Skimmed Milk Powder Market - Forecasts from 2025 to 2030
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리서치사:Knowledge Sourcing Intelligence
발행일:2025년 02월
페이지 정보:영문 140 Pages
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탈지분유 시장은 CAGR 6.69%로 성장하여 2025년 329억 2,600만 달러에서 2030년 455억 1,800만 달러에 달할 것으로 추정됩니다.
탈지분유에는 건강을 해치는 화학제품이 포함되어 있지 않습니다. 탈지분유를 사용하면 사람들은 많은 지방을 섭취하지 않고도 우유의 모든 이점을 누릴 수 있습니다. 탈지분유 제조업체들은 혁신적인 제품에 대한 수요 증가에 대응하기 위해 새롭고 창의적인 제품을 제공하고 있습니다. 여기에는 인기 있는 지역 한정 제품 개발, 젊은 층을 겨냥한 제품 개발, 기능성을 강화한 탈지분유 제공 등이 포함됩니다.
시장 동향:
탈지분유는 저지방, 고단백, 고칼슘, 저칼로리 등 다양한 장점이 있습니다. WHO에 따르면 2022년에는 전 세계 8명 중 1명이 비만이며, 2022년에는 18세 이상 25억 명이 과체중이며, 2022년에는 18세 이상 25억 명이 과체중이라고 합니다.
탈지분유는 전반적인 건강과 웰빙을 유지하기 위해 특정 영양소가 필요합니다. 네슬레는 2023년 11월 N3 우유를 개발했다고 발표하는 등 혁신적인 제품이 시장에 출시되고 있습니다. 이 우유는 중국에서 N3 브랜드의 새로운 분유 시리즈로 출시되었습니다. 여기에는 풀 크림과 탈지 분유가 포함됩니다. 이 제품들은 고단백질로 온 가족이 균형 잡힌 식생활을 할 수 있도록 돕습니다.
아시아태평양 : 중국, 일본, 인도, 한국 등 주요 경제국들이 이 지역을 지배하고 있으며, 아세안 국가 등 급성장하고 있는 신흥국들도 이 지역에 속해 있습니다. 그 외 인도, 파키스탄, 중국은 세계 최대의 원유 생산국입니다.
북미 : 미국에서는 몇몇 유력 기업들이 시장을 주도하고 있습니다. 이들 기업은 제품 혁신과 개발에서 중요한 역할을 하고 있습니다. 베이커리 제품, 유아용 조제분유, 제과, 냉동식품 등에 대한 수요가 큽니다.
본 보고서에서 다루는 주요 기업으로는 Nestle, Dairy America, Alpen Dairies, Nova Dairy Products, Amul, Dana Dairy Group 등이 있습니다.
본 보고서의 주요 장점
통찰력 있는 분석 : 고객 부문, 정부 정책 및 사회경제적 요인, 소비자 선호도, 산업별, 기타 하위 부문에 초점을 맞추고 주요 지역뿐만 아니라 신흥 지역까지 포괄하는 상세한 시장 인사이트를 얻을 수 있습니다.
경쟁 상황 : 세계 주요 기업들이 채택하고 있는 전략적 전략을 이해하고, 적절한 전략을 통한 시장 침투 가능성을 파악할 수 있습니다.
시장 촉진요인과 미래 동향 : 역동적인 요인과 매우 중요한 시장 동향, 그리고 이들이 향후 시장 발전을 어떻게 형성할 것인지에 대해 알아봅니다.
실행 가능한 제안 : 역동적인 환경 속에서 새로운 비즈니스 스트림과 수익을 발굴하기 위한 전략적 의사결정에 인사이트를 활용합니다.
다양한 사용자에 대응 : 스타트업, 연구기관, 컨설턴트, 중소기업, 대기업에 유익하고 비용 효율적입니다.
어떤 용도로 사용되는가?
