Canned Fruits Market - Forecasts from 2024 to 2029
상품코드:1479926
리서치사:Knowledge Sourcing Intelligence
발행일:2024년 03월
페이지 정보:영문 130 Pages
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한글목차
과일 통조림 시장의 2022년 시장 규모는 118억 2,600만 달러로 평가되었고, 예측 기간 동안 CAGR 5.15%로 성장할 전망이며, 2029년에는 총 168억 600만 달러 규모에 이를 것으로 예측되고 있습니다.
식품 통조림은 가공 후 단단히 밀폐된 진공 밀폐 용기에 식품을 저장하여 표준 온도에서 식품을 보관하는 기술입니다. 세정, 선별 및 등급 분할, 밑바닥 접기, 용기 충전, 배기, 용기 밀봉, 가열 살균, 냉각, 라벨 붙이기 및 상자 포장, 출하 보관은 모두 통조림 공정의 일부입니다. 과일의 통조림은 배치식으로부터 연속식으로 설비 이용이 이행하고 있어, 통조림은 에어록에 통과된 후, 가압 가열 컴파트먼트로 회전되어, 냉수 냉각 컴파트먼트로 냉각됩니다.
시장 성장 촉진요인 :
균형 잡힌 식생활의 중요성 증가
통조림은 전반적으로 균형 잡힌 식생활에서 중요한 역할을 합니다. 통조림은 많은 영양소를 보유하기 때문에 냉동 식품과 마찬가지로 건강하고 신선합니다. 통조림 식품을 더 많이 섭취하고 있는 사람은 야채나 과일을 더 많이 섭취하고 있어, 섭취하고 있는 과일 통조림이나 야채의 양이 적은 사람에 비해, 영양소의 섭취량도 많습니다.
통조림은 과일 및 채소의 섭취량을 늘리는 간편하고 비용 효율적인 방법입니다. 통조림 보존 기간은 적어도 1년에서 5년으로 깁니다. 이것은 신선한 과일을 부패로 자주 버리는 사람들에게 유용할 수 있습니다.
성장 요인으로서의 편리성
식품 보존 기술의 향상에 따른 과일의 유통 기한 연장, 급속한 도시화, 바쁜 라이프 스타일, 간편한 식사에 대한 수요 증가 등의 요인이 시장 성장을 가속하고 있습니다. 핵가족화와 가구의 가처분 소득 증가로 소비자의 식품 소비 패턴이 변화하고 간편한 식사가 인기를 끌고 있습니다.
기타, 세계에서 일하는 여성 증가, 폭넓은 유형의 과일이 입수하기 쉬워진 것도 시장 확대를 뒷받침하고 있습니다. 이 과일은 일년 내내 사용할 수 있으며 줄기, 껍질, 씨앗을 제거할 필요가 없으므로 편의성이 향상되었습니다.
시장 성장 억제요인 :
신선한 과일 시장에서 수요의 필요성
신선한 식품과 최소 가공 식품에 대한 수요의 지속적인 증가는 통조림 식품 부문에 악영향을 미칠 것으로 예상됩니다. 게다가 외식 소비가 증가하고 가정에서 조리 습관이 감소함에 따라 시장은 점차 줄어들고 있습니다.
과일 통조림 시장 세분화는 유통 채널별로 식료품점, 슈퍼마켓, 온라인으로 구분됩니다.
과일 통조림 시장을 유통 채널별로 세분화하면 식료품점, 슈퍼마켓 및 온라인 소매업체가 포함됩니다. 식료품점이나 슈퍼마켓에서는 과일 통조림의 프로모션이나 할인을 자주 실시해, 가격대나 기호가 다른 다양한 고객층에 대응하고 있습니다.
온라인 소매업체는 특정 레이어와 선호도에 대응할 수 있는 장점이 있으며, 온라인에서 사용할 수 있는 통조림 과일의 브랜드와 옵션 유형도 늘고 있습니다.
