세계의 어뮤즈먼트 머신 시장(2024-2028년)
Global Amusement Machine Market 2024-2028
상품코드 : 1601981
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 11월
페이지 정보 : 영문 211 Pages
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어뮤즈먼트 머신 시장(2024-2028년)

어뮤즈먼트 머신 시장은 2023-2028년간 24억 430만 달러 확대되고, 예측 기간 동안 6.4%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다. 이 보고서는 어뮤즈먼트 머신 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 놀이 시설 증가, 새로운 기종의 출시, 신흥국의 가처분 소득 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024년
종료 연도 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
YOY 2004 5.1%
CAGR 6.4%
증분 금액 24억 430만 달러

이 보고서는 향후 몇 년동안 어뮤즈먼트 머신기 시장의 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 파트너십과 협업을 꼽았습니다. 또한 VR 기술의 통합과 젊은 세대의 복고풍 게임 수용도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio의 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 장르별

제9장 시장 세분화 : 제품 유형별

제10장 고객 상황

제11장 지역별 상황

제12장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인

제13장 경쟁 구도

제14장 경쟁 분석

제15장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

Amusement Machine Market 2024-2028

The amusement machine market is forecasted to grow by USD 2404.3 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 6.4% during the forecast period. The report on the amusement machine market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing number of amusement centers, new machine launches, and rising disposable incomes in developing countries.

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20245.1%
CAGR6.4%
Incremental Value$2404.3 mn

Technavio's amusement machine market is segmented as below:

By Genre

By Product Type

By Geographical Landscape

This study identifies the partnerships and collaborations as one of the prime reasons driving the amusement machine market growth during the next few years. Also, integration of vr technology and younger generations embracing retro games will lead to sizable demand in the market.

The report on the amusement machine market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading amusement machine market vendors that include American Pinball Inc., ELAUT GROUP, GM-Tech, Guangzhou EPARK Electronic Technology Co Ltd, H. Betti Industries Inc., HY Technology, Incredible Technologies Inc., JAKAR SP. Z O.O., LAI Games, Neofuns Amusement Equipment Co. Ltd., NM Amusement, PALM FUN Electronics Co Ltd., Parvalux Electric Motors, REX ARCADE, Sega Amusements International Ltd, SINORIDES, Tiny Arcade UK, TouchMagix Media Pvt. Ltd., Yuto games, and Zoom Studios. Also, the amusement machine market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Genre

9 Market Segmentation by Product Type

10 Customer Landscape

11 Geographic Landscape

12 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

13 Competitive Landscape

14 Competitive Analysis

15 Appendix

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