Natural Vitamin E Market - Forecasts from 2025 to 2030
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리서치사:Knowledge Sourcing Intelligence
발행일:2024년 12월
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세계의 천연 비타민 E 시장 규모는 예측 기간 동안 CAGR 5.42%로 성장할 전망이며, 2025년 8억 4,635만 6,000달러에서 2030년에는 11억 180만 8,000달러로 증가할 것으로 예측됩니다.
천연 비타민 E는 세포를 손상으로부터 보호하는 항산화 특성으로 알려진 화합물 그룹에 속합니다. 개인의 건강과 웰빙의 급속한 증가는 비타민과 보충제를 식생활에 도입하는 소비자의 동기 부여입니다. 또한 세계 연구개발비 증가도 천연 비타민 E 시장의 성장으로 이어지고 있습니다.
기타 원동력으로는 천연 제품과 유기농 제품에 대한 수요 증가, 강화 식품 및 기능성 식품 및 식품의 인기 증가, 천연 성분의 사용을 촉진하는 정부의 이니셔티브, 동물사료 시장 수요 증가 등을 들 수 있습니다. 이러한 원동력을 통해 주요 기업은 수요를 키우기 위해 적절한 손을 잡고 있습니다.
천연 비타민 E 시장은 노인 보충제 제품에 천연 비타민 E의 응용이 증가하고 있습니다. 또한 비타민 E를 섭취하는 이점에 대한 사람들의 의식이 높아지면 예측 기간 동안 시장 성장에 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상됩니다.
천연 비타민 E 시장 성장 촉진요인
동물사료 산업에서의 수요 증가
천연 비타민 E 토코페롤 P 분말은 회백색에서 옅은 갈색으로 동물사료에 사용됩니다. 동물 유래의 고품질 고기 수요는 세계적으로 높아지고 있습니다. 따라서 BTSA의 OXABIOL E와 같은 동물사료 제품에서 비타민 E 수요가 증가하고 있습니다. 옥사비올 E는 비유전자 재조합 야채에서 추출되며 동물 영양학에 필수적인 화합물입니다. 옥사비올 E 사료는 250-1,300개의 국제 단위까지 다양한 형태와 농도로 이용 가능합니다. BTSA는 동물사료용 천연 비타민 E의 유럽에서 주요 제조 업체 중 하나입니다.
또 다른 ExcelVite의 EVMix는 말레이시아산 팜유(비유전자 재조합)에서 추출한 카로틴과 비타민 E 복합체(토코트리에놀과 α-토코페롤)의 천연 유래의 혼합물입니다. 이들은 동물의 성장과 번식에 필요한 천연 화합물입니다.
또한 EU에서 양 및 염소 고기의 수입량은 2022년 15만 2,319톤에서 2023년에는 15만 8,304톤으로 확대되었고, 유럽에서 식육 수입 수요가 증가한 것으로 나타났습니다. 이러한 식육 수요 증가는 가축 사료 시장이 확대되고 있음을 나타냅니다.
천연 비타민 E 시장의 지리적 전망
지역별로 천연 비타민 E 시장은 북미, 남미, 유럽, 중동, 아프리카, 아시아태평양으로 구분됩니다. 아시아태평양은 중국, 일본, 인도, 한국 등 주요 경제국이 지배적입니다. 급성장하고 있는 신흥국 중 일부는 ASEAN 국가 등 이 지역의 것도 있습니다. 국가별로 보면 아시아태평양의 천연 비타민 E 시장은 중국, 일본, 인도, 한국, 인도네시아, 대만 등으로 구분됩니다.
인도는 향후 몇 년동안 세계의 천연 비타민 E 시장 성장을 견인하는 중요한 존재가 될 것으로 예상됩니다. 인구의 많음, 건강 지향 증가, 가처분 소득 증가 등이 천연 비타민 E 보충제 및 제품 수요 급증에 기여하고 있습니다.
비타민 E는 강력한 항산화 물질로 세포를 손상으로부터 보호하고 면역 기능을 지원하며 건강한 피부와 머리카락을 촉진합니다. 이러한 효능을 아는 인도 사람들이 늘어남에 따라 보충제, 영양 강화 식품, 퍼스널케어 제품을 통해 식생활에 비타민 E를 도입하는 경향이 강해지고 있습니다.
인도의 제약 및 영양보조 식품 산업의 성장도 인도에서 비타민 E 시장 수요를 견인하면서 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. Invest India에 따르면 제약 산업은 500억 달러 규모의 중요한 역할을 담당하고 있습니다. 또한 인도는 의약품의 주요 수출국이며 200여 개국에 수출되고 있습니다.
이 보고서를 구입하는 이유
인사이트 있는 분석 : 고객 부문, 정부 정책 및 사회경제 요인, 소비자 선호도, 산업 및 기타 하위 부문에 초점을 맞추어 주요 지역 및 신흥 지역을 포괄하는 상세한 시장 고려 사항을 얻을 수 있습니다.
경쟁 구도 : 세계 주요 기업이 채택한 전략적 움직임을 이해하고 적절한 전략으로 시장 침투 가능성을 이해할 수 있습니다.
시장 동향 및 촉진요인 : 동적 요인과 매우 중요한 시장 동향, 그리고 그들이 향후 시장 전개를 어떻게 형성해 나가는지를 탐구합니다.
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폭넓은 이용자에 대응 : 신흥기업, 연구기관, 컨설턴트, 중소기업, 대기업에 유익하고 비용효과가 높아지고 있습니다.
어떤 용도로 사용됩니까?
