Global Smart Wearable Entertainment Devices and Services Market 2025-2029
상품코드:1693133
리서치사:TechNavio
발행일:2025년 03월
페이지 정보:영문 243 Pages
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한글목차
스마트 웨어러블 엔터테인먼트 기기 및 서비스 시장은 2024-2029년 253억 2,270만 달러 증가하고, 예측 기간 동안 21.9%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
세계의 스마트 웨어러블 엔터테인먼트 기기 및 서비스 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 건강한 라이프스타일의 이점에 대한 인식 증가, 세계 경제의 디지털화 진전, 소형화 된 전자부품의 시장 개척에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비 2025년
17.4%
CAGR
21.9%
증가액
253억 2,270만 달러
이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
이 보고서는 향후 몇 년 동안 스마트 웨어러블 엔터테인먼트 기기 및 서비스 시장의 성장을 촉진하는 주요 이유 중 하나로 스포츠 분석에서 스마트 웨어러블 기기의 사용 증가를 꼽았습니다. 또한, 유기적 및 무기적 전략의 증가와 현지화 및 매핑의 동시 기술의 출현은 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채용률·구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 상황
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024년
시장 전망 2024-2029년
제5장 시장 규모 실적
스마트 웨어러블 엔터테인먼트 기기 및 서비스 세계 시장 2019-2023년
유통 채널별 부문 분석 2019-2023년
유형별 부문 분석 2019-2023년
기술별 부문 분석 2019-2023년
용도별 부문 분석 2019-2023년
지역별 부문 분석 2019-2023년
국가별 부문 분석 2019-2023년
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 스마트 웨어러블 엔터테인먼트 기기 및 서비스 세계 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 상황
제8장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
온라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 유통 채널별
제9장 시장 세분화 : 유형별
시장 부문
비교 : 유형별
스마트 워치 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
스마트 글래스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
웨어러블 게임 디바이스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
기타 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 유형별
제10장 시장 세분화 : 기술별
시장 부문
비교 : 기술별
통신 및 네트워크 기술 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
메모리와 스토리지 기술 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
음성 및 패턴 인식 기술 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
컴퓨팅 기술 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
기타 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 기술별
제11장 시장 세분화 : 용도별
시장 부문
비교 : 용도별
소비자용 스마트 웨어러블 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
피트니스와 스포츠 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
헬스케어 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
기업 및 산업용 애플리케이션 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
방위 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 용도별
제12장 고객 상황
고객 상황 개요
제13장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
한국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
호주 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 지역 상황별
제14장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제15장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계 리스크
제16장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Adidas AG
Apple Inc.
Fitbit LLC
Fossil Group Inc.
Garmin Ltd.
Huawei Technologies Co. Ltd.
Lenovo Group Ltd.
LG Corp.
Microsoft Corp.
Nexxbase Marketing Pvt. Ltd.
Samsung Electronics Co. Ltd.
Sensoria Inc.
Sony Group Corp.
Vuzix Corp.
Xiaomi Inc.
제17장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The smart wearable entertainment devices and services market is forecasted to grow by USD 25322.7 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 21.9% during the forecast period. The report on the smart wearable entertainment devices and services market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing awareness about benefits of healthy lifestyle, rising digitization of global economy, and development of miniaturized electronic components.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
17.4%
CAGR
21.9%
Incremental Value
$25322.7 mn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's smart wearable entertainment devices and services market is segmented as below:
By Distribution Channel
Offline
Online
By Type
Smartwatches
Smart glasses
Wearable gaming devices
Others
By Technology
Communication and networking technology
Memory and storage technology
Speech and pattern recognition technology
Computing technology
Others
By Application
Consumer smart wearables
Fitness and sports
Healthcare
Enterprise and industrial applications
Defense
By Geographical Landscape
North America
APAC
Europe
Middle East and Africa
South America
This study identifies the increasing use of smart wearable devices in sports analytics as one of the prime reasons driving the smart wearable entertainment devices and services market growth during the next few years. Also, increasing organic and inorganic strategies and emergence of simultaneous localization and mapping technology will lead to sizable demand in the market.
The report on the smart wearable entertainment devices and services market covers the following areas:
Smart Wearable Entertainment Devices And Services Market sizing
Smart Wearable Entertainment Devices And Services Market forecast
Smart Wearable Entertainment Devices And Services Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading smart wearable entertainment devices and services market vendors that include Adidas AG, Apple Inc., Fitbit LLC, Fossil Group Inc., Garmin Ltd., Huawei Technologies Co. Ltd., Lenovo Group Ltd., LG Corp., Microsoft Corp., Nexxbase Marketing Pvt. Ltd., Owlet Inc., Samsung Electronics Co. Ltd., Sensoria Inc., Sony Group Corp., TE Connectivity Ltd., Vuzix Corp., Withings, and Xiaomi Inc.. Also, the smart wearable entertainment devices and services market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Technology
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Application
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Smart Wearable Entertainment Devices And Services Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Smart Wearable Entertainment Devices And Services Market 2019 - 2023 ($ million)
5.2 Distribution Channel segment analysis 2019 - 2023