기내 쇼핑 시장 보고서 : 동향, 예측 및 경쟁 분석(-2030년)
Inflight Shopping Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030
상품코드 : 1418580
리서치사 : Lucintel
발행일 : 2024년 01월
페이지 정보 : 영문 150 - page report
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한글목차

기내 쇼핑 트렌드 및 전망

세계 기내 쇼핑 시장은 2024년부터 2030년까지 5.2%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장하여 2030년까지 약 91억 달러에 달할 것으로 예상됩니다. 이 시장의 주요 촉진요인은 항공기를 이용하는 승객 수 증가, 차세대 항공기에 대한 수요 증가, 전 세계적으로 인터넷 기반 플랫폼의 급격한 증가입니다. 세계 기내 쇼핑 시장의 미래는 여행 필수품, 액세서리, 뷰티 & 케어, 유아용품 시장에서 기회를 찾을 수 있을 것으로 보입니다.

기내 쇼핑 시장 인사이트

Lucintel의 예측에 따르면, 음식, 음료, 엔터테인먼트 옵션, 헤드폰, 베개, 담요와 같은 편의 품목을 이용할 수 있기 때문에 풀 서비스는 예측 기간 동안 더 큰 부문으로 남을 것으로 보입니다.

사회에서 물질적 풍요로움의 중요성이 커지면서 여행 필수품이 가장 높은 성장세를 보일 것으로 예상됩니다.

북미는 항공 여객 증가로 인해 예측 기간 동안 가장 규모가 큰 지역으로 남을 것으로 보입니다.

자주 묻는 질문

Q1. 시장 규모는?

A1. 세계 기내 쇼핑 시장은 2030년까지 약 91억 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

Q2. 기내 쇼핑 시장의 성장 요인은 무엇인가?

A2. 세계 기내 쇼핑 시장은 2024년부터 2030년까지 연평균 5.2%의 성장률을 보일 것으로 예상됩니다.

Q3. 시장 성장에 영향을 미치는 주요 촉진요인은 무엇인가?

A3. 이 시장의 주요 촉진요인은 하늘을 나는 승객 수 증가, 차세대 항공기에 대한 수요 증가, 전 세계적으로 인터넷 기반 플랫폼의 급격한 증가입니다.

Q4. 시장의 주요 부문은?

A4. 기내 쇼핑 시장의 미래는 여행 필수품, 액세서리, 뷰티 & 케어, 유아용품 시장에서 기회가 있고 유망합니다.

Q5. 시장의 주요 기업은?

A5. 기내 쇼핑의 주요 기업은 다음과 같습니다.

Q6. 향후 가장 큰 시장 부문은?

A6.Lucintel은 음식, 음료, 엔터테인먼트 옵션, 헤드폰, 베개, 담요와 같은 편의용품이 제공되기 때문에 예측 기간 동안 풀 서비스가 더 큰 부문을 차지할 것으로 예상했습니다.

Q7. 향후 5년간 가장 큰 시장으로 성장할 것으로 예상되는 지역은?

A7. 북미는 항공 승객 수 증가로 인해 예측 기간 동안 가장 규모가 큰 지역입니다.

Q8. 보고서 커스터마이징이 가능한가?

A8. 네. Lucintel은 추가 비용없이 10%의 사용자 정의를 제공합니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 세계의 기내 쇼핑 시장 : 시장 역학

제3장 2018-2030년 시장 동향과 예측 분석

제4장 지역별 시장 동향과 예측 분석(2018-2030년)

제5장 경쟁 분석

제6장 성장 기회와 전략적 분석

제7장 유력 기업 개요

LSH
영문 목차

영문목차

Inflight Shopping Trends and Forecast

The future of the global inflight shopping market looks promising with opportunities in the travel essential, accessory, beauty & care, and children markets. The global inflight shopping market is expected to reach an estimated $9.1 billion by 2030 with a CAGR of 5.2% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are increasing number of passengers flying through the air, rising demand for next-generation aircraft and surging internet-based platforms across the globe.

A more than 150-page report is developed to help in your business decisions.

Inflight Shopping by Segment

The study includes a forecast for the global inflight shopping by aircraft class, carrier type, shopping type, and region.

Inflight Shopping Market by Aircraft Class [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

Inflight Shopping Market by Carrier Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

Inflight Shopping Market by Shopping Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

Inflight Shopping Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

List of Inflight Shopping Companies

Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies inflight shopping companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the inflight shopping companies profiled in this report include-

Inflight Shopping Market Insights

Lucintel forecasts that full-service will remain the larger segment over the forecast period due to availibility of meals, drinks, and entertainment options, as well as comfort items like headphones, pillows, and blankets.

Within this market, travel essential is expected to witness the highest growth due to increasing significance of material wealth in society.

North America will remain the largest region over the forecast period due to increasing number of air passenger.

Features of the Global Inflight Shopping Market

Market Size Estimates: Inflight shopping market size estimation in terms of value ($B).

Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.

Segmentation Analysis: Inflight shopping market size by aircraft class, carrier type, shopping type, and region in terms of value ($B).

Regional Analysis: Inflight shopping market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.

Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different aircraft classes, carrier types, shopping types, and regions for the inflight shopping market.

Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the inflight shopping market.

Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter's Five Forces model.

FAQ

Q1. What is the inflight shopping market size?

Answer: The global inflight shopping market is expected to reach an estimated $9.1 billion by 2030.

Q2. What is the growth factor inflight shopping market?

Answer: The global inflight shopping market is expected to grow with a CAGR of 5.2% from 2024 to 2030.

Q3. What are the major drivers influencing the growth of the inflight shopping market?

Answer: The major drivers for this market are increasing number of passengers flying through the air, rising demand for next-generation aircraft and surging internet-based platforms across the globe.

Q4. What are the major segments for inflight shopping market?

Answer: The future of the inflight shopping market looks promising with opportunities in the travel essential, accessory, beauty & care, and children markets.

Q5. Who are the key inflight shopping market companies?

Answer: Some of the key inflight shopping companies are as follows.

Q6. Which inflight shopping market segment will be the largest in future?

Answer: Lucintel forecasts that full-service will remain the larger segment over the forecast period due to availibility of meals, drinks, and entertainment options, as well as comfort items like headphones, pillows, and blankets.

Q7. In inflight shopping market, which region is expected to be the largest in next 5 years?

Answer: North America will remain the largest region over the forecast period due to increasing number of air passenger.

Q8. Do we receive customization in this report?

Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.

This report answers following 11 key questions:

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Inflight Shopping Market : Market Dynamics

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030

5. Competitor Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis

7. Company Profiles of Leading Players

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