Animal Feed Ingredients Market - Forecasts from 2024 to 2029
상품코드:1479843
리서치사:Knowledge Sourcing Intelligence
발행일:2024년 04월
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사료 원료 시장은 연평균 3.81%의 CAGR로 상승하여 2022년 607억 400만 달러에서 2029년 788억 7,600만 달러의 시장 규모에 도달할 것으로 예측됩니다.
사료 원료는 가축에게 필수 영양소를 공급하고 성장과 생산성을 촉진하기 위해 다양한 성분을 포함하고 있습니다. 일반적으로 가금류 및 가축의 전반적인 생산량을 향상시키기 위해 가금류 및 가축과 같은 동물에게 투여되는 것이 일반적입니다. 사료 원료 시장은 옥수수, 밀, 대두와 같은 식물성 원료에 대한 수요가 증가함에 따라 사료 원료 시장이 촉진될 것으로 예상됩니다.
소개
동물 사료는 곡물, 사료, 사료 유형으로 분류되며, 그 결과 영양 부족을 해소하고 성장을 촉진하며 건강에 좋은 영향을 미칩니다. 곡물, 단백질 공급원, 사일리지 및 조잡한 사료, 유지 종자 및 지방, 미네랄 및 비타민, 첨가제, 제품별 사용도 자주 사용되는 패턴입니다. 동물용 식품은 동물의 종류, 연령, 역할, 기능 및 고유한 영양 요구에 따라 형성됩니다.
동물 영양학자와 사료 제조업체는 동물의 발달, 새로운 세대의 입양, 건강 증진을 지원하기 위해 완벽한 배합을 합니다. 미국 제1의 작물인 곡물은 가축 사료에 사용되는 칼로리의 52%를 차지합니다. 옥수수와 대두박, 용해성 디스틸러스 곡물이 전체 사료의 75%를 차지하며, DIS는 밀 밀링에서 가공 식물 제품별에 이르기까지 가축 사료에 사용되는 다양한 원료에 대해 보고했습니다.
촉진요인
세계 인구 증가: 세계 인구의 지속적인 증가는 식량 생산, 특히 육류 및 유제품과 같은 단백질이 많은 식품의 생산량 증가를 요구하고 있습니다. 이에 따라 가축과 가금류 생산량을 늘리기 위한 우수한 사료 원료에 대한 수요가 급증하고 있습니다. 예를 들어, 유엔식량농업기구(FAO)에 따르면 1인당 소득 증가와 인구 증가로 인해 인도, 파키스탄, 아프리카 일부 국가들에서 유제품 수요가 증가할 것으로 예상됩니다.
수입 및 수출 성장: 해외에서 사료 원료 수출과 관련된 무역은 축산 및 농산물에 대한 세계 수요 증가, 다양한 원료의 가용성, 비용 최적화, 기술 이전, 시장 확대, 축산업의 세계화 등의 요인으로 인해 성장에 중요한 역할을 하고 있습니다. 예를 들어, 농산물 및 가공식품 수출개발국(APEDA)에 따르면 인도는 조리된 동물 사료 제품의 주요 수출국 중 하나이며, 2022-23년 796,462.12MT(미터톤)의 제품을 전 세계에 수출할 것으로 예상되며, 그 가치는 358억 7,040만 인도 루피/4억 4,560만 달러에 달할 것으로 예상됩니다. 달러였습니다.
기술의 발전: 동물 영양학에 대한 이용 가능한 지식의 현대화 및 대규모의 특수한 축산 사업에서 이를 사용하기 위한 응용 기술. 따라서 동물 사료의 지속적이고 지속가능한 공급이 가능해집니다.
원료 수요 증가 : 동물 사료의 시장 수요를 충족시키기 위해 옥수수 생산에 사용되는 원료에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 예를 들어, 인도 농무부 장관에 따르면 인도는 닭 사료용 옥수수 수요를 충족시키기 위해 향후 몇 년 동안 옥수수 생산량을 1,000 만 톤 늘려야한다고 밝혔습니다.
