Cider Packaging Market - Forecasts from 2024 to 2029
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리서치사:Knowledge Sourcing Intelligence
발행일:2024년 01월
페이지 정보:영문 142 Pages
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사이다 포장(Cider Packaging) 시장의 2022년 시장 규모는 65억 7,500만 달러였습니다.
이러한 시장 확대는 포장 알코올 음료에 대한 소비자 선호도 증가, 사이다 제품에 대한 수요 증가 등의 요인에 기인합니다. 또한 소비자의 가처분 소득이 증가함에 따라 프리미엄 사이다 제품의 사용이 증가하여 사이다 포장 시장의 세계 시장이 더욱 활성화되고 있습니다. 업계는 새로운 사이다 포장 아이디어에 대한 강한 니즈를 가지고 있으며, 하드 사이다의 부상은 주로 밀레니얼 세대의 높은 선호도에 의해 촉진되었습니다. 전 세계 저알코올 음료 시장의 확대도 안전한 포장에 대한 수요를 증가시키는 또 다른 요인입니다. 또한 서구식 생활 방식과 예측 기간 동안 증가하는 도시화를 포함한 인구 요인도 전 세계 시장의 성장을 촉진합니다.
소개
사이다는 사과, 배 및 기타 과일 주스를 부분적으로 또는 완전히 발효시켜 만든 저알코올 음료입니다. 이 음료에는 브랜드에 따라 1.2%-8.5%의 알코올(ABV)이 함유되어 있습니다. 사이다는 2차 발효와 이산화탄소 주입에 따라 일반 사이다 또는 탄산 사이다가 될 수 있습니다. 다른 알코올 음료와 비교했을 때, 사이다 산업은 현재 모든 지역에서 가장 빠른 성장률을 보이며 사이다 포장 시장도 성장하고 있습니다. 사이다 포장 시장에서 혁신적인 포장 옵션에 대한 수요가 높으며, 포장 부문에 활력을 불어넣고 있는 밀레니얼 세대는 하드 사이다의 확장에 주요 요인으로 작용하고 있습니다. 전 세계 사이다 포장 시장은 도시화 및 서구 문화 수용 증가와 같은 인구 요인으로 인해 성장했습니다. 사이다 포장은 알코올 음료 수요 증가로 인해 호조를 보이고 있습니다. 또한 경제적이고 가벼운 플라스틱 포장 옵션은 사이다 포장에 매우 인기가 있습니다. 또한 레토르트 및 무균 파우치 사용이 증가함에 따라 사이다 포장의 세계 시장도 성장할 것으로 예상됩니다.
촉진 요인
개인 건강에 대한 인식이 높아지면서 시장 확대가 가속화되고 있습니다 : 많은 고객들은 지속 가능성을 장기적인 전략의 필수 요소로 간주하고 있습니다. 또한 사람들이 신체 건강과 피트니스에 대한 인식이 높아지면서 알코올 함량이 낮은 음료에 대한 수요가 전 세계적으로 증가하여 사이다에 대한 수요가 증가하고 있으며, 이에 따라 사이다 포장재 시장도 확대되고 있습니다.
소비자를 위한 다양한 브랜드의 출시가 성장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다. 다양한 종류의 사이다가 시중에서 쉽게 구할 수 있으며, 사이다 소비가 증가하여 전 세계 시장 트렌드에 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상됩니다. 전 세계적으로 사이다의 상업화가 확대됨에 따라 전 세계적인 성장이 촉진될 것으로 예상됩니다.
가처분 소득의 증가는 성장을 이끄는 주요 요인입니다 : 알코올 사용, 가처분 소득, 프리미엄 라벨과 음료 품질 및 맛의 연관성이 높아지면서 비슷한 가격대의 제품에 비해 프리미엄 사이다 포장 브랜드가 큰 수요를 보이고 있습니다.
최근 패키징 산업의 기술 발전은 성장을 촉진하고 있습니다: 기술 발전의 결과로 수성 코팅 기술에 대한 수요가 증가하고 있는데, 이는 환경 친화적이고 맛과 냄새가 거의 나지 않으며 화학 분말을 덜 사용하기 때문입니다.
