세계의 스포츠 브라 시장(2024-2028년)
Global Sports Bras Market 2024-2028
상품코드 : 1627024
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 09월
페이지 정보 : 영문 170 Pages
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한글목차

스포츠 브라 시장, 2024-2028년

스포츠 브라 시장은 2023-2028년에 128억 7,070만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 12.8%로 성장할 것으로 예측됩니다. 스포츠 브라 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 스포츠 및 피트니스 활동에 대한 여성의 참여 증가, 운동 중 적절한 지원의 중요성에 대한 인식 증가, 여성의 권한 부여 및 신체 긍정에 대한 관심 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준연도 2024년
종료연도 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년 대비(2024년) 대비 11.1%
CAGR 12.8%
증분액 128억 7,070만 달러

본 조사는 향후 수년간 스포츠 브라 시장의 성장을 이끄는 주요 요인 중 하나로 스포츠 브라 산업에서 친환경적이고 지속가능한 소재에 대한 수요 증가를 꼽았습니다. 또한 운동복 동향 증가와 직물 기술의 발전은 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 개요

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유형별

제7장 시장 세분화 : 유통 채널별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제11장 경쟁 구도

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

Sports Bras Market 2024-2028

The sports bras market is forecasted to grow by USD 12870.7 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 12.8% during the forecast period. The report on the sports bras market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increased participation of women in sports and fitness activities, growing awareness regarding importance of appropriate support during physical exercise, and increasing focus on women's empowerment and body positivity.

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202411.1%
CAGR12.8%
Incremental Value$12870.7 mn

Technavio's sports bras market is segmented as below:

By Type

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the rise in demand for eco-friendly and sustainably sourced materials in sports bra industry as one of the prime reasons driving the sports bras market growth during the next few years. Also, rising trend of athleisure wear and advancements in fabric technology will lead to sizable demand in the market.

The report on the sports bras market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading sports bras market vendors that include Adidas AG, Anita Dr. Helbig GmbH, ASICS Corp., Authentic Brands Group LLC, Brooks Sports Inc., Enell Inc., Fabletics LLC, FIT N FAB SPORTS, Hanesbrands Inc., lululemon athletica Inc., New Balance Athletics Inc., Nike Inc., Nordstrom Inc., Oiselle Inc., Onzie Inc., PUMA SE, The Gap Inc., Under Armour Inc., Victorias Secret and Co., Wacoal Holdings Corp., and Wolverine World Wide Inc.. Also, the sports bras market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Type

7 Market Segmentation by Distribution Channel

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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