산업 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진입 전략, 지리적 확장, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크와 영향, 신제품 개발, 경쟁의 영향
분석 범위
과거 데이터(2022-2024년) 및 예측 데이터(2025-2030년)
성장 기회, 도전과제, 공급망 전망, 규제 프레임워크, 고객 행동, 트렌드 분석
경쟁사 포지셔닝, 전략 및 시장 점유율 분석
매출 성장률 및 예측 분석 : 부문별/지역별(국가별)
기업 프로파일링(전략, 제품, 재무정보, 주요 동향 등)
탈지분유 시장은 다음과 같은 부문별로 분석됩니다:
제품 종류별
전지분유
블랙 탈지분유
화이트 탈지분유
그린 탈지분유
우롱차용 탈지분유
용도별
베이커리 제품
제과
영양식품
유아용 조제분유
냉동 디저트
드라이 믹스
포장 수단별
포장되지 않은 탈지분유
봉지형 탈지분유
인스턴트 탈지분유
병입 및 통조림 탈지분유
유통 경로별
슈퍼마켓 및 대형마트
편의점
온라인
지역별
북미
미국
캐나다
멕시코
남미
브라질
아르헨티나
기타
유럽
독일
영국
프랑스
스페인
기타
중동 및 아프리카
UAE
이스라엘
기타 아시아태평양
중국
일본
한국
인도
인도네시아
대만
태국
기타
목차
제1장 주요 요약
제2장 시장 현황
시장 개요
시장 정의
분석 범위
시장 세분화
제3장 비즈니스 상황
시장 성장 촉진요인
시장 성장 억제요인
시장 기회
Porter's Five Forces 분석
업계 밸류체인 분석
정책과 규제
전략적 추천사항
제4장 기술 전망
제5장 탈지분유 시장 : 제품 종류별
소개
전지분유
블랙 탈지분유
화이트 탈지분유
그린 탈지분유
우롱차용 탈지분유
제6장 탈지분유 시장 : 용도별
소개
베이커리 제품
제과
영양 식품
유아용 조제분유
냉동 디저트
드라이 믹스
제7장 탈지분유 시장 : 포장 수단별
소개
포장되지 않은 탈지분유
봉지형 탈지분유
인스턴트 탈지분유
병조림·통조림 탈지분유
제8장 탈지분유 시장 : 유통 채널별
소개
슈퍼마켓과 하이퍼마켓
편의점
온라인
제9장 탈지분유 시장 : 지역별
소개
북미
제품 종류별
용도별
포장 수단별
유통 채널별
국가별
남미
제품 종류별
용도별
포장 수단별
유통 채널별
국가별
유럽
제품 종류별
용도별
포장 수단별
유통 채널별
국가별
중동 및 아프리카
제품 종류별
용도별
포장 수단별
유통 채널별
국가별
아시아태평양
제품 종류별
용도별
포장 수단별
유통 채널별
국가별
제10장 경쟁 환경과 분석
주요 기업과 전략 분석
시장 점유율 분석
기업 인수합병(M&A), 합의, 사업 협력
경쟁 대시보드
제11장 기업 개요
Nestle
Dairy America
Alpen Dairies
Nova Dairy products
Amul
Arla Foods amba
Olam International
Dana Dairy Group
Darigold
Fonterra Co-operative Group
Lactalis Ingredients
Royal FrieslandCampina N.V.
제12장 부록
통화
가정
기준 연도와 예측 연도 타임라인
이해관계자에 대한 주요 이점
분석 방법
약어
ksm
영문 목차
영문목차
The skimmed milk powder market is estimated to grow at a CAGR of 6.69%, reaching US$45.518 billion in 2030 from US$32.926 billion in 2025.
Skimmed milk does not contain any chemicals that can harm health. With skimmed milk, people can enjoy all the benefits of milk without consuming a lot of fat. Manufacturers of skimmed milk powder are offering new and creative products to cater to the growing demand for innovative products. This includes creating popular regional products, appealing to younger customers, and presenting skimmed milk powder with increased functional features.
Market Trends:
Skimmed milk powder has multiple benefits, such as a low-fat content, a higher protein content, more calcium, and does not contain a lot of calories. Due to growing obesity worldwide, the need for skimmed milk powder is likely to increase. According to the WHO, in 2022, 1 in 8 people in the world were living with obesity. In 2022, 2.5 billion people 18 years and older were overweight. Skimmed milk powder is perfect for people to control their weight.
Skimmed milk powder requires specific nutrients to maintain overall health and well-being. Innovative products, such as Nestle announced that it had developed N3 milk in November 2023, are being launched in the market. The milk was introduced in a new range of powdered milk in China under the N3 brand. This includes a full cream and a skimmed milk product. These are high in protein to support a well-balanced diet for the entire family. These innovations are necessary to sustain the growing competition.
Asia Pacific: Major economies like China, Japan, India, and South Korea dominate the region. Some of the fastest-growing emerging economies are from this region, such as ASEAN countries. Besides, India, Pakistan, and China are the largest milk producers in the world.
North America: In the United States, the market is driven by several prominent players. These companies play a crucial role in product innovations and development. The region has a large demand for bakery products, infant formula, confectionery, and frozen desserts among others.
Some of the major players covered in this report include Nestle, Dairy America, Alpen Dairies, Nova Dairy Products, Amul, and Dana Dairy Group among others.
Key Benefits of this Report:
Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, and other sub-segments.
Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape future market developments.
Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decisions to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.
What do businesses use our reports for?
Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence
Report Coverage:
Historical data from 2022 to 2024 & forecast data from 2025 to 2030