주요 기업이 제공하는 제품
유리병 및 병, Gamer Packaging : 공예 맥주와 하드 사이다 제조업체는 Gamer Packaging의 광범위한 포장 옵션 중에서 선택할 수 있습니다.
AmPrima(TM) PE Plus, Amcor : AmPrimaTM는 보다 친환경적인 패키징 옵션 라인으로, 깨끗하고 건조한 상태라면 카사이드 및 현재 소매점에서 드롭오프를 통해 재활용할 수 있습니다. AmPrimaTM 솔루션은 성능을 희생하지 않고도 소비자에게 브랜드 및 상품의 보다 친환경적인 선택을 제공합니다.
재료 부문에서 유리 부문의 현저한 성장
사이다 포장의 세계 최대 시장 점유율은 유리입니다. 유리를 사용하면 음료 제품의 맛과 품질을 유지할 수 있습니다. 유리는 금속이나 플라스틱과 같은 다른 소재와는 대조적으로 사이다의 맛을 바꾸지 않는 비 반응성 소재이기 때문에 널리 사용되며 소재 시장을 독점하고 있습니다. 자외선이 유리병의 내용물을 더럽히지 않도록 벤더는 호박색 유리를 사용합니다. 예측기간 동안 북미와 같은 신흥국 시장에서 사이다 포장에 대한 수요 증가가 이 범주 확대를 가속할 것으로 예상됩니다.
시들 포장 시장에서는 유럽이 큰 점유율을 차지할 것으로 예상 :
유럽은 사이다 포장 시장의 대부분을 차지하고 있으며 예측 기간 동안에도 이 우위성이 계속될 것으로 예측되고 있습니다. 유럽 시장에서는 고객 흡입력을 높이기 위해 독창적인 포장이 중요합니다. 유럽에서는 크래프트 사이다과 저칼로리 사이다의 소개가 새로운 사이다 포장 상품 수요를 높여 판매량을 높일 것으로 예상됩니다. 또한 음료에서 알코올의 허용량도 증가하고 있으며, 사이다 포장의 사용은 예측 기간을 통해 증가할 것으로 보입니다. 유럽 시장의 성장은 영국의 사이다 소비 증가로 촉진될 것으로 예상됩니다.
주요 발전 :
Amcor Rigid Packaging(ARP)과 Ron Rubin Winery는 재생 폴리에틸렌 테레프탈레이트(rPET) 플라스틱만을 사용하는 750mL 병에 포장된 혁신적인 새로운 프리미엄 와인 'BLUE BIN'을 개발했습니다. 기존의 와인 포장과 비교했을 때 PET를 사용하면 BLUE BIN 병은 온실가스 배출 감소, 지구 온난화 등 여러 환경상의 이점을 제공할 수 있습니다.
Sprecher Brewing Company와 Ardagh Glass Packaging이 협력하여 2023년 5월 현지에서 제조된 유리 맥주/음료 병을 제공합니다. Sprecher Brewing Company와 Ardagh Group의 계열사인 Ardagh Glass Packaging는 최근 업데이트된 맞춤형 16온스 유리병을 포함한 슈프레하 유리 맥주 음료병의 전체 라인업을 계속적 생산에 관한 공급 계약을 발표했습니다.
목차
제1장 서론
시장 개요
시장 정의
조사 범위
시장 세분화
통화
전제 조건
기준연도 및 예측연도의 타임라인
제2장 조사 방법
조사 데이터
조사 과정
제3장 주요 요약
주요 조사 결과
제4장 시장 역학
시장 성장 촉진 요인
시장 성장 억제 요인
Porter's Five Forces 분석
산업 가치사슬 분석
제5장 사이다 포장 시장 : 재료별
소개
유리
플라스틱
금속
제6장 사이다 포장 시장 : 제품 유형별
소개
캔
병
파우치
제7장 사이다 포장 시장 : 유통 채널별
소개
온라인
오프라인
제8장 사이다 포장 시장 : 지역별
소개
북미
미국
캐나다
멕시코
남미
브라질
아르헨티나
기타
유럽
영국
독일
프랑스
이탈리아
스페인
기타
중동 및 아프리카
사우디아라비아
아랍에미리트(UAE)
기타
아시아 태평양
일본
중국
인도
한국
대만
태국
인도네시아
기타
제9장 경쟁 환경 및 분석
주요 기업 및 전략 분석
시장 점유율 분석
합병, 인수, 합의 및 협업
벤더 경쟁력 매트릭스
제10장 기업 개요
Ardagh Group SA
Crown
PLASTIPAK HOLDINGS, INC
Amcor Plc
Ball Corporation
Nampak Ltd.
