하고 추적할 수 있는 수단으로 많은 기업에서 널리 받아들여지고 있습니다.

식품 위조는 고객의 건강에 심각한 영향을 미칠 수 있는 심각한 문제입니다. 위조범들은 종종 올리브 오일, 꿀, 알코올 음료와 같은 고가 식품을 표적으로 삼고, 이익을 극대화하기 위해 저렴한 원료로 대체하거나 혼합하는 경우가 많습니다. 이러한 속임수는 소비자로부터 돈을 가로챌 뿐만 아니라 알레르기 반응이나 중독과 같은 심각한 건강상의 위험을 초래할 수 있습니다. 합법적인 식음료 제조업체는 자사 제품이 위조될 경우 수익을 잃을 수 있으며, 소비자에게 피해가 발생하면 법적 책임을 물을 수 있습니다. 유통업체와 소매업체도 판매하는 제품의 진위 여부를 보증할 책임이 있기 때문에 영향을 받습니다. 이러한 요인으로 인해 식음료 업계에서 위조 방지 포장 솔루션에 대한 수요가 증가하고 있습니다.

이 보고서는 세계 위조방지 포장 시장을 조사했으며, 기술별/최종 이용 산업별/지역별 동향, 시장 진출기업 프로파일 등을 정리한 보고서입니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 프리미엄 인사이트

제5장 시장 개요

제6장 업계 동향

제7장 위조 방지 포장 시장(기술별)

제8장 위조 방지 포장 시장(최종 이용 산업별)

제9장 위조 방지 포장 시장(지역별)

제10장 경쟁 구도

제11장 기업 개요

제12장 인접 시장과 관련 시장

제13장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

The market size for anti-counterfeit packaging reached USD 179.4 billion in 2024 and is projected to reach USD 326.3 billion by 2029, with a CAGR of 12.7% during the forecast period. The anti-counterfeit packaging market is growing due to increased consumer awareness, a rise in technology, and stringent regulatory requirements. The increase in the sale of fake products has made anti-counterfeit packaging important for a lot of industries.

Scope of the Report
Years Considered for the Study2020-2029
Base Year2023
Forecast Period2024-2029
Units ConsideredValue (USD billion) and Volume (Billion Units)
SegmentsTechnology, End-use Industry, and Region
Regions coveredNorth America, Asia Pacific, Europe, Middle East & Africa, and South America

By technology, RFID accounts for the highest CAGR during the forecast period

RFID technology is projected to have the highest CAGR among various anti-counterfeit packaging solutions due to its ability to provide enhanced product authentication, improved traceability, and increased supply chain efficiency. RFID technology utilizes radio waves to identify and track objects that are equipped with RFID tags. This technology has been widely embraced by numerous companies as a means to safeguard their consumers from counterfeit products and to facilitate the easy tracing and tracking of their merchandise throughout the supply chain.

By end-use industry, food & beverage industry holds the second-largest market share

Food fraud is a serious issue that can have terrible effects on customer's health. Counterfeiters often target high-value food products like olive oil, honey, and alcoholic beverages, replacing or adulterating them with cheaper ingredients to maximize profits. This deception not only cheats consumers out of their money but can also pose significant health risks, such as allergic reactions or even poisoning. Legitimate food and beverage manufacturers lose revenue when their products are counterfeited, and they may face legal consequences if consumers are harmed. Distributors and retailers are also affected, as they are responsible for ensuring the authenticity of the products they sell. These factors are contributing to the demand for anti-counterfeit packaging solutions in the food & beverage industry.

By region, the North American anti-counterfeit packaging market holds the largest market share

This growth presents lucrative opportunities for key players operating in the market. The driving force behind this expansion is the significant adoption of anti-counterfeit packaging by a large number of businesses within North America. These businesses are increasingly embracing sophisticated anti-counterfeit packaging solutions to mitigate revenue losses and safeguard their brand reputation.

By Company: Tier1: 40%, Tier 2: 25%, Tier3: 35%

By Designation: C-Level: 35%, Director Level: 30%, Others: 35%

By Region: North America: 25%, Europe: 20%, Asia Pacific: 45%, South America: 5%, and Middle East & Africa: 5%.

Companies Covered: Avery Dennison Corporation (US), CCL Industries Inc (US), 3M (US), Sato Holdings Corporation (Japan), and Zebra Technologies Corporation (US) are the key players in the anti-counterfeit packaging market.

Research Coverage

The market study covers the anti-counterfeit packaging market across various segments. It aims at estimating the market size and the growth potential of this market across different segments based on technology, end-use industry, and region. The study also includes an in-depth competitive analysis of key players in the market, their company profiles, key observations related to their products and business offerings, recent developments undertaken by them, and key growth strategies adopted by them to improve their position in the anti-counterfeit packaging market.

Key Benefits of Buying the Report

The report is expected to help the market leaders/new entrants in this market share the closest approximations of the revenue numbers of the overall anti-counterfeit packaging market and its segments and sub-segments. This report is projected to help stakeholders understand the competitive landscape of the market, gain insights to improve the position of their businesses and plan suitable go-to-market strategies. The report also aims to help stakeholders understand the pulse of the market and provides them with information on the key market drivers, challenges, and opportunities.

The report provides insights on the following pointers:

Market Diversification: Exhaustive information about new products & services, untapped geographies, recent developments, and investments in the anti-counterfeit packaging market

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 PREMIUM INSIGHTS

5 MARKET OVERVIEW

6 INDUSTRY TRENDS

7 ANTI-COUNTERFEIT PACKAGING MARKET, BY TECHNOLOGY

8 ANTI-COUNTERFEIT PACKAGING MARKET, BY END-USE INDUSTRY

9 ANTI-COUNTERFEIT PACKAGING MARKET, BY REGION

10 COMPETITIVE LANDSCAPE

11 COMPANY PROFILES

12 ADJACENT & RELATED MARKET

13 APPENDIX

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