세계의 뷰티 카메라 앱 시장(2024-2028년)
Global Beauty Camera Apps Market 2024-2028
상품코드 : 1581010
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 10월
페이지 정보 : 영문 133 Pages
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뷰티 카메라 앱 시장, 2024-2028년

뷰티 카메라 앱 시장은 2023-2028년에 15억 5,940만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 16.8%로 성장할 것으로 예측됩니다. 뷰티 카메라 앱 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 스마트폰의 보급 확대, ar 앱에 대한 주목의 증가, E-Commerce 산업의 성장에 의해 촉진되고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년대비[2024년] 14.6%
CAGR 16.8%
증분액 15억 5,940만 달러

본 조사에서는 하이브리드 모바일 앱의 개발을 향후 수년간 뷰티 카메라 앱 시장의 성장을 촉진하는 주요인의 하나로 분석하고 있습니다. 또한 모바일 앱에서 챗봇의 채택, M&A 및 협업의 증가도 시장의 큰 수요로 연결됩니다.

목차

제1장 개요

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모의 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 제품 유형별

제7장 고객 상황

제8장 지역별 상황

제9장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제10장 경쟁 구도

제11장 경쟁 분석

제12장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

Beauty Camera Apps Market 2024-2028

The beauty camera apps market is forecasted to grow by USD 1559.4 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 16.8% during the forecast period. The report on the beauty camera apps market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing penetration of smartphones, increasing focus on ar apps, and growing e-commerce industry.

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202414.6%
CAGR16.8%
Incremental Value$1559.4 mn

Technavio's beauty camera apps market is segmented as below:

By Product Type

By Geographical Landscape

This study identifies the development of hybrid mobile apps as one of the prime reasons driving the beauty camera apps market growth during the next few years. Also, adoption of chatbots in mobile apps and increasing number of mergers and acquisitions and collaborations will lead to sizable demand in the market.

The report on the beauty camera apps market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading beauty camera apps market vendors that include Claranova SE, InShot lnc., Lightricks Ltd., Meitu Inc., Perfect Corp., Pixocial Technology Pte. Ltd., SNOW Corp., and TOGL Technology Sdn Bhd. Also, the beauty camera apps market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Product Type

7 Customer Landscape

8 Geographic Landscape

9 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

10 Competitive Landscape

11 Competitive Analysis

12 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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