Global Direct to Consumer Laboratory Testing Market 2025-2029
상품코드:1652843
리서치사:TechNavio
발행일:2025년 01월
페이지 정보:영문 196 Pages
라이선스 & 가격 (부가세 별도)
ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
한글목차
전 세계 DTC(소비자직접의뢰) 실험실 검사 시장 규모는 2024-2029년 208억 4,440만 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 36.3%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
세계의 DTC(소비자직접의뢰) 실험실 검사 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
본 보고서는 현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 DTC 실험실 검사의 편의성과 접근성, 가처분 소득의 증가, 노인 인구의 증가에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비 2025년
33.9%
CAGR
36.3%
증분 금액
208억 4,440만 달러
이 보고서는 향후 몇 년 동안 DTC(소비자직접의뢰) 실험실 검사 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인 중 하나로 인터넷 보급률의 증가가 시장 성장을 촉진할 것으로 예상하고 있습니다. 또한, 검사 키트에 사용되는 기술의 발전과 헬스케어 산업의 견조한 성장은 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격 민감도·수명주기·고객 구입 바스켓·채용률·구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
디스럽션 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 상황
시장 생태계
시장의 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2024년)
시장 전망(2024-2029년)
제5장 시장 규모 실적
DTC(소비자직접의뢰) 실험실 검사 세계 시장(2019-2023년)
유형별 부문 분석(2019-2023년)
용도별 부문 분석(2019-2023년)
지역별 부문 분석(2019-2023년)
국가별 부문 분석(2019-2023년)
제6장 정성 분석
AI의 영향 : DTC(소비자직접의뢰) 실험실 검사 세계 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 상황
제8장 시장 세분화 : 유형별
시장 부문
비교 : 유형별
혈액 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
소변 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
타액 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
기타 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유형별
제9장 시장 세분화 : 용도별
시장 부문
비교 : 용도별
정기 실험실 검사 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
당뇨병 검사 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
유전자 검사 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
갑상선 자극 호르몬 검사 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
기타 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 용도별
제10장 고객 상황
고객 상황 개요
제11장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
북미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
아시아 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
세계 기타 지역 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
미국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
영국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
독일 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일본 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
캐나다 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
인도 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
호주 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
브라질 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 지역 상황별
제12장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제13장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
디스럽션 상황
업계 리스크
제14장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Any Lab Test Now Inc.
Color Health Inc.
Direct Laboratory Services LLC
EasyDNA
Everlywell Inc.
Genesis Healthcare Co.
Konica Minolta Inc.
Laboratory Corp. of America Holdings
MyMedLab Inc.
Myriad Genetics Inc.
Quest Diagnostics Inc.
VERITAS INTERCONTINENTAL
Walk In Lab LLC.
WellnessFX
제15장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The direct to consumer laboratory testing market is forecasted to grow by $ 20844.4 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 36.3% during the forecast period. The report on the direct to consumer laboratory testing market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by convenience and accessibility of dtc laboratory testing, increased disposable income, and rising geriatric population.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
33.9%
CAGR
36.3%
Incremental Value
$20844.4 mn
Technavio's direct to consumer laboratory testing market is segmented as below:
By Type
Blood
Urine
Saliva
Others
By Application
Routine clinical testing
Diabetes testing
Genetic testing
Thyroid stimulating hormone testing
Others
By Geographical Landscape
North America
Europe
Asia
Rest of World (ROW)
This study identifies the increased internet penetration fuels market growth as one of the prime reasons driving the direct to consumer laboratory testing market growth during the next few years. Also, advances in technology used in testing kits and robust growth of healthcare industry will lead to sizable demand in the market.
The report on the direct to consumer laboratory testing market covers the following areas:
Direct To Consumer Laboratory Testing Market sizing
Direct To Consumer Laboratory Testing Market forecast
Direct To Consumer Laboratory Testing Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading direct to consumer laboratory testing market vendors that include 23andMe Holding Co., Any Lab Test Now Inc., Color Health Inc., DecodeME Partnership, Direct Laboratory Services LLC, EasyDNA, Everlywell Inc., Genesis Healthcare Co., International Biosciences, Konica Minolta Inc., Laboratory Corp. of America Holdings, LetsGetChecked, MyMedLab Inc., Myriad Genetics Inc., Quest Diagnostics Inc., Sonora Quest Laboratories, Ulta Lab Tests LLC, VERITAS INTERCONTINENTAL, Walk In Lab LLC., and WellnessFX. Also, the direct to consumer laboratory testing market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Application
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Direct To Consumer Laboratory Testing Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Direct To Consumer Laboratory Testing Market 2019 - 2023 ($ million)