아시아태평양은 과일 통조림 시장에서 큰 점유율을 차지할 것으로 예상
아시아태평양의 과일 통조림 시장은 빠르게 확대되고 있습니다. 이 지역에서는 사회의 변화가 계속되고 있으며 가공 식품 수요가 높아지고 있습니다. 빠른 속도의 라이프 스타일과 늘어나는 인구가 조리된 식품 수요 증가의 주요 요인이 되었습니다. 또한 가공 식품에 대한 수요가 증가함에 따라 보존 기간이 길고 건강한 대체품을 찾을 필요가 있습니다.
과일 통조림은 다루기 쉽고 즉시 사용할 수 있으므로 다양한 목적에 가장 적합한 솔루션임이 입증되었습니다. 중국 식품 분야의 발전에 따라 다양한 용도의 과일 통조림 수요가 급격히 증가하고 있습니다.
시장 개척 :
2022년 11월-영국의 과일 통조림 브랜드인 Del Monte(R)는 요리 연구가에서 TV 성격인 Lisa Faulkner와의 제휴를 발표하고, 과일 통조림을 섭취하는 긍정적인 이점을 퍼뜨리고, Del Monte(R)의 영양가 있는 통조림 제품을 매일 식사에 도입하는 것의 가치를 강조했습니다.
목차
제1장 서론
시장 개요
시장의 정의
조사 범위
시장 세분화
통화
전제조건
기준년 및 예측년의 타임라인
이해 관계자의 주요 이점
제2장 조사 방법
조사 디자인
조사 과정
제3장 주요 요약
주요 조사 결과
애널리스트 보기
제4장 시장 역학
시장 성장 촉진요인
시장 성장 억제요인
Porter's Five Forces 분석
업계 밸류체인 분석
애널리스트 보기
제5장 과일 통조림 시장 : 제품 유형별 분석
서문
통조림의 복숭아
시장 동향 및 기회
성장 전망
지리적 이익성
통조림 체리
시장 동향 및 기회
성장 전망
지리적 이익성
통조림 파인애플
시장 동향 및 기회
성장 전망
지리적 이익성
통조림 감귤
시장 동향 및 기회
성장 전망
지리적 이익성
기타
시장 동향 및 기회
성장 전망
지리적 이익성
제6장 과일 통조림 시장 : 유통 채널별 분석
서문
식료품점
시장 동향 및 기회
성장 전망
지리적 이익성
슈퍼마켓
시장 동향 및 기회
성장 전망
지리적 이익성
온라인
시장 동향 및 기회
성장 전망
지리적 이익성
제7장 과일 통조림 시장 : 지역별 분석
서문
북미
제품 유형별
유통 채널별
국가별
남미
제품 유형별
유통 채널별
국가별
유럽
제품 유형별
유통 채널별
국가별
중동 및 아프리카
제품 유형별
유통 채널별
국가별
아시아태평양
제품 유형별
유통 채널별
국가별
제8장 경쟁 환경 및 분석
주요 기업 및 전략 분석
시장 점유율 분석
합병, 인수, 합의 및 협업
경쟁 대시보드
제9장 기업 프로파일
CHB Group
Del Monte Food Inc.
Princes Limited
Rhodes Food Group
Tropical Food Industries Co., Ltd.
Delicia Foods India Pvt. Ltd.
Langeberg & Ashton Foods
Dole Packaged Foods LLC
Vidya Sagar Food Pvt Ltd.
Jutai Foods Group Ltd.
AJY
영문 목차
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The canned fruits market was valued at US$11.826 billion in 2022 and is expected to grow at a CAGR of 5.15% over the forecast period to reach a total market size of US$16.806 billion by 2029.
Food canning is a technique for storing food at a standard temperature by preserving it in firmly closed vacuum-sealed containers after processing. Washing, sorting/grading, preparation, container filling, exhausting, container sealing, heat sterilization, chilling, labeling/casing, and shipping storage are all part of the canning process. Fruit canning has seen a transition in equipment utilization from batch units to continuous units, where cans are passed through an airlock and then rotated in a pressurized heat compartment before being chilled in a cold-water cooler compartment.
Market Drivers:
Rise in the importance of a balanced diet-
Canned foods play an important role in an overall balanced diet. Since canning retains many nutrients, it can be just as healthy and fresh as frozen foods. Individuals consuming more canned foods have a greater intake of fruits and vegetables as well as a higher intake of nutrients than individuals consuming fewer canned fruits and vegetables.