규제 변화: 동물 복지, 식품 안전, 항생제 사용을 둘러싼 규제 환경의 변화로 인해 축산업계는 보다 건강한 가축 및 가금류 생산을 위한 강화된 관행을 촉진하는 사료 원료를 채택하는 데 박차를 가하고 있습니다.
부문 분석: 건조 첨가제는 액체 첨가제에 비해 안정성이 높고 저장 기간이 길어 보관 및 운송에 편리한 것으로 알려져 있습니다. 또한, 사료에 정확한 용량 조절과 균일한 분포가 가능하여 최적의 영양소 수준을 유지하는 데 도움이 됩니다. 건조 첨가제는 제조 부문의 관점에서도, 제조업체의 운송 및 포장 부문의 관점에서도 저비용으로 제조할 수 있습니다.
소비자 선호도 변화: 유기농, 윤리적 조달, 무항생제 축산물에 대한 소비자의 요구가 높아지면서 보다 지속가능한 선택지를 제공하는 식물성 또는 청정 사료 원료로 시장이 이동하고 있습니다. 예를 들어, 미국 농무부(USDA) 데이터에 따르면, 미국에서 작물 재배 및 가축 사육을 위해 지정된 유기농 인증 농지가 2,000년 180만 에이커에서 2021년 490만 에이커로 급증했습니다.
아시아태평양이 사료 원료 시장을 독점할 것으로 예상됨:
아시아태평양 동물 사료 시장은 농업 종사자들의 가축 및 축산업에 대한 투자 증가와 인도, 중국 및 기타 국가들의 투자 증가로 인해 큰 비중을 차지할 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 인도 정부는 Atma Nirbhar Bharat Abhiyan 부양책의 일환으로 축산 인프라 개발 기금(AHIDF)에 1,500억 인도 루피의 투자를 발표했으며, AHIDF는 개인 기업가, 비상장 기업, MSME, 농민 생산자 조직(FPO), Section 8 기업 등 다양한 사업체의 투자를 장려하는 것을 목표로 하고 있습니다. 이러한 투자는 유제품 가공 및 부가가치 인프라, 육류 가공 및 부가가치 인프라, 동물 사료 공장 설립에 중점을 둡니다.
또한, 이 지역에서는 가축과 가금류 생산에 큰 수요가 있어 대량의 사료 원료가 필요합니다. 또한 아시아태평양에서 양식 산업이 확립되고 확장되고 있으며, 이는 수산 사료 원료에 대한 수요에 더욱 기여하고 있습니다. 또한 동물의 건강과 영양에 대한 인식이 높아짐에 따라 생산을 최적화하기 위해 고품질 사료 원료를 사용하는 경향이 있으며, 이는 이 지역의 시장 성장을 촉진하고 있습니다.
시장 개척:
2023년 9월 Denkavit Ingredients B.V.와 Treibacher Group은 유럽 시장에서 사료 첨가제 Terragut의 판매 및 유통을 확대하기 위해 협력했습니다. 을 지원하는 것으로 입증된 사료 첨가제입니다.
2023년 5월: 에보닉은 2023년 2분기 말 사료 첨가제 Biolys(R)의 미래형 버전을 발표했습니다. 새롭게 개선된 제품은 아미노산 L-리신 함량이 기존 제품의 60%에서 62.4%로 증가했습니다. 제조 공정은 Biolys(R) 발효를 사용했습니다. 미생물의 작용으로 옥수수의 당분인 덱스트로스가 L-리신으로 변합니다.
2023년 3월: IFF, 자돈을 위한 동물용 솔루션 출시: Axtra(R) PRIME은 자돈의 영양 소화를 개선하고 성능을 향상시키는 것으로 입증된 효소 블렌드입니다. 자돈의 장내에 양호한 뉴트리바이오틱 상태를 조성합니다. Axtra(R) PRIME은 자일라나제, α-아밀라아제, β-글루카나제에 프로테아제 효소를 추가하여 장애에 대한 민감성을 최소화하고 성능을 극대화합니다.
