세계의 캠핑 용품 시장(2025-2029년)
Global Camping Equipment Market 2025-2029
상품코드 : 1727151
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 226 Pages
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한글목차

캠핑 용품 시장은 2024-2029년에 80억 5,470만 달러 증가하고, 예측기간 중 CAGR은 7.3%로 성장할 것으로 예측됩니다.

캠핑 용품 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 레크리에이션 활동 참여에 대한 관심 증가, 여가 활동에 대한 지출 증가로 이어지는 가처분 소득 증가, 모험 관광에 대한 관심 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준연도 2025
종료연도 2029
예측 기간 2025-2029
성장 모멘텀 가속
전년대비 7%
CAGR 7.3%
증가액 80억 5,470만 달러

본 조사는 업계의 주요 참가자로부터의 인풋을 포함한 1차 정보와 2차 정보의 객관적인 조합을 사용하여 시행했습니다. 리포트에는 주요 기업의 분석과 함께 종합적 시장 규모 데이터, 지역 분석에 의한 부문, 벤더 구도가 포함되어 있습니다. 리포트에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

본 조사에서는 향후 수년간 캠핑용품 시장의 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나로 캠핑용품의 매출을 향상시키기 위해 멀티채널 마케팅 전략을 중시하는 경향이 강해지고 있다는 점을 꼽았습니다. 또한 글램핑 용품에 대한 수요 증가와 캠핑장 시장 개발이 진행되고 있는 것도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.

목차

제1장 개요

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 유통 채널별

제9장 시장 세분화 : 제품별

제10장 시장 세분화 : 가격별

제11장 고객 상황

제12장 지역별 상황

제13장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제14장 경쟁 구도

제15장 경쟁 분석

제16장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The camping equipment market is forecasted to grow by USD 8,054.7 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 7.3% during the forecast period. The report on the camping equipment market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing focus on participating in recreational activities, rise in disposable incomes leading to increased spending on leisure activities, and increasing interest in adventure tourism.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20257%
CAGR7.3%
Incremental Value$8,054.7 mn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's camping equipment market is segmented as below:

By Distribution Channel

By Product

By Price

By Geographical Landscape

This study identifies the growing emphasis on multichannel marketing strategies to improve sales of camping equipment as one of the prime reasons driving the camping equipment market growth during the next few years. Also, increased demand for glamping equipment and increasing development of campsites will lead to sizable demand in the market.

The report on the camping equipment market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading camping equipment market vendors that include AMG Group Ltd., Big Agnes Inc., Cascade Designs Inc., Clarus Corp., Dometic Group AB, Exxel Outdoors LLC, Hilleberg the Tentmaker, Johnson Outdoors Inc., mont bell Co. Ltd., Mountcraft, NEMO Equipment Inc., Newell Brands Inc., Nordisk Co. AS, Oase Outdoors ApS, Pinnacle Tents, Simex Outdoor International GmbH, Topgolf Callaway Brands Corp., VF Corp., Western Mountaineering, and Zempire Camping. Also, the camping equipment market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Distribution Channel

9 Market Segmentation by Product

10 Market Segmentation by Price

11 Customer Landscape

12 Geographic Landscape

13 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

14 Competitive Landscape

15 Competitive Analysis

16 Appendix

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