업계 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확대, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크과 영향, 신제품 개발, 경쟁의 영향
조사 범위
실적 데이터 및 예측(2022-2030년)
성장 기회, 과제, 공급망 전망, 규제 틀, 고객 행동, 동향 분석
경쟁 포지셔닝, 전략, 시장 점유율 분석
부문 및 각국을 포함한 지역의 수익 성장과 예측 분석
기업 프로파일(주로 전략, 제품, 재무 정보, 주요 발전 등)
목차
제1장 서론
시장 개요
시장의 정의
조사 범위
시장 세분화
통화
전제조건
기준연도 및 예측연도의 타임라인
이해 관계자에게 있어서의 주요 이점
제2장 조사 방법
조사 디자인
조사 과정
데이터 검증
제3장 주요 요약
주요 조사 결과
애널리스트의 견해
제4장 시장 역학
시장 성장 촉진요인
시장 성장 억제요인
Porter's Five Forces 분석
업계 밸류체인 분석
제5장 천연 비타민 E 시장 : 제품 유형별
서문
토코페롤
토코트리에놀
제6장 천연 비타민 E 시장 : 용도별
서문
영양보조식품
강화 및 기능성 식품 및 음료
미용 및 퍼스널케어 제품
의약품
동물사료
제7장 천연 비타민 E 시장 : 지역별
세계의 개요
북미
제품 유형별
용도별
국가별
남미
제품 유형별
용도별
국가별
유럽
제품 유형별
용도별
국가별
중동 및 아프리카
제품 유형별
용도별
국가별
아시아태평양
제품 유형별
용도별
국가별
제8장 경쟁 환경 및 분석
주요 기업 및 전략 분석
신흥 기업 및 시장 수익성
합병, 인수, 협정 및 협업
경쟁 대시보드
제9장 기업 프로파일
BASF SE
Archer Daniels Midland Company
Dsm NV
Brenntag AG
Merck KGaA(Sigma Aldrich)
Excel Vite, Inc.
Parachem Fine & Specialty Chemicals
Kuala Lumpur Kepong Berhad(Davos Life Science)
Kensing, LLC
Haihang Industry
AJY
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The natural vitamin E market is projected to grow at a CAGR of 5.42% over the forecast period, increasing from US$846.356 million in 2025 to US$1,101.808 million by 2030.
Natural vitamin E belongs to a group of compounds known for their antioxidant properties that help to protect cells from damage. The rapid increase in personal health and wellness is motivating consumers to incorporate vitamins and supplements into their diets. Further, the increasing R&D spending worldwide also leads to the growth of the Natural Vitamin E market's growth.
Other driving forces included increasing demand for natural and organic products, growing popularity of fortified and functional food and beverage products, government initiatives promoting the use of natural ingredients, and rising demand for the animal feed market. These driving factors are causing key players to make appropriate moves to feed the demand.
A key driver for the increase is the rise in consumer preferences, which have shifted towards products that have organically produced key vitamins such as vitamin E. The trend of new naturally derived Vitamin E has significantly boosted the demand for beauty and personal care products.
The natural vitamin E market is the increasing application of natural vitamin E for geriatric supplement products.
Additionally, rising awareness about the benefits of consuming vitamin E among people is expected to have a will positively impact on the market's growth in the projected period.
Natural Vitamin E Market drivers
Rising demand from animal feed industry
The natural vitamin E tocopherol P powder is off-white to light brown and used in animal feed. and It contains all isomers of Vitamin E, providing comprehensive nutritional benefits. The demand for animal-quality meat is rising globally. Hence, the demand for Vitamin E in animal feed products such as OXABIOL E by BTSA. It is extracted from non-GMO vegetables and is an essential compound in animal nutrition. Oxabiol E feed is available in different formats and concentrations, from 250 to 1300 International Units. BTSA is one of the leading European manufacturers of Natural Vitamin E for animal feed.
Another, EVMix by ExcelVite, is a naturally occurring mixture of carotenes, and vitamin E complex (tocotrienols and alpha-tocopherol), extracted from Malaysian palm oil (non-GMO). These are necessary natural compounds for growth and reproduction in animals.
Additionally, the sheep and goat meat imports in the European Union have expanded from 152,319 tonnes in 2022 to 158,304 tonnes in 2023, displaying the increased demand for meat imports in Europe. These increased demands for meat indicate the growing animal feed market for feeding cattle.
Natural vitamin E market geographical outlook
By geography, the natural vitamin E market is segmented into North America, South America, Europe, the Middle East and Africa, and Asia Pacific. The major economies like China, Japan, India, and South Korea dominate the Asia-Pacific region. Some of the fastest-growing emerging economies are from this region such as ASEAN countries. Country-wise, the Asia Pacific global natural vitamin E market has been segmented into China, Japan, India, South Korea, Indonesia, Taiwan, and others. China and South Korea.
India is expected to be a key driver of growth in the global natural vitamin E market in the coming years. The country's large population, rising health consciousness, and increasing disposable incomes are all contributing to the surging demand for natural vitamin E supplements and products.
One of the major factors fueling India's natural vitamin E market is the growing awareness among consumers about its health benefits. of vitamin E. Vitamin E is a powerful antioxidant that helps protect cells from damage, supports immune function, and promotes healthy skin and hair. As more Indians become educated about these benefits, they are increasingly incorporating natural vitamin E into their diets through supplements, fortified foods, and personal care products.
India's growing pharmaceutical and nutraceutical industry will is also expected to hold a significant share while driving the market demand for the Vitamin E market in India. According to Invest India, the pharmaceutical industry plays an imperative role which is valued at $50 billion. Furthermore, India is also regarded as to be a major exporter of pharmaceuticals, with over 200+ countries served.
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