Global Natural and Organic Personal Care Product Market 2025-2029
상품코드:1645447
리서치사:TechNavio
발행일:2025년 01월
페이지 정보:영문 203 Pages
라이선스 & 가격 (부가세 별도)
ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
한글목차
천연 및 유기농 퍼스널케어 제품 시장은 2024-2029년간 123억 6,630만 달러 확대되고, 예측 기간 동안 9.3%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다. 천연 및 유기농 퍼스널케어 제품 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 여성 소비자들의 유기농 퍼스널케어 제품에 대한 수요 증가, 천연 성분을 사용한 유기농 퍼스널케어 제품에 대한 수요 증가, 시장 벤더들의 활발한 연구개발 활동 등이 시장을 주도하고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비(2025년)
7.9%
CAGR
9.3%
증분 금액
123억 6,630만 달러
이 보고서는 지속 가능한 포장의 채택이 향후 몇 년동안 천연 및 유기농 퍼스널케어 제품 시장의 성장을 가속하는 주요 이유 중 하나로 꼽았습니다. 또한, CBD 함유 제품에 대한 관심 증가와 천연 및 유기농 제품으로의 전환은 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격, 수명주기, 고객 구입 바스켓, 채택 비율, 구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2024년)
시장 전망(2024-2029년)
제5장 시장 규모 실적
세계의 천연 및 오가닉 퍼스널케어 제품 시장(2019-2023년)
제품별 부문 분석(2019-2023년)
유통 채널별 부문 분석(2019-2023년)
지역별 부문 분석(2019-2023년)
국가별 부문 분석(2019-2023년)
제6장 정성 분석
AI의 영향 - 천연 및 오가닉 퍼스널케어 제품 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
스킨케어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
헤어케어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
화장품 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
기타 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 제품별
제9장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 스토어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
온라인 스토어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유통 채널별
제10장 시장 세분화 : 최종사용자별
시장 부문
비교 : 최종사용자별
남녀공용 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
키즈 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 최종사용자별
제11장 고객 상황
고객 상황 개요
제12장 지역별 상황
지역별 세분화
비교 : 지역별
북미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
남미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
미국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
독일 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일본 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
캐나다 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
영국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
브라질 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
인도 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
이탈리아 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
지역 상황에 의한 시장 기회
제13장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회와 성장 억제요인
제14장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
산업 리스크
제15장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Beiersdorf AG
Colgate Palmolive Co.
e.l.f. Beauty Inc.
Emami Ltd
Groupe Clarins
Honasa Consumer Pvt. Ltd.
Korres
LOccitane Groupe SA
Miranda Kerr Pty Ltd.
Purity Cosmetics
The Clorox Co.
The Procter and Gamble Co.
True Botanicals Inc.
Weleda Group
Yves Rocher Amerique du Nord Inc.
제16장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The natural and organic personal care product market is forecasted to grow by $ 12366.3 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 9.3% during the forecast period. The report on the natural and organic personal care product market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increased demand for organic personal care products among female consumers, rising demand for organic personal care products with naturally derived ingredients, and increasing research and development activities by market vendors.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
7.9%
CAGR
9.3%
Incremental Value
$12366.3 mn
Technavio's natural and organic personal care product market is segmented as below:
By Product
Skincare
Haircare
Cosmetics
Others
By Distribution Channel
Offline stores
Online stores
By Geographical Landscape
North America
Europe
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the adoption of sustainable packaging as one of the prime reasons driving the natural and organic personal care product market growth during the next few years. Also, growing interest in cbd-infused products and shift towards natural and organic products will lead to sizable demand in the market.
The report on the natural and organic personal care product market covers the following areas:
Natural And Organic Personal Care Product Market sizing
Natural And Organic Personal Care Product Market forecast
Natural And Organic Personal Care Product Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading natural and organic personal care product market vendors that include Beiersdorf AG, Colgate Palmolive Co., e.l.f. Beauty Inc., Emami Ltd, Gabriel Cosmetics Inc., Groupe Clarins, Herbivore Botanicals, Honasa Consumer Pvt. Ltd., Korres, LOccitane Groupe SA, Miranda Kerr Pty Ltd., Organic Harvest, OSEA International LLC, Patanjali Ayurved Ltd., Purity Cosmetics, The Clorox Co., The Procter and Gamble Co., True Botanicals Inc., Weleda Group, and Yves Rocher Amerique du Nord Inc.. Also, the natural and organic personal care product market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Natural And Organic Personal Care Product Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Natural And Organic Personal Care Product Market 2019 - 2023 ($ million)