2023년 1월: BASF와 카길은 사료용 효소 개발 및 판매를 위한 제휴를 발표했습니다. 양사는 동물 사료 고객에게 가치를 창출하는 혁신적인 솔루션을 제공하는 것을 목표로 했습니다.
2022년 6월: Innovafeed와 Cargill이 양식업자를 위한 건강한 식재료로 파트너십을 맺었습니다. 이 세계 파트너십은 환경 부하가 적고 지속가능한 수산물을 재배하는 원료를 개발하고 유통하는 것을 목표로 했습니다.
2021년 12월: BASF는 Naturpulse(R) TS를 출시했습니다. 소화를 개선하고 사료의 비용 효율성과 지속가능성을 높이기 위해 독자적으로 개발 된 사료용 효소입니다. 독일에서 생산되며, 분말과 액체 형태로 제공됩니다. Naturpulse(R) TS는 비 전분 다당류(NSP) 효소입니다. 가장 일반적인 NSP 중 하나는 대두박에 포함되어 있습니다. 나투펄스(R) TS는 나투포스(R) E 및 나투그레인(R) TS와 함께 사용하면 더욱 효과적임이 입증되었습니다.
2021년 3월: FGV Holdings Berhad(FGV)는 말레이시아의 사료 수입 의존도를 낮추기 위해 개발된 팜 기반 제품인 고품질 동물 사료 브랜드 ALMA를 출시했습니다.
주요 진출 기업
다국적 기업인 듀폰은 효소, 프로바이오틱스, 영양 첨가제 등 혁신적인 사료 원료를 제공하고 있습니다. 듀폰은 생명공학 전문지식을 바탕으로 동물의 영양과 성능을 향상시키면서 지속가능성을 보장하는 데 주력하고 있습니다.
Cargill은 곡물, 단백질, 첨가제 등 사료 원료를 제공하는 선도적인 농업 기업입니다. 전 세계에 진출한 카길은 제품의 품질과 안전성을 중시하며 다양한 가축의 요구에 부응하고 있습니다. 농업 종사자와 시장, 고객, 가족을 연결하여 일상적인 필요를 충족시키고 있습니다.
화학 대기업인 BASF는 비타민, 카로티노이드, 항산화제 등 동물용 사료 첨가제를 공급하고 있습니다. 첨단 R&D 역량을 활용하여 동물의 건강, 복지, 생산성 향상을 위한 솔루션을 제공하고 있습니다. 지속가능한 미래 개발을 위해 노력하고 있습니다.
목차
제1장 소개
시장 개요
시장 정의
조사 범위
시장 세분화
통화
가정
기준 연도와 예측 연도 타임라인
이해관계자에 대한 주요 이점
제2장 조사 방법
조사 디자인
조사 과정
제3장 주요 요약
주요 조사 결과
애널리스트의 견해
제4장 시장 역학
시장 성장 촉진요인
시장 성장 억제요인
Porter's Five Forces 분석
업계 밸류체인 분석
제5장 사료 원료 시장 : 공급원별
소개
식물 유래
동물 유래
제6장 사료 원료 시장 : 유형별
소개
옥수수
밀
대두
대두 밀
렌도 밀
어분
방부제
시장 동향과 기회
성장 전망
지리적 매출
푸마르산
포름산
프리온
젖산
착색제
향료
기타
제7장 사료 원료 시장 : 가축별
소개
돼지
소
가금
수생동물
애완동물
제8장 사료 원료 시장 : 지역별
소개
북미
공급원별
유형별
가축별
국가별
남미
공급원별
유형별
가축별
국가별
유럽
공급원별
유형별
가축별
국가별
중동 및 아프리카
공급원별
유형별
가축별
국가별
아시아태평양
공급원별
유형별
가축별
국가별
제9장 경쟁 환경과 분석
주요 기업과 전략 분석
시장 점유율 분석
합병, 인수, 합의와 협업
경쟁 대시보드
제10장 기업 개요
Dupont
Mosaic Company
Burcon Nutrascience Corporation
ADM
Alltech
Cargill
BASF SE
DSM
AB Vista
Amandus Kahl GmbH & CO.
ksm
영문 목차
영문목차
The Animal Feed Ingredients Market is projected to rise at a compound annual growth rate (CAGR) of 3.81% to reach a market valuation of US$78.876 billion by 2029, from US$60.704 billion in 2022.