Canned foods are a handy and cost-effective method to increase the intake of fruits and vegetables. The canning method provides a long shelf life of at least one to five years. This might be useful for people who frequently toss away fresh fruit due to spoilage.
Convenience as a growth factor-
Factors such as the extended shelf life of fruits due to better food preservation technologies, rapid urbanization rates, busy lifestyles, and rising demand for convenience meals, among others, are driving the market growth. The surge in nuclear families and the growing disposable income of households have resulted in a shift in consumer food consumption patterns, with convenient meals gaining popularity.
Other factors boosting the market expansion include an increase in the number of working women throughout the world and the easier availability of a wide range of canned fruits. These fruits are available throughout the year and do not require the removal of stalks, peels, or pits, which adds to their convenience.
Market Restraint:
Needed demand from the fresh fruit market-
The persistent increase in demand for fresh and minimally processed foods is expected to have a detrimental influence on the canned food sector. Furthermore, the market is gradually shrinking due to an increase in outside food consumption and a decrease in home cooking practices.
Canned fruits market segmentation by distribution channel into grocery stores, supermarkets, and online.
The segmentation of the canned fruits market by distribution channel includes grocery stores, supermarkets, and online retailers. Grocery stores and supermarkets frequently offer promotions and discounts on canned fruits, catering to a diverse customer base with varying price points and preferences.
Online retailers have the advantage of catering to specific demographics and preferences, with an increasing variety of canned fruit brands and options available online.
APAC is anticipated to hold a significant share of the canned fruit market-
The Asia Pacific canned fruits market is expanding rapidly. The demand for processed meals is increasing as society continues to transform in this region. The fast-paced lifestyle and ever-increasing population are some of the major drivers of the growing demand for ready-to-eat food. Furthermore, with the growing demand for processed meals, there is a need to find healthier alternatives with a longer shelf life.
Due to their ease of handling and ready-to-use capability, canned fruits prove to be the ideal solution for different purposes. With the development of China's food sector, the demand for canned fruits for a variety of uses is increasing exponentially.
Market Developments:
November 2022- Del Monte(R), the UK's canned fruit brand, announced its partnership with cookery author and television personality, Lisa Faulkner, to promote the positive benefits of consuming canned fruit and to underscore the value of integrating Del Monte(R)'s nutritious canned products into daily meals.
Market Segmentation:
By Product Type
Canned peaches
Canned cherries
Canned pineapples
Canned Mandarin Oranges
Others
By Distribution Channel
Grocery Stores
Supermarkets
Online
By Geography
North America
USA
Canada
Mexico
South America
Brazil
Argentina
Others
Europe
Germany
France
UK
Italy
Others
Middle East and Africa
Saudi Arabia
UAE
Others
Asia Pacific
China
Japan
India
Indonesia
Taiwan
Thailand
Others
TABLE OF CONTENTS
1. INTRODUCTION
1.1. Market Overview
1.2. Market Definition
1.3. Scope of the Study
1.4. Market Segmentation
1.5. Currency
1.6. Assumptions
1.7. Base, and Forecast Years Timeline
1.8. Key benefits to the stakeholder
2. RESEARCH METHODOLOGY
2.1. Research Design
2.2. Research Process
3. EXECUTIVE SUMMARY
3.1. Key Findings
3.2. Analyst View
4. MARKET DYNAMICS
4.1. Market Drivers
4.2. Market Restraints
4.3. Porter's Five Forces Analysis
