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네일케어 제품 시장은 2024-2029년에 64억 680만 달러 증가하고, 예측 기간중 CAGR 4.4%의 성장이 예측됩니다.
세계의 네일케어 제품 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 네일 케어용 무해한 솔루션의 가용성, 유통망 확대, 디지털 미디어 플랫폼을 통한 고객 참여 확대가 시장을 주도하고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년대비
4.2%
CAGR
4.4%
증가액
64억 680만 달러
본 조사는 업계 주요 참여자들의 의견을 포함하여 1차 정보와 2차 정보를 객관적으로 조합하여 실시되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석과 함께 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
이번 조사에서는 향후 몇 년 동안 네일 케어 제품 시장의 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나로 홈 살롱 서비스의 채택이 증가하고 있다는 점을 꼽았습니다. 또한, 개인 브랜드에 대한 인지도가 높아지면서 네일아트와 매니큐어에 대한 관심이 높아진 것도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격, 수명주기, 고객 구입 바스켓, 채택 비율, 구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2024년)
시장 전망(2024-2029년)
제5장 시장 규모 실적
세계의 네일케어 제품 시장(2019-2023년)
제품별 부문 분석(2019-2023년)
유통 채널별 부문 분석(2019-2023년)
최종사용자별 부문 분석(2019-2023년)
지역별 부문 분석(2019-2023년)
국가별 부문 분석(2019-2023년)
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 네일케어 제품 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
네일 광택제 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
네일 액세서리 및 용구 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
네일 리무버 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
네일 강화제 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
기타 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 제품별
제9장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
온라인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유통 채널별
제10장 시장 세분화 : 최종사용자별
시장 부문
비교 : 최종사용자별
살롱 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
가정 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 최종사용자별
제11장 고객 상황
고객 상황 개요
제12장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
북미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
남미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
미국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
인도 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
독일 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일본 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
영국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
한국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
캐나다 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
이탈리아 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 지역 상황별
제13장 성장, 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회와 성장 억제요인
제14장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
파괴적 혁신 상황
업계 리스크
제15장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
American International Industries
Amorepacific Corp.
Amway Corp.
Beiersdorf AG
Chanel Ltd.
Coty Inc.
Edgewell Personal Care Co.
LOreal SA
LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE
Natura and Co Holding SA
Oriflame Cosmetics S.A.
Shiseido Co. Ltd.
The Estee Lauder Co. Inc.
The Procter and Gamble Co.
Unilever PLC
제16장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The nail care products market is forecasted to grow by USD 6,406.8 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 4.4% during the forecast period. The report on the nail care products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by availability of non-toxic solutions for nail care, expansion of distribution network, and growing customer engagement through digital media platform.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
4.2%
CAGR
4.4%
Incremental Value
$6,406.8 mn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's nail care products market is segmented as below:
By Product
Nail polish
Nail accessories and implements
Nail polish remover
Nail strengthener
Others
By Distribution Channel
Offline
Online
By End-user
Salon
Household
By Geographical Landscape
APAC
Europe
North America
South America
Middle East and Africa
This study identifies the growing adoption of home salon services as one of the prime reasons driving the nail care products market growth during the next few years. Also, rising visibility of private-label brands and growing interest in nail art and manicure will lead to sizable demand in the market.
The report on the nail care products market covers the following areas:
Nail Care Products Market sizing
Nail Care Products Market forecast
Nail Care Products Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading nail care products market vendors that include American International Industries, Amorepacific Corp., Amway Corp., Beiersdorf AG, Brandloft Ltd., Chanel Ltd., Coty Inc., Edgewell Personal Care Co., LOreal SA, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Nails.INC Ltd., Natura and Co Holding SA, Olive and June LLC, Oriflame Cosmetics S.A., Shiseido Co. Ltd., The Estee Lauder Co. Inc., The Procter and Gamble Co., and Unilever PLC. Also, the nail care products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by End-user
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Nail Care Products Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Nail Care Products Market 2019 - 2023 ($ million)