Animal feed ingredients encompass a wide array of components aimed at supplying essential nutrients to livestock, facilitating their growth and productivity. They are commonly administered to animals such as poultry or livestock to enhance their overall output. The animal feed ingredients market is anticipated to be propelled by increasing demand for plant-derived components like corn, wheat, and soybeans as feed ingredients.
Introduction:
The animal feed is classified into cereals, forage, and fodder types and, as a result, nutrient deficiencies are developed, which in turn increases growth and positively impacts health. Another popular pattern is the use of cereal grains, protein sources, silage and roughage, oilseeds and fats, minerals and vitamins, additives, and co-products. The formation of animal foods is based on the type of animal, age, role, function, and unique nutritional needs.
Animal nutritionists and feed makers, in turn, make perfect formulae to support an animal's development, introduction of a new generation, and enhancement of the animal's health. Grain, the number one crop in the US, contributed 52% of the calories used in livestock feeds. Corn plus soybean meal and soluble distillers' grain made up to 75% of all feed tones. DIS reported on the different ingredients used in the animal diets from wheat middling, to processed plant by-products.
Drivers:
Global Population Growth: The consistently growing global population necessitates higher food production, particularly in protein-rich sources like meat and dairy. Consequently, there's a surge in demand for superior feed ingredients to support increased livestock and poultry production. For instance, according to the Food and Agricultural Organization (FAO), the demand for dairy products is expected to increase in countries such as India, Pakistan, and parts of Africa owing to rising per capita income and increasing population.
Growth of Imports and Exports: Trade along with the export of animal feed ingredients from international sources plays an important role in the growth because of the factors that include increasing global demand for livestock and farm products, availability of diverse ingredients, cost optimization, technology transfer, market expansion and globalization of livestock farming. For instance, according to the Agricultural & Processed Food Products Export Development Authority (APEDA), India is one of the major exporters of prepared animal feeder products to the world, in 2022-23 the country exported 7,96,462.12 MT (metric tonnes) of these products to the world for the worth of INR 3,587.04 crores/ US$445.60 million.
Technological advancements: The modernization of the available knowledge on animal nutrition and the applied technology for their use in large-scale and specialized livestock farming operations, hence, a constant and sustainable supply of animal feeds.
Increasing demand for raw materials: The demand for raw materials used for the production of corn is increasing to suffice the market demand for animal feed. For instance, according to the Indian agriculture secretary, the country needs to increase its corn production by 10 million tons in the coming years to meet the demand for corn for poultry feed.
Regulatory Changes: The changing regulatory landscape surrounding animal welfare, food safety, and antibiotic usage in animal agriculture is catalyzing the adoption of feed ingredients that promote enhanced practices for healthier livestock and poultry production within the industry.
Segment Analysis: Dry additives are known to have a more stable and longer shelf life compared to liquid ones, which makes them convenient during storage and transportation. They provide exact dosage control and homogenous distribution to feeding stuffs, thus, helping to maintain optimum levels of nutrients. Dry additives can be manufactured at a low cost both from the production unit's point of view and the transport and packaging unit of the manufacturer.
Changing Consumer Preferences: Increasing consumer demand for organic, ethically sourced, and antibiotic-free animal products is driving the market towards plant-based or clean feed ingredients, which offer more sustainable alternatives. For instance, as per data from the United States Department of Agriculture (USDA), the certified organic land in the U.S. designated for cultivating crops or raising livestock surged from 1.8 million acres in 2000 to 4.9 million acres in 2021.
