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한글목차
골프웨어 시장은 2024-2029년 19억 8,190만 달러 증가하고, 예측 기간 중 연평균 6.8%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장할 것으로 예상됩니다. 세계의 골프웨어 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 시장 환경 전반에 대한 최신 분석을 제공합니다. 시장을 주도하는 요인으로는 더 나은 프로모션 전략과 소셜 미디어에서의 존재감, 최근 골프웨어 시장 개척, 건강상의 이점을 제공하는 골프웨어 및 장비의 채택 확대 등이 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비(2025년)
6.2%
CAGR
6.8%
증가액
19억 8,190만 달러
이 조사는 업계 주요 참여자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
본 조사는 통합 모바일 솔루션이 향후 몇 년동안 골프웨어 시장의 성장을 가속하는 주요 이유 중 하나로 파악했습니다. 또한, 골프웨어 기업 간의 전략적 제휴 및 파트너십, 여성의 골프 참여 증가도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 예상됩니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격, 수명주기, 고객 구입 바스켓, 채택 비율, 구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2024년)
시장 전망(2024-2029년)
제5장 시장 규모 실적
세계의 골프웨어 시장(2019-2023년)
최종사용자별 부문 분석(2019-2023년)
유통 채널별 부문 분석(2019-2023년)
유형별 부문 분석(2019-2023년)
지역별 부문 분석(2019-2023년)
국가별 부문 분석(2019-2023년)
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 골프웨어 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 최종사용자별
시장 부문
비교 : 최종사용자별
남성 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
여성 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
유아 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 최종사용자별
제9장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
온라인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유통 채널별
제10장 시장 세분화 : 유형별
시장 부문
비교 : 유형별
상의 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
하의 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
액세서리 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유형별
제11장 고객 상황
고객 상황 개요
제12장 지역별 상황
지역별 세분화
비교 : 지역별
북미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
남미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
미국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
호주 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
독일 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일본 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
영국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
캐나다 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
브라질 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
아랍에미리트(UAE) : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
지역 상황에 의한 시장 기회
제13장 성장 촉진요인, 과제, 기회, 성장 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회와 성장 억제요인
제14장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
산업 리스크
제15장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Acushnet Holdings Corp.
Adidas AG
Amer Sports Corp.
ASICS Corp.
Bermies Clothing INC
Bridgestone Golf Inc.
Columbia Sportswear Co.
Decathlon SA
Mizuno Corp.
Nike Inc.
Oakley Inc.
PGA TOUR Superstore
Taylor Made Golf Co. Inc.
Topgolf Callaway Brands Corp.
Under Armour Inc.
제16장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The golf apparel market is forecasted to grow by USD 1981.9 million during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 6.8% during the forecast period. The report on the golf apparel market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by better promotional strategies and social media presence, recent development in golf apparel, and growing adoption of golf apparel and equipment as they offer health benefits.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
6.2%
CAGR
6.8%
Incremental Value
$1981.9 mn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's golf apparel market is segmented as below:
By End-user
Men
Women
Children
By Distribution Channel
Offline
Online
By Type
Top wear
Bottom wear
Accessories
By Geographical Landscape
North America
Europe
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the integrated mobile solutions as one of the prime reasons driving the golf apparel market growth during the next few years. Also, strategic alliance and partnership among golf apparel companies and growing participation of women in golf will lead to sizable demand in the market.
The report on the golf apparel market covers the following areas:
Golf Apparel Market sizing
Golf Apparel Market forecast
Golf Apparel Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading golf apparel market vendors that include 18Greens LLC., Acushnet Holdings Corp., Adidas AG, Amer Sports Corp., ASICS Corp., Bermies Clothing INC, Bridgestone Golf Inc., Columbia Sportswear Co., Decathlon SA, Dunlop Sports, Etonic Golf, Mizuno Corp., Nike Inc., Oakley Inc., PGA TOUR Superstore, PUMA SE, Ralph Lauren Corp., Taylor Made Golf Co. Inc., Topgolf Callaway Brands Corp., and Under Armour Inc.. Also, the golf apparel market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by End-user
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Golf Apparel Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Golf Apparel Market 2019 - 2023 ($ million)