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유아용 세면용품 시장, 2025-2029년
유아용 세면용품 시장은 2024-2029년에 85억 9,360만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 6.3%로 성장할 것으로 예측됩니다. 유아용 세면용품 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개의 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 제품 프리미엄화로 연결되는 제품 포트폴리오의 확대와 혁신, 유아 건강과 위생에 관한 고객 의식의 향상, 개발도상 시장에서 정부와 NGO 구상의 증가에 의해 촉진되고 있습니다.
시장 범위
기준년
2025년
종료년
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년대비[2025년
5.8%
CAGR
6.3%
증분액
85억 9,360만 달러
본 조사에서는 향후 수년간 유아용 세면용품 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 다목적 유아용 세면용품 제품의 제공 증가를 들고 있습니다. 또한 천연 재료 및 오가닉 제품에 대한 수요 증가 및 연구개발 투자의 증가는 시장의 큰 수요로 연결됩니다.
목차
제1장 개요
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채택률·구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화의 요인
혼란의 요인
촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 에코시스템
시장의 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024
시장 전망 2024-2029년
제5장 시장 규모 실적
세계의 유아용 세면용품 시장 2019-2023년
유통 채널별 부문 분석 2019-2023년
지역별 부문 분석 2019-2023년
국가별 부문 분석 2019-2023년
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 유아용 세면용품 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
온라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 유통 채널별
제9장 고객 상황
고객 상황 개요
제10장 지역별 상황
지역별 세분화
비교 : 지역별
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
한국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
이탈리아 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
지역 상황에 의한 시장 기회
제11장 촉진요인·과제·기회·억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제12장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
산업 리스크
제13장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Artsana Spa
Babisil Products Co. Ltd.
California Baby
Colgate Palmolive Co.
Himalaya Global Holdings Ltd.
Johnson and Johnson Inc.
Kimberly Clark Corp.
Sebapharma GmbH and Co. KG
The Procter and Gamble Co.
Unilever PLC
제14장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
Baby Toiletries Market 2025-2029
The baby toiletries market is forecasted to grow by USD 8593.6 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 6.3% during the forecast period. The report on the baby toiletries market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by product portfolio extension and innovation leading to product premiumization, increasing customer awareness about baby health and hygiene, and increased government and ngos initiatives in developing markets.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
5.8%
CAGR
6.3%
Incremental Value
$8593.6 mn
Technavio's baby toiletries market is segmented as below:
By Distribution Channel
Offline
Online
By Geographical Landscape
Europe
North America
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the increased offering of multipurpose baby toiletry products as one of the prime reasons driving the baby toiletries market growth during the next few years. Also, growing demand for natural and organic products and increase in research and development investment will lead to sizable demand in the market.
The report on the baby toiletries market covers the following areas:
Baby Toiletries Market sizing
Baby Toiletries Market forecast
Baby Toiletries Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading baby toiletries market vendors that include Artsana Spa, Babisil Products Co. Ltd., California Baby, Colgate Palmolive Co., Domtar Corp., Erbaviva LLC, Farlin Corp., First Quality Enterprises Inc., Hengan International Group Co. Ltd., Himalaya Global Holdings Ltd., Johnson and Johnson Inc., Kao Corp., Kimberly Clark Corp., Mothercare Plc, Naterra International Inc., Pigeon Corp., Sebapharma GmbH and Co. KG, The Procter and Gamble Co., Unicharm Corp., and Unilever PLC. Also, the baby toiletries market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Baby Toiletries Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Baby Toiletries Market 2019 - 2023 ($ million)
5.2 Distribution Channel segment analysis 2019 - 2023