The Asia-Pacific region is expected to dominate the market of the animal feed ingredients market:
The Asia Pacific animal feed market is expected to hold a significant share, owing to factors like rising investment in livestock and animal husbandry industry by farmers and by the governments of countries like India, and China. For instance, the Indian government has unveiled an investment of INR 15,000 crore in the Animal Husbandry Infrastructure Development Fund (AHIDF) as part of the Atma Nirbhar Bharat Abhiyan stimulus package. AHIDF aims to encourage investments from various entities including individual entrepreneurs, private companies, MSMEs, Farmers Producers Organizations (FPOs), and Section 8 companies. These investments will focus on establishing dairy processing and value addition infrastructure, meat processing and value addition infrastructure, as well as animal feed plants.
Furthermore, there is a substantial demand for livestock and poultry production in the region, driving the need for a significant quantity of animal feed ingredients. Additionally, the Asia-Pacific region has a well-established and expanding aquaculture industry, further contributing to the demand for aquatic feed ingredients. Moreover, as awareness of animal health and nutrition grows, there is a trend towards using high-quality feed ingredients to optimize production, which is propelling the market's growth in this region.
Market Developments:
September 2023: Denkavit Ingredients B.V. and Treibacher Group collaborated to increase the sales and distribution of the feed additive Terragut in the European market. Terragut is a feed supplement approved by ESFA and is shown to contribute to providing support to piglets during the first stage of separation.
May 2023: Evonik introduced its future version of Biolys(R) feed additive at the end of the 2nd quarter of 2023. The newly revised product has a higher content of amino acid L-lysine (62.4%) as compared to 60% of the older one. Biolys(R) fermentation is used in the production process. Sugar from corn, Dextrose, under the action of microorganisms, is transformed into L-lysine.
In March 2023: IFF launched an animal solution for piglets. Axtra(R) PRIME is an enzyme blend that is proven to improve nutrient digestion in piglets for better performance. It creates a favorable Nutri biotic state in a piglet's gut. This further minimizes the susceptibility to disturbances and maximizes performance. Axtra(R) PRIME is a combination of xylanase, alpha-amylase, and beta-glucanase along with protease enzymes.
In January 2023: BASF and Cargill announced a partnership leading to the development and distribution of feed enzymes. The companies aimed to provide innovative solutions that generate value for animal feed customers. This promotes sustainability and productivity for the producers.
June 2022: Innovafeed and Cargill entered a partnership with healthy ingredients for aquafarmers. The global partnership aimed to develop and distribute ingredients that raise sustainable seafood with less environmental impact. They planned to grow planet-friendly ingredients that promote better health in farmed fish.
December 2021: BASF launched Natupulse(R) TS. It is a feed enzyme uniquely developed to improve digestion making feed cost-effective and sustainable. It is manufactured in Germany and is available in both powder and liquid form. Natupulse(R) TS is a non-starch polysaccharide (NSP) enzyme. One of the most common NSP's are found in soybean meal. Natupulse(R) TS is proven to have an additional positive effect when it is combined with Natuphos(R) E and Natugrain(R) TS.
March 2021: FGV Holdings Berhad (FGV) launched the high-quality animal feed brand ALMA. ALMA is a palm-based product that was developed with the motive to reduce Malaysia's dependency on animal feed imports.
Key Players:
DuPont, a multinational corporation, offers a range of innovative animal feed ingredients, including enzymes, probiotics, and nutritional additives. Leveraging its expertise in biotechnology, DuPont focuses on enhancing animal nutrition and performance while ensuring sustainability.
Cargill, a leading agricultural company, provides animal feed ingredients such as grains, proteins, and additives. With a global presence, Cargill emphasizes quality and safety in its products, catering to diverse livestock needs. It connects farmers with markets, customers, and families to fulfill their daily needs. It promotes sustainability by reducing methane emissions from feed.
BASF, a chemical giant, offers animal feed additives like vitamins, carotenoids, and antioxidants. Utilizing advanced research and development capabilities, BASF delivers solutions aimed at improving animal health, welfare, and productivity. It aims to develop a sustainable future.