Gamer Packaging
Silgan Holdings Inc.
Owens-Illinois
Vetropack
LYJ
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The cider packaging market was valued at US$6.575 billion in 2022.
The market expansion can be attributed to the following factors, increased consumer preference for packaged alcoholic drinks and rising demand for cider products. Furthermore, the use of premium cider products has increased as a result of consumers' growing disposable incomes, which is further boosting the global market for the cider packaging market. The industry has a strong need for new cider packaging ideas, and the rise of hard cider has mostly been fueled by the highly coveted millennial demographic. The expansion of the worldwide low-alcoholic beverage market is another factor driving the increase in demand for safe packaging. In addition, population factors including the Western way of life and growing urbanization over the projection period boost the growth of the worldwide market.
Introduction:
Cider is a low-alcohol beverage made from apples, pears, and other fruit juices that have been partially or completely fermented. The beverage contains 1.2% to 8.5% alcohol by volume (ABV), depending on the brand. Based on secondary fermentation and carbon dioxide infusion, ciders can either be still or carbonated. In comparison to other alcoholic beverages, the industry now has the fastest growth rates across all geographical areas which has in turn boosted the cider packaging market. Innovative packaging options are highly sought after in the cider packaging market, and the coveted millennial generation, which is fueling the packaging sector, has been a major factor in the expansion of hard cider. The worldwide cider packaging market has grown as a result of population factors including rising urbanization and acceptance of Western culture. Cider packaging is expanding favourably as a result of rising alcoholic beverage demand. Further, due to its affordability and lightweight, plastic packaging options have become very popular for cider packaging. The global market for cider packaging is also anticipated to grow as a result of the rising use of retort and aseptic pouches.
Drivers:
Rising awareness towards personal health is boosting market expansion: Sustainability is regarded by many customers as being essential to the long-term strategy. Additionally, as people become more aware of their physical health and fitness, the demand for beverages with lower alcohol content is rising globally, driving up the demand for cider and, therefore, the market for cider packaging is also expanding.
Availability of many brands for consumers is positively impacting growth. Numerous kinds of cider are readily available on the market, and cider consumption is expected to increase, which is expected to have a favourable effect on market trends worldwide. The expansion of cider's commercialisation around the globe is anticipated to promote worldwide growth.
Increasing disposable income is a major factor driving growth: Due to the growing status symbolisation of alcohol usage, disposable money, and the link of premium labels with beverage quality and flavour, premium cider packaging brands are in great demand compared to similarly priced products.
Recent technological advancements in the packaging industry are boosting growth: The demand for water-based coating technology is rising as a consequence of technical advancements since it is more ecologically friendly, tastes and smells like virtually nothing, and uses less chemical powder.
Products offered by key companies:
Glass Jars & Bottles, Gamer Packaging: Craft beer and hard cider manufacturers can choose from a wide range of Gamer Packaging's packaging options. Their engineering and development team for packaging is specially qualified to provide distinctive packaging that will increase trademark branding.
AmPrima™ PE Plus, Amcor: AmPrimaTM is a line of more environmentally friendly packaging options that may be recycled curbside or through current retail drop-offs providing they are clean and dry. AmPrimaTM solutions give consumers a more environmentally friendly option for their brands and goods without sacrificing performance.
The prominent growth in the Glass sector under the Material segment
The biggest market share for cider packaging worldwide is held by glass. The flavour and quality of the beverage product can be preserved using glass. Glass is extensively utilised and dominates the material market since it is a non-reactive material that does not alter the flavour of the cider, in contrast to other materials like metal and plastic. To prevent UV radiation from tainting the contents of glass bottles, market vendors use amber glass material. During the projection period, it is anticipated that the growing demand for cider packaging in developed markets like North America will accelerate the expansion of the category.
