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어뮤즈먼트 머신 시장(2024-2028년)
어뮤즈먼트 머신 시장은 2023-2028년간 24억 430만 달러 확대되고, 예측 기간 동안 6.4%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다. 이 보고서는 어뮤즈먼트 머신 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 놀이 시설 증가, 새로운 기종의 출시, 신흥국의 가처분 소득 증가에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2024년
종료 연도
2028년
예측 기간
2024-2028년
성장 모멘텀
가속
YOY 2004
5.1%
CAGR
6.4%
증분 금액
24억 430만 달러
이 보고서는 향후 몇 년동안 어뮤즈먼트 머신기 시장의 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 파트너십과 협업을 꼽았습니다. 또한 VR 기술의 통합과 젊은 세대의 복고풍 게임 수용도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio의 분석
가격, 수명주기, 고객 구입 바스켓, 채택 비율, 구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2023년)
시장 전망(2023-2028년)
제5장 시장 규모 실적
세계의 어뮤즈먼트 머신 시장(2018-2022년)
장르별 분석(2018-2022년)
제품 유형별 분석(2018-2022년)
지역별 분석(2018-2022년)
국가별 분석(2018-2022년)
제6장 정성 분석
어뮤즈먼트 머신 세계 시장에 대한 AI의 영향
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 장르별
시장 부문
비교 장르별
액션 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
레이스 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
슈팅 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
스포츠 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
기타 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
시장 기회 : 장르별
제9장 시장 세분화 : 제품 유형별
시장 부문
비교 : 제품 유형별
아케이드 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
상환 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
핀볼 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
기타 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
시장 기회 : 제품 유형별
제10장 고객 상황
고객 상황 개요
제11장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
북미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
남미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
미국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
일본 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
중국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
캐나다 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
영국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
독일 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
한국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
인도 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
이탈리아 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
시장 기회 : 지역 상황별
제12장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회와 성장 억제요인
제13장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계 리스크
제14장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
American Pinball Inc.
ELAUT GROUP
GM-Tech
H. Betti Industries Inc.
HY Technology
Incredible Technologies Inc.
JAKAR SP. Z O.O.
LAI Games
Neofuns Amusement Equipment Co. Ltd.
Sega Amusements International Ltd
SINORIDES
Tiny Arcade UK
TouchMagix Media Pvt. Ltd.
Yuto games
Zoom Studios
제15장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
Amusement Machine Market 2024-2028
The amusement machine market is forecasted to grow by USD 2404.3 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 6.4% during the forecast period. The report on the amusement machine market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing number of amusement centers, new machine launches, and rising disposable incomes in developing countries.
Market Scope
Base Year
2024
End Year
2028
Series Year
2024-2028
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2024
5.1%
CAGR
6.4%
Incremental Value
$2404.3 mn
Technavio's amusement machine market is segmented as below:
By Genre
Action
Racing
Shooting
Sports
Others
By Product Type
Arcade
Redemption
Pinball
Others
By Geographical Landscape
APAC
North America
Europe
South America
Middle East and Africa
This study identifies the partnerships and collaborations as one of the prime reasons driving the amusement machine market growth during the next few years. Also, integration of vr technology and younger generations embracing retro games will lead to sizable demand in the market.
The report on the amusement machine market covers the following areas:
Amusement Machine Market sizing
Amusement Machine Market forecast
Amusement Machine Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading amusement machine market vendors that include American Pinball Inc., ELAUT GROUP, GM-Tech, Guangzhou EPARK Electronic Technology Co Ltd, H. Betti Industries Inc., HY Technology, Incredible Technologies Inc., JAKAR SP. Z O.O., LAI Games, Neofuns Amusement Equipment Co. Ltd., NM Amusement, PALM FUN Electronics Co Ltd., Parvalux Electric Motors, REX ARCADE, Sega Amusements International Ltd, SINORIDES, Tiny Arcade UK, TouchMagix Media Pvt. Ltd., Yuto games, and Zoom Studios. Also, the amusement machine market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Genre
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product Type
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2023 and 2028
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value Chain Analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2023
4.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
Chart on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Amusement Machine Market 2018 - 2022
Historic Market Size - Data Table on Global Amusement Machine Market 2018 - 2022 ($ million)