Segmentation:
By Source
Plant-Based
Animal-Based
By Type:
Corn
Wheat
Soy
Soybean Meal
Rendered Meal
Fish Meal
Preservative
Fumaric
Formic
Prionic
Lactic
Colorant
Flavor
Others
By Livestock
Swine
Cattle
Poultry
Aquatic
Pet
By Geography
North America
USA
Canada
Mexico
South America
Brazil
Argentina
Others
Europe
UK
Germany
France
Italy
Others
Middle East and Africa
Saudi Arabia
UAE
Others
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Taiwan
Thailand
Indonesia
Others
TABLE OF CONTENTS
1. INTRODUCTION
1.1. Market Overview
1.2. Market Definition
1.3. Scope of the Study
1.4. Market Segmentation
1.5. Currency
1.6. Assumptions
1.7. Base, and Forecast Years Timeline
1.8. Key Benefits for the Stakeholder
2. RESEARCH METHODOLOGY
2.1. Research Design
2.2. Research Processes
3. EXECUTIVE SUMMARY
3.1. Key Findings
3.2. Analyst View
4. MARKET DYNAMICS
4.1. Market Drivers
4.2. Market Restraints
4.3. Porter's Five Forces Analysis
4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
4.3.2. Bargaining Power of Buyers
4.3.3. Threat of New Entrants
4.3.4. Threat of Substitutes
4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
4.4. Industry Value Chain Analysis
4.5. Analyst's View
5. ANIMAL FEED INGREDIENTS MARKET, BY SOURCE
5.1. Introduction
5.2. Plant-based
5.2.1. Market Trends and Opportunities
5.2.2. Growth Prospects
5.2.3. Geographic Lucrativeness
5.3. Animal-based
5.3.1. Market Trends and Opportunities
5.3.2. Growth Prospects
5.3.3. Geographic Lucrativeness
6. ANIMAL FEED INGREDIENTS MARKET, BY TYPE
6.1. Introduction
6.2. Corn
6.2.1. Market Trends and Opportunities
6.2.2. Growth Prospects
6.2.3. Geographic Lucrativeness
6.3. Wheat
6.3.1. Market Trends and Opportunities
6.3.2. Growth Prospects
6.3.3. Geographic Lucrativeness
6.4. Soy
6.4.1. Market Trends and Opportunities
6.4.2. Growth Prospects
6.4.3. Geographic Lucrativeness
6.5. Soybean Meal
6.5.1. Market Trends and Opportunities
6.5.2. Growth Prospects
6.5.3. Geographic Lucrativeness
6.6. Rendered Meal
6.6.1. Market Trends and Opportunities
6.6.2. Growth Prospects
6.6.3. Geographic Lucrativeness
6.7. Fish Meal
6.7.1. Market Trends and Opportunities
6.7.2. Growth Prospects
6.7.3. Geographic Lucrativeness
6.8. Preservative
6.8.1. Market Trends and Opportunities
6.8.2. Growth Prospects
6.8.3. Geographic Lucrativeness
6.8.4. Fumaric
6.8.5. Formic
6.8.6. Prionic
6.8.7. Lactic
6.9. Colorant
6.9.1. Market Trends and Opportunities
6.9.2. Growth Prospects
6.9.3. Geographic Lucrativeness
6.10. Flavor
6.10.1. Market Trends and Opportunities
6.10.2. Growth Prospects
6.10.3. Geographic Lucrativeness
6.11. Others
6.11.1. Market Trends and Opportunities
6.11.2. Growth Prospects
6.11.3. Geographic Lucrativeness
7. ANIMAL FEED INGREDIENTS MARKET, BY LIVESTOCK
7.1. Introduction
7.2. Swine
7.2.1. Market Trends and Opportunities
7.2.2. Growth Prospects
7.2.3. Geographic Lucrativeness
7.3. Cattle
7.3.1. Market Trends and Opportunities
7.3.2. Growth Prospects
7.3.3. Geographic Lucrativeness
7.4. Poultry
7.4.1. Market Trends and Opportunities
7.4.2. Growth Prospects
7.4.3. Geographic Lucrativeness
7.5. Aquatic
7.5.1. Market Trends and Opportunities
