세계의 인티메이트 어패럴 시장(2025-2029년)
Global Intimate Apparel Market 2025-2029
상품코드 : 1723079
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 245 Pages
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한글목차

2024-2029년 인티메이트 어패럴 시장은 2024-2029년 320억 달러 증가하고, 예측 기간 동안 6.6%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

세계의 인티메이트 어패럴 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 패션에 민감한 고객(특히 여성)의 시각에 호소하는 일체형 의류에 대한 선호, 특정 니즈에 기반한 소비자 지향적 제품(특히 브래지어) 제공에 주력하는 경쟁사, 신흥국 시장에서 틈새시장을 개척하는 기존 브랜드 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029년
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2025년 5.6%
CAGR 6.6%
증가액 320억 달러

이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

이 보고서는 향후 몇 년 동안 인티메이트 어패럴 시장의 성장을 촉진하는 주요 이유 중 하나로 인티메이트 어패럴 산업에서의 애슬레저 트렌드의 증가를 꼽고 있습니다. 또한, 경쟁사들의 전략적 프로모션 활동과 소비자 서비스를 중시하는 주요 브랜드들의 전략적 홍보 활동은 시장의 큰 수요를 이끌어 낼 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 상황

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 제품별

제9장 시장 세분화 : 성별

제10장 시장 세분화 : 유통 채널별

제11장 시장 세분화 : 소재별

제12장 고객 상황

제13장 지역별 상황

제14장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제15장 경쟁 구도

제16장 경쟁 분석

제17장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The intimate apparel market is forecasted to grow by USD 32 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 6.6% during the forecast period. The report on the intimate apparel market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by preference for visually appealing intimate apparel among fashion-conscious customers, especially women, competitors focus on providing consumer-oriented products, especially bras, based on specific needs, and established brands carving their niche in developing regions.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20255.6%
CAGR6.6%
Incremental Value$32 bn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's intimate apparel market is segmented as below:

By Product

By Gender

By Distribution Channel

By Material

By Geographical Landscape

This study identifies the rising trend of athleisure in the intimate apparel industry as one of the prime reasons driving the intimate apparel market growth during the next few years. Also, adoption of strategic promotional activities by competitors and key brands emphasis on consumer service will lead to sizable demand in the market.

The report on the intimate apparel market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading intimate apparel market vendors that include American Eagle Outfitters Inc., BAREWEB INC., Chantelle SA, Debenhams Plc, Embry Holdings Ltd., Hanesbrands Inc., Hanky Panky Ltd., Jockey International Inc., Lise Charmel, Marks and Spencer Group plc, MAS Holdings Pvt. Ltd., PVH Corp., Shenzhen Huijie Group Co. Ltd., Sockkobe Co. Ltd., Stella McCartney Ltd., Triumph Intertrade AG, Urban Outfitters Inc., Victorias Secret and Co., Wacoal Holdings Corp., and Zivame Platform. Also, the intimate apparel market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Product

9 Market Segmentation by Gender

10 Market Segmentation by Distribution Channel

11 Market Segmentation by Material

12 Customer Landscape

13 Geographic Landscape

14 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

15 Competitive Landscape

16 Competitive Analysis

17 Appendix

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