세계의 알로에 베라 음료 시장(2024-2028년)
Global Aloe Vera-based Drinks Market 2024-2028
상품코드 : 1583858
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문 152 Pages
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한글목차

알로에 베라 음료 시장은 2023년부터 2028년까지 7,820만 달러 확대될 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 12.88%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다.

본 보고서는 알로에 베라 음료 시장의 전체 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등을 정리하여 전해드립니다.

이 보고서는 현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공하며, 전자상거래의 확산, 공급업체의 제품 출시 증가, 알로에 베라 음료의 건강 효과 등이 이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준년도 2024년
종료년도 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년 대비(2024년) 11.18%
CAGR 12.88%
증분 금액 7,820만 달러

이 보고서는 향후 몇 년간 알로에 베라 음료 시장의 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나로 혁신적이고 지속 가능한 패키징의 채택 증가를 꼽고 있습니다. 또한, 벤더들의 마케팅 방법의 확대와 유기농 알로에베라 기반 음료에 대한 수요 증가도 시장 수요를 견인할 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 제품별 시장 세분화

제7장 유통 채널별 시장 세분화

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 억제요인

제11장 경쟁 구도

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

The aloe vera-based drinks market is forecasted to grow by USD 78.2 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 12.88% during the forecast period. The report on the aloe vera-based drinks market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing popularity of e-commerce, increasing product launches by vendors, and health benefits of aloe vera-based drinks.

Technavio's aloe vera-based drinks market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202411.18%
CAGR12.88%
Incremental Value$78.2 mn

By Product

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the rising adoption of innovative and sustainable packaging as one of the prime reasons driving the aloe vera-based drinks market growth during the next few years. Also, increasing marketing techniques by vendors and increasing demand for organic aloe vera-based drinks will lead to sizable demand in the market.

The report on the aloe vera-based drinks market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading aloe vera-based drinks market vendors that include Adret Retail Pvt. Ltd., ALO Drinks, Aloe Drink For Life, Aloe Farms Inc., FLORIDA BOTTELING INC., Forever Living Products International LLC, GraceKennedy Ltd., Houssy America, Keumkang B and F Co. Ltd., Lotte Chilsung Beverage Co. Ltd., Nam Viet Foods and Beverage Co. Ltd., NAWON Food and Beverage Co., OKF Co., Patanjali Ayurved Ltd., Rita Food and Drink Co. Ltd., Savia, Simplee, SMS International Beverages Pvt. Ltd., Tan Do Beverage, and Tulip International Inc.. Also, the aloe vera-based drinks market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Product

7 Market Segmentation by Distribution Channel

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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