ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
한글목차
소화기 관련 제품 시장은 2024-2029년 53억 7,680만 달러 증가하고, 예측 기간 동안 6.5%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 세계의 소화기 관련 제품 시장에 대해 조사분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 시장 환경 전반에 대한 최신 분석을 제공합니다. 시장은 소화기 질환의 유병률 증가, 노인 인구 증가, 소화기 질환에 대한 인식 개선 및 조기 진단이 시장을 주도하고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비 2025년
5.9%
CAGR
6.5%
증가액
53억 7,680만 달러
이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
이 보고서는 향후 몇 년 동안 소화기 관련 제품 시장의 성장을 촉진하는 주요 이유 중 하나로 내시경 장비에 인공지능을 통합하는 것을 꼽았습니다. 또한, 원격 조작 로봇 내시경 캡슐과 M&A의 채택은 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio에 의한 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채용률·구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 상황
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024년
시장 전망 2024-2029년
제5장 시장 규모 실적
소화기 관련 제품 세계 시장 2019-2023년
유형별 부문 분석 2019-2023년
최종사용자별 부문 분석 2019-2023년
지역별 부문 분석 2019-2023년
국가별 부문 분석 2019-2023년
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 소화기 관련 제품 세계 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 상황
제8장 시장 세분화 : 유형별
시장 부문
비교 : 유형별
내시경 기기 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
운동기능 검사 기기 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
절제 기기 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
생검 기기 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
기타 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 유형별
제9장 시장 세분화 : 최종사용자별
시장 부문
비교 : 최종사용자별
병원 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
외래 수술 센터 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
기타 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 최종사용자별
제10장 고객 상황
고객 상황 개요
제11장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
아시아 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
세계 기타 지역 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
이탈리아 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
한국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 지역 상황별
제12장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제13장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계 리스크
제14장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Abbott Laboratories
Astellas Pharma Inc.
Bayer AG
Boston Scientific Corp.
Dr Reddys Laboratories Ltd.
FUJIFILM Holdings Corp.
GlaxoSmithKline Plc
Johnson and Johnson
Medtronic Plc
Mylan
Novartis AG
Olympus Corp.
Pfizer Inc.
Stryker Corp.
Takeda Pharmaceutical Co. Ltd.
제15장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The gastrointestinal products market is forecasted to grow by USD 5376.8 million during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 6.5% during the forecast period. The report on the gastrointestinal products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rising prevalence of gastrointestinal disorders, growing aging population, and increased awareness and early diagnosis of GI diseases.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
5.9%
CAGR
6.5%
Incremental Value
$5376.8 mn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's gastrointestinal products market is segmented as below:
By Type
Endoscopy devices
Motility testing devices
Ablation devices
Biopsy devices
Others
By End-user
Hospitals
Ambulatory surgical centers
Others
By Geographical Landscape
North America
Asia
Europe
Rest of World (ROW)
This study identifies the integration of artificial intelligence into endoscopic devices as one of the prime reasons driving the gastrointestinal products market growth during the next few years. Also, adoption of remote-controlled robotic endoscopy capsules and mergers and acquisitions will lead to sizable demand in the market.
The report on the gastrointestinal products market covers the following areas:
Gastrointestinal Products Market sizing
Gastrointestinal Products Market forecast
Gastrointestinal Products Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading gastrointestinal products market vendors that include Abbott Laboratories, ANGIPLAST Pvt. Ltd., Astellas Pharma Inc., Bayer AG, Boston Scientific Corp., DR Reddys Laboratories Ltd., FUJIFILM Holdings Corp., GlaxoSmithKline PLC, GPC Medical Ltd., Johnson and Johnson, Leinzett Medical, Medtronic PLC, MTW-Endoskopie W. Haag KG, Mylan, Nikotech Pvt. Ltd., Novartis AG, Olympus Corp., Pfizer Inc., Santen Pharmaceutical Co. Ltd., Stryker Corp., and Takeda Pharmaceutical Co. Ltd.. Also, the gastrointestinal products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by End-user
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Gastrointestinal Products Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Gastrointestinal Products Market 2019 - 2023 ($ million)