세계의 온라인 주얼리 시장(2025-2029년)
Global Online Jewelry Market 2025-2029
상품코드 : 1645415
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 01월
페이지 정보 : 영문 210 Pages
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한글목차

온라인 주얼리 시장은 2024-2029년에 780억 달러, 예측 기간 중 CAGR은 22.1%로 성장할 것으로 예측됩니다.

온라인 주얼리 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 주얼리 디자인 및 기술 혁신, 인터넷 보급과 E-Commerce 증가, 편리한 서비스를 제공하는 전자 소매업체 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준연도 2025
종료연도 2029
예측 기간 2025-2029
성장 모멘텀 가속
전년대비 2025년 17.8%
CAGR 22.1%
증분액 780억 달러

이번 조사에서는 옴니채널 전략의 채택 증가가 향후 수년간 온라인 주얼리 시장의 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나라고 지적하고 있습니다. 또한 주얼리의 개인화 및 커스터마이징, 전문점 및 패션 e-리테일러를 통한 패션 주얼리의 판매 증가도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.

목차

제1장 개요

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 유형별

제9장 시장 세분화 : 제품 유형별

제10장 고객 상황

제11장 지역별 상황

제12장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제13장 경쟁 구도

제14장 경쟁 분석

제15장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The online jewelry market is forecasted to grow by $ 78 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 22.1% during the forecast period. The report on the online jewelry market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by innovation in jewelry design and technology, rise in internet penetration and m-commerce, and e-retailers providing convenient services.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 202517.8%
CAGR22.1%
Incremental Value$78 bn

Technavio's online jewelry market is segmented as below:

By Type

By Product Type

By Geographical Landscape

This study identifies the increase in adoption of omnichannel strategy as one of the prime reasons driving the online jewelry market growth during the next few years. Also, personalization and customization of jewelry and rising sales of fashion jewelry through specialty and fashion e-retailers will lead to sizable demand in the market.

The report on the online jewelry market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading online jewelry market vendors that include Chanel Ltd., Chow Tai Fook Jewellery Group Ltd., Compagnie Financiere Richemont SA, Graff Diamonds Ltd., Hermes International SA, Hstern Jewellery Ltd., Kalyan Jewellers India Ltd., Kering SA, Le petit fils de L.U. Chopard and Cie SA, LukFook Holdings International Ltd., LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Malabar Gold and Diamonds, Pandora Jewelry LLC, PC Jeweller Ltd., Riddles Group Inc., Signet Jewelers Ltd., Stuller Inc., Swarovski AG, The Swatch Group Ltd., and Titan Co. Ltd.. Also, the online jewelry market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Type

9 Market Segmentation by Product Type

10 Customer Landscape

11 Geographic Landscape

12 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

13 Competitive Landscape

14 Competitive Analysis

15 Appendix

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