4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
4.3.2. Bargaining Power of Buyers
4.3.3. Threat of New Entrants
4.3.4. Threat of Substitutes
4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
4.4. Industry Value Chain Analysis
4.5. Analyst View
5. CANNED FRUITS MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE
5.1. Introduction
5.2. Canned peaches
5.2.1. Market opportunities and trends
5.2.2. Growth prospects
5.2.3. Geographic lucrativeness
5.3. Canned cherries
5.3.1. Market opportunities and trends
5.3.2. Growth prospects
5.3.3. Geographic lucrativeness
5.4. Canned pineapples
5.4.1. Market opportunities and trends
5.4.2. Growth prospects
5.4.3. Geographic lucrativeness
5.5. Canned Mandarin Oranges
5.5.1. Market opportunities and trends
5.5.2. Growth prospects
5.5.3. Geographic lucrativeness
5.6. Others
5.6.1. Market opportunities and trends
5.6.2. Growth prospects
5.6.3. Geographic lucrativeness
6. CANNED FRUITS MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Introduction
6.2. Grocery Stores
6.2.1. Market opportunities and trends
6.2.2. Growth prospects
6.2.3. Geographic lucrativeness
6.3. Supermarkets
6.3.1. Market opportunities and trends
6.3.2. Growth prospects
6.3.3. Geographic lucrativeness
6.4. Online
6.4.1. Market opportunities and trends
6.4.2. Growth prospects
6.4.3. Geographic lucrativeness
7. CANNED FRUITS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY
7.1. Introduction
7.2. North America
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.2.3.1. United States
7.2.3.1.1. Market Trends and Opportunities
7.2.3.1.2. Growth Prospects
7.2.3.2. Canada
7.2.3.2.1. Market Trends and Opportunities
7.2.3.2.2. Growth Prospects
7.2.3.3. Mexico
7.2.3.3.1. Market Trends and Opportunities
7.2.3.3.2. Growth Prospects
7.3. South America
7.3.1. By Product Type
7.3.2. By Distribution Channel
7.3.3. By Country
7.3.3.1. Brazil
7.3.3.1.1. Market Trends and Opportunities
7.3.3.1.2. Growth Prospects
7.3.3.2. Argentina
7.3.3.2.1. Market Trends and Opportunities
7.3.3.2.2. Growth Prospects
7.3.3.3. Others
7.3.3.3.1. Market Trends and Opportunities
7.3.3.3.2. Growth Prospects
7.4. Europe
7.4.1. By Product Type
7.4.2. By Distribution Channel
7.4.3. By Country
7.4.3.1. Germany
7.4.3.1.1. Market Trends and Opportunities
7.4.3.1.2. Growth Prospects
7.4.3.2. France
7.4.3.2.1. Market Trends and Opportunities
7.4.3.2.2. Growth Prospects
7.4.3.3. UK
7.4.3.3.1. Market Trends and Opportunities
7.4.3.3.2. Growth Prospects
7.4.3.4. Italy
7.4.3.4.1. Market Trends and Opportunities
7.4.3.4.2. Growth Prospects
7.4.3.5. Others
7.4.3.5.1. Market Trends and Opportunities
7.4.3.5.2. Growth Prospects
7.5. Middle East and Africa
7.5.1. By Product Type
7.5.2. By Distribution Channel
7.5.3. By Country
7.5.3.1. Saudi Arabia
7.5.3.1.1. Market Trends and Opportunities
7.5.3.1.2. Growth Prospects
7.5.3.2. UAE
7.5.3.2.1. Market Trends and Opportunities
7.5.3.2.2. Growth Prospects
7.5.3.3. Others
7.5.3.3.1. Market Trends and Opportunities
7.5.3.3.2. Growth Prospects
7.6. Asia Pacific
7.6.1. By Product Type
7.6.2. By Distribution Channel
7.6.3. By Country
7.6.3.1. China
7.6.3.1.1. Market Trends and Opportunities
7.6.3.1.2. Growth Prospects
7.6.3.2. Japan
7.6.3.2.1. Market Trends and Opportunities
7.6.3.2.2. Growth Prospects
7.6.3.3. India
7.6.3.3.1. Market Trends and Opportunities
7.6.3.3.2. Growth Prospects
7.6.3.4. Indonesia
7.6.3.4.1. Market Trends and Opportunities
7.6.3.4.2. Growth Prospects
7.6.3.5. Taiwan
7.6.3.5.1. Market Trends and Opportunities
7.6.3.5.2. Growth Prospects
7.6.3.6. Thailand
7.6.3.6.1. Market Trends and Opportunities
7.6.3.6.2. Growth Prospects
7.6.3.7. Others
7.6.3.7.1. Market Trends and Opportunities
7.6.3.7.2. Growth Prospects
8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS
8.1. Major Players and Strategy Analysis
8.2. Market Share Analysis
8.3. Mergers, Acquisition, Agreements, and Collaborations