세계의 게이밍 헤드셋 시장(2025-2029년)
Global Gaming Headset Market 2025-2029
상품코드 : 1685592
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 03월
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한글목차

게이밍 헤드셋 시장은 2024년부터 2029년까지 18억 2,610만 달러 증가하고, 예측 기간 동안 7.7%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

세계의 게이밍 헤드셋 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 세계 e스포츠 시장의 성장, 게임 내 정교한 기술의 증가, 최신 헤드셋 기술로의 업그레이드 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029년
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2025년 6.5%
CAGR 7.7%
증가액 18억 2,610만 달러

이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

이 보고서는 향후 몇 년 동안 게이밍 헤드셋 시장의 성장을 촉진할 주요 요인 중 하나로 게이밍 헤드셋의 커스터마이징 및 개인화에 대한 수요 증가를 꼽았습니다. 또한, 가상 서라운드 사운드에 대한 수요 증가와 노이즈 캔슬링 기능의 인기 증가는 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 상황

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 제품별

제9장 시장 세분화 : 유통 채널별

제10장 시장 세분화 : 기술별

제11장 고객 상황

제12장 지역별 상황

제13장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제14장 경쟁 구도

제15장 경쟁 분석

제16장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The gaming headset market is forecasted to grow by USD 1826.1 million during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 7.7% during the forecast period. The report on the gaming headset market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing growth of global e-sports market, increasing sophisticated techniques in gaming, and rise in upgrading to latest headset technology.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20256.5%
CAGR7.7%
Incremental Value$1826.1 mn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's gaming headset market is segmented as below:

By Product

By Distribution Channel

By Technology

By Geographical Landscape

This study identifies the growing demand for customization and personalization in gaming headsets as one of the prime reasons driving the gaming headset market growth during the next few years. Also, rising demand for virtual surround sound and rising popularity of noise-cancelling features will lead to sizable demand in the market.

The report on the gaming headset market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading gaming headset market vendors that include ACCO Brands Corp., ASUSTeK Computer Inc., Audio Technica US Inc., Bose Corp., Corsair Gaming Inc., Creative Technology Ltd., Dell Technologies Inc., Demant AS, GN Store Nord AS, HP Inc., Lenovo Group Ltd., Logitech International SA, Mad Catz Global Ltd., Razer Inc., Samsung Electronics Co. Ltd., Sentey Inc., SHENZHEN SADES DIGITAL TECHNOLOGY Co. Ltd., Skullcandy Inc., Sony Group Corp., and Turtle Beach Corp.. Also, the gaming headset market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Product

9 Market Segmentation by Distribution Channel

10 Market Segmentation by Technology

11 Customer Landscape

12 Geographic Landscape

13 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

14 Competitive Landscape

15 Competitive Analysis

16 Appendix

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