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한글목차
게이밍 헤드셋 시장은 2024년부터 2029년까지 18억 2,610만 달러 증가하고, 예측 기간 동안 7.7%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
세계의 게이밍 헤드셋 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 세계 e스포츠 시장의 성장, 게임 내 정교한 기술의 증가, 최신 헤드셋 기술로의 업그레이드 증가에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비 2025년
6.5%
CAGR
7.7%
증가액
18억 2,610만 달러
이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
이 보고서는 향후 몇 년 동안 게이밍 헤드셋 시장의 성장을 촉진할 주요 요인 중 하나로 게이밍 헤드셋의 커스터마이징 및 개인화에 대한 수요 증가를 꼽았습니다. 또한, 가상 서라운드 사운드에 대한 수요 증가와 노이즈 캔슬링 기능의 인기 증가는 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채용률·구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 상황
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024년
시장 전망 2024-2029년
제5장 시장 규모 실적
게이밍 헤드셋 세계 시장 2019-2023년
제품별 부문 분석 2019-2023년
유통 채널별 부문 분석 2019-2023년
기술별 부문 분석 2019-2023년
지역별 부문 분석 2019-2023년
국가별 부문 분석 2019-2023년
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 게이밍 헤드셋 세계 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 상황
제8장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
콘솔용 게이밍 헤드셋 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
PC용 게이밍 헤드셋 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 제품별
제9장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
온라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
오프라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 유통 채널별
제10장 시장 세분화 : 기술별
시장 부문
비교 : 기술별
무선 게이밍 헤드셋 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유선 게이밍 헤드셋 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 기술별
제11장 고객 상황
고객 상황 개요
제12장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
한국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
브라질 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 지역 상황별
제13장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제14장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계 리스크
제15장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
ASUSTeK Computer Inc.
Audio Technica US Inc.
Corsair Gaming Inc.
Creative Technology Ltd.
Dell Technologies Inc.
Demant AS
GN Store Nord AS
HP Inc.
Lenovo Group Ltd.
Logitech International SA
Razer Inc.
Samsung Electronics Co. Ltd.
Skullcandy Inc.
Sony Group Corp.
Turtle Beach Corp.
제16장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The gaming headset market is forecasted to grow by USD 1826.1 million during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 7.7% during the forecast period. The report on the gaming headset market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing growth of global e-sports market, increasing sophisticated techniques in gaming, and rise in upgrading to latest headset technology.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
6.5%
CAGR
7.7%
Incremental Value
$1826.1 mn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's gaming headset market is segmented as below:
By Product
Console gaming headsets
PC gaming headsets
By Distribution Channel
Online
Offline
By Technology
Wireless gaming headsets
Wired gaming headsets
By Geographical Landscape
APAC
North America
Europe
Middle East and Africa
South America
This study identifies the growing demand for customization and personalization in gaming headsets as one of the prime reasons driving the gaming headset market growth during the next few years. Also, rising demand for virtual surround sound and rising popularity of noise-cancelling features will lead to sizable demand in the market.
The report on the gaming headset market covers the following areas:
Gaming Headset Market sizing
Gaming Headset Market forecast
Gaming Headset Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading gaming headset market vendors that include ACCO Brands Corp., ASUSTeK Computer Inc., Audio Technica US Inc., Bose Corp., Corsair Gaming Inc., Creative Technology Ltd., Dell Technologies Inc., Demant AS, GN Store Nord AS, HP Inc., Lenovo Group Ltd., Logitech International SA, Mad Catz Global Ltd., Razer Inc., Samsung Electronics Co. Ltd., Sentey Inc., SHENZHEN SADES DIGITAL TECHNOLOGY Co. Ltd., Skullcandy Inc., Sony Group Corp., and Turtle Beach Corp.. Also, the gaming headset market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Technology
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Gaming Headset Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Gaming Headset Market 2019 - 2023 ($ million)