7.5.2. Growth Prospects
7.5.3. Geographic Lucrativeness
7.6. Pet
7.6.1. Market Trends and Opportunities
7.6.2. Growth Prospects
7.6.3. Geographic Lucrativeness
8. ANIMAL FEED INGREDIENTS MARKET, BY GEOGRAPHY
8.1. Introduction
8.2. North America
8.2.1. By Source
8.2.2. By Type
8.2.3. By Livestock
8.2.4. By Country
8.2.4.1. United States
8.2.4.1.1. Market Trends and Opportunities
8.2.4.1.2. Growth Prospects
8.2.4.2. Canada
8.2.4.2.1. Market Trends and Opportunities
8.2.4.2.2. Growth Prospects
8.2.4.3. Mexico
8.2.4.3.1. Market Trends and Opportunities
8.2.4.3.2. Growth Prospects
8.3. South America
8.3.1. By Source
8.3.2. By Type
8.3.3. By Livestock
8.3.4. By Country
8.3.4.1. Brazil
8.3.4.1.1. Market Trends and Opportunities
8.3.4.1.2. Growth Prospects
8.3.4.2. Argentina
8.3.4.2.1. Market Trends and Opportunities
8.3.4.2.2. Growth Prospects
8.3.4.3. Others
8.3.4.3.1. Market Trends and Opportunities
8.3.4.3.2. Growth Prospects
8.4. Europe
8.4.1. By Source
8.4.2. By Type
8.4.3. By Livestock
8.4.4. By Country
8.4.4.1. UK
8.4.4.1.1. Market Trends and Opportunities
8.4.4.1.2. Growth Prospects
8.4.4.2. Germany
8.4.4.2.1. Market Trends and Opportunities
8.4.4.2.2. Growth Prospects
8.4.4.3. France
8.4.4.3.1. Market Trends and Opportunities
8.4.4.3.2. Growth Prospects
8.4.4.4. Italy
8.4.4.4.1. Market Trends and Opportunities
8.4.4.4.2. Growth Prospects
8.4.4.5. Others
8.4.4.5.1. Market Trends and Opportunities
8.4.4.5.2. Growth Prospects
8.5. Middle East and Africa
8.5.1. By Source
8.5.2. By Type
8.5.3. By Livestock
8.5.4. By Country
8.5.4.1. Saudi Arabia
8.5.4.1.1. Market Trends and Opportunities
8.5.4.1.2. Growth Prospects
8.5.4.2. UAE
8.5.4.2.1. Market Trends and Opportunities
8.5.4.2.2. Growth Prospects
8.5.4.3. Others
8.5.4.3.1. Market Trends and Opportunities
8.5.4.3.2. Growth Prospects
8.6. Asia Pacific
8.6.1. By Source
8.6.2. By Type
8.6.3. By Livestock
8.6.4. By Country
8.6.4.1. China
8.6.4.1.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.1.2. Growth Prospects
8.6.4.2. Japan
8.6.4.2.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.2.2. Growth Prospects
8.6.4.3. India
8.6.4.3.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.3.2. Growth Prospects
8.6.4.4. South Korea
8.6.4.4.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.4.2. Growth Prospects
8.6.4.5. Taiwan
8.6.4.5.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.5.2. Growth Prospects
8.6.4.6. Thailand
8.6.4.6.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.6.2. Growth Prospects
8.6.4.7. Indonesia
8.6.4.7.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.7.2. Growth Prospects
8.6.4.8. Others
8.6.4.8.1. Market Trends and Opportunities
8.6.4.8.2. Growth Prospects
9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS
9.1. Major Players and Strategy Analysis
9.2. Market Share Analysis
9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
9.4. Competitive Dashboard
10. COMPANY PROFILES
10.1. Dupont
10.2. Mosaic Company
10.3. Burcon Nutrascience Corporation
10.4. ADM
10.5. Alltech
10.6. Cargill
10.7. BASF SE
10.8. DSM
10.9. AB Vista
10.10. Amandus Kahl GmbH & CO.
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