The European region is expected to hold a significant share of the cider packaging market:
Europe dominated the cider packaging market by capturing the majority of the market and is projected to continue with this dominance over the forecast period. The European market places a strong emphasis on creative packaging to increase customer attractiveness. The introduction of craft and low-calorie cider in Europe is anticipated to increase demand for new cider packaging goods and boost volume sales there. The acceptability of alcohol in lesser doses in beverages is also growing, which will increase the use of cider packaging throughout the projection period. It is anticipated that the growth of the European market will be fueled by the rise in cider consumption in the United Kingdom.
Key developments:
Amcor Rigid Packaging (ARP) and Ron Rubin Winery has created BLUE BIN, an innovative new premium wine packed in a 750mL bottle made entirely of recycled polyethene terephthalate (rPET) plastic. When compared to conventional wine packaging, PET enables BLUE BIN's bottles to offer several environmental benefits, such as a decrease in greenhouse gas emissions, global warming, and other environmental implications.
Sprecher Brewing Company and Ardagh Glass Packaging collaborate to provide locally manufactured glass beer and beverage bottles in May 2023. Sprecher Brewing Company and Ardagh Glass Packaging, a division of the Ardagh Group, have announced a supply agreement for the continued production of Sprecher's entire line of glass beer and beverage bottles, including their recently updated bespoke 16-ounce glass bottle.
SEGMENTS:
BY MATERIAL
Glass
Plastic
Metal
BY PRODUCT TYPE
Cans
Bottles
Pouches
BY DISTRIBUTION CHANNEL
Online
Offline
BY GEOGRAPHY
North America
United States
Canada
Mexico
South America
Brazil
Argentina
Others
Europe
United Kingdom
Germany
France
Italy
Spain
Others
Middle East and Africa
Saudi Arabia
UAE
Others
Asia Pacific
Japan
China
India
South Korea
Taiwan
Thailand
Indonesia
Others
TABLE OF CONTENTS
1. INTRODUCTION
1.1. Market Overview
1.2. Market Definition
1.3. Scope of the Study
1.4. Market Segmentation
1.5. Currency
1.6. Assumptions
1.7. Base, and Forecast Years Timeline
2. RESEARCH METHODOLOGY
2.1. Research Data
2.2. Research Process
3. EXECUTIVE SUMMARY
3.1. Key Findings
4. MARKET DYNAMICS
4.1. Market Drivers
4.2. Market Restraints
4.3. Porter's Five Forces Analysis
4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
4.3.2. Bargaining Power of Buyers
4.3.3. Threat of New Entrants
4.3.4. Threat of Substitutes
4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
4.4. Industry Value Chain Analysis
5. CIDER PACKAGING MARKET, BY MATERIAL
5.1. Introduction
5.2. Glass
5.3. Plastic
5.4. Metal
6. CIDER PACKAGING MARKET, BY PRODUCT TYPE
6.1. Introduction
6.2. Cans
6.3. Bottles
6.4. Pouches
7. CIDER PACKAGING MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. Introduction
7.2. Online
7.3. Offline
8. CIDER PACKAGING MARKET, BY GEOGRAPHY
8.1. Introduction
8.2. North America
8.2.1. United States
8.2.2. Canada
8.2.3. Mexico
8.3. South America
8.3.1. Brazil
8.3.2. Argentina
8.3.3. Others
8.4. Europe
8.4.1. United Kingdom
8.4.2. Germany
8.4.3. France
8.4.4. Italy
8.4.5. Spain
8.4.6. Others
8.5. The Middle East and Africa
8.5.1. Saudi Arabia
8.5.2. UAE
8.5.3. Others
8.6. Asia Pacific
8.6.1. Japan
8.6.2. China
8.6.3. India
8.6.4. South Korea
8.6.5. Taiwan
8.6.6. Thailand
8.6.7. Indonesia
8.6.8. Others
9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS
9.1. Major Players and Strategy Analysis
9.2. Market Share Analysis
9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations