세계의 자체브랜드 식품 및 음료 시장(2025-2029년)
Global Private Label Food and Beverages Market 2025-2029
상품코드 : 1626707
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 12월
페이지 정보 : 영문 196 Pages
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한글목차

자체브랜드 식품 및 음료 시장(2025-2029년)

자체브랜드 식품 및 음료 시장은 2024-2029년에 2,046억 달러, 예측 기간 중 CAGR은 6.9%로 성장할 것으로 예측됩니다. 자체브랜드 식품 및 음료 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 프라이빗 라벨 브랜드의 금액 점유율 확대, 자체브랜드 식품 및 음료의 프리미엄화, 자체브랜드 벤더의 지역적 입지 확대 및 제품 라인 확장에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준연도 2025년
종료연도 2029년
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2025년 6.4%
CAGR 6.9%
증분액 2,046억 달러

이 보고서는 향후 수년간 자체브랜드 식품 및 음료 제품 시장의 성장을 촉진할 주요 요인 중 하나로 자체브랜드의 온라인 유통 확대를 꼽았습니다. 또한 자체브랜드 제품의 특수 상품으로의 확대와 소매 비즈니스 네트워크의 연계를 위한 기술 통합도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.

목차

제1장 개요

제2장 Technavio별 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 유통 채널별

제9장 시장 세분화 : 제품별

제10장 고객 상황

제11장 지역별 상황

제12장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제13장 경쟁 구도

제14장 경쟁 분석

제15장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

Private Label Food And Beverages Market 2025-2029

The private label food and beverages market is forecasted to grow by USD 204.6 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 6.9% during the forecast period. The report on the private label food and beverages market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing dollar value share of private label brands, premiumization of private label food and beverage products, and private label vendors expansion of geographic presence and product line extension.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20256.4%
CAGR6.9%
Incremental Value$204.6 bn

Technavio's private label food and beverages market is segmented as below:

By Distribution Channel

By Product

By Geographical Landscape

This study identifies the increasing online presence of private label brands as one of the prime reasons driving the private label food and beverages market growth during the next few years. Also, expansion of private label brands into specialty products and integration of technology to create collaborative retail business network will lead to sizable demand in the market.

The report on the private label food and beverages market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading private label food and beverages market vendors that include Aldi Stores Ltd., Amazon.com Inc., Carrefour SA, Costco Wholesale Corp., Dollar General Corp., EDEKA ZENTRALE Stiftung and Co. KG, Giant Eagle Inc., Giant of Maryland LLC, HEB LP, Hy Vee Inc., Koninklijke DSM NV, Reliance Industries Ltd., Schwarz Unternehmenskommunikation GmbH and Co. KG, Sobeys Inc., SouthEastern Grocers LLC, Target Corp., Tata Sons Pvt. Ltd., Tesco Plc, The Kroger Co., Trader Joes, United Natural Foods Inc., Walmart Inc., and Wegmans Food Markets. Also, the private label food and beverages market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Distribution Channel

9 Market Segmentation by Product

10 Customer Landscape

11 Geographic Landscape

12 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

13 Competitive Landscape

14 Competitive Analysis

15 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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