세계의 TV 및 영화 상품 시장(2025-2029년)
Global TV and Movie Merchandise Market 2025-2029
상품코드 : 1660822
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 02월
페이지 정보 : 영문 223 Pages
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한글목차

TV 및 영화 상품 시장은 2024-2029년 1,374억 달러 증가하고, 예측 기간 동안 11.2%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

세계의 TV 및 영화 상품 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공하며, E-Commerce 플랫폼의 성장, 모바일 애플리케이션의 증가, TV 프로그램 및 영화 흥행 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029년
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2025년 9.2%
CAGR 11.2%
증가액 1,374억 달러

이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역 분석에 따른 부문, 공급업체 상황, 주요 기업 분석이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

본 조사에서는 향후 몇 년간 TV 및 영화 상품 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인 중 하나로 굿즈 판매에 자본을 투자하는 엔터테인먼트 기업을 꼽았습니다. 또한, 상품의 3D 프린팅과 고전 TV 프로그램 및 영화의 재출시, 리메이크, 속편은 시장의 큰 수요를 창출할 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio에 의한 분석

제3장 시장 상황

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 용도별

제9장 시장 세분화 : 제품별

제10장 시장 세분화 : 연령층별

제11장 고객 상황

제12장 지역별 상황

제13장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제14장 경쟁 구도

제15장 경쟁 분석

제16장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The TV and movie merchandise market is forecasted to grow by USD 137.4 billion during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 11.2% during the forecast period. The report on the TV and movie merchandise market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growth of E-commerce platforms, increase in number of mobile applications, and success of TV shows and movies.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20259.2%
CAGR11.2%
Incremental Value$137.4 bn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's TV and movie merchandise market is segmented as below:

By Application

By Product

By Age Group

By Geographical Landscape

This study identifies the entertainment companies capitalizing on merchandise sales as one of the prime reasons driving the TV and movie merchandise market growth during the next few years. Also, 3d printing of merchandise and re-release, remake and sequels of classic TV shows and movies will lead to sizable demand in the market.

The report on the TV and movie merchandise market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading TV and movie merchandise market vendors that include 41 Entertainment LLC, Aardman Animations Ltd., Amazon.com Inc., AT and T Inc., Banijay Group, Comcast Corp., Grindstore Ltd., Hasbro Inc., LEGO System AS, Mattel Inc., Netflix Inc., Paramount Global, RTL Group SA, Sony Pictures Entertainment Inc., Striker Entertainment LLC, The Walt Disney Co., Warner Bros. Entertainment Inc., WildBrain Ltd., and World Wrestling Entertainment Inc.. Also, the TV and movie merchandise market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Application

9 Market Segmentation by Product

10 Market Segmentation by Age Group

11 Customer Landscape

12 Geographic Landscape

13 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

14 Competitive Landscape

15 Competitive Analysis

16 Appendix

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