세계의 통조림 제품 시장(2024-2028년)
Global Canned Goods Market 2024-2028
상품코드 : 1604001
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 10월
페이지 정보 : 영문 201 Pages
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한글목차

통조림 제품 시장, 2024-2028년

통조림 제품 시장은 2023-2028년에 705억 달러, 예측 기간 중 CAGR은5%로 성장할 것으로 예측됩니다. 통조림 제품 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 가처분소득의 증가, 컨비니언스 식품에 대한 수요 증가, 건강한 식사에 대한 의식의 향상이 시장을 촉진하고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년대비[2024년] 4.3%
CAGR 5%
증분액 705억 달러

본 조사에서는 향후 수년간 통조림 제품 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 유기농 채소 및 비유전자재조합 채소 통조림에 대한 수요 증가를 들고 있습니다. 또한 식물 유래 식품에 대한 관심의 증가와 통조림 부문의 기술 진보는 시장의 큰 수요로 연결됩니다.

목차

제1장 개요

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 포장별

제9장 시장 세분화 : 유통 채널별

제10장 고객 상황

제11장 지역별 상황

제12장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제13장 경쟁 구도

제14장 경쟁 분석

제15장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

Canned Goods Market 2024-2028

The canned goods market is forecasted to grow by USD 70.5 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 5% during the forecast period. The report on the canned goods market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rise in disposable income, growing demand for convenience foods, and increasing awareness of healthy eating.

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.3%
CAGR5%
Incremental Value$70.5 bn

Technavio's canned goods market is segmented as below:

By Packaging

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the growing demand for organic and non-gmo canned vegetables as one of the prime reasons driving the canned goods market growth during the next few years. Also, rising interest in plant-based food items and technological advancements in canning sector will lead to sizable demand in the market.

The report on the canned goods market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading canned goods market vendors that include B and G Foods Inc., Baxters Food Group Ltd., BONDUELLE SA, Campbell Soup Co., Century Pacific Food Inc., Del Monte Foods Inc., Denis Asia Pacific PTE LTD, General Mills Inc., Goya Foods Inc., Greenyard NV, Hormel Foods Corp., LA DORIA S.P.A., Ocean Spray Cranberries Inc., OTS Holdings Ltd., Scout, Seneca Foods Corp., Tesco Plc, The Kraft Heinz Co., and Whole Foods Market Services Inc.. Also, the canned goods market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Packaging

9 Market Segmentation by Distribution Channel

10 Customer Landscape

11 Geographic Landscape

12 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

13 Competitive Landscape

14 Competitive Analysis

15 Appendix

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