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한글목차
저칼로리 스낵 시장은 2023년부터 2028년까지 35억 달러 규모로 확대될 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 4.5%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
이 보고서는 저칼로리 스낵 시장의 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
이 보고서는 현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 소비자 선호도 변화, 여성 근로자 증가, 건강 및 피트니스에 대한 소비자 인식 증가에 힘입어 성장하고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2024년
종료 연도
2028년
예측 기간
2024-2028년
성장 모멘텀
가속
전년 대비(2024년)
4.23%
CAGR
4.5%
증분 금액
35억 달러
이 보고서는 향후 몇 년 동안 저칼로리 스낵 시장 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 건강한 간식 트렌드의 증가를 꼽았습니다. 또한 대규모 소매 체인의 급속한 증가, 가처분 소득의 증가, 라이프스타일의 변화도 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 시장 상황
시장 생태계
시장의 특징
밸류체인 분석
제3장 시장 규모 평가
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2023년)
시장 전망(2023-2028년)
제4장 시장 규모 실적
저칼로리 스낵 세계의 시장(2018-2022년)
유통 채널별 분석(2018-2022년)
제품별 분석(2018-2022년)
지역별 분석(2018-2022년)
국가별 분석(2018-2022년)
제5장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 상황
제6장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 세분화
비교 : 유통 채널별
오프라인 배포 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
온라인 배포 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
유통 채널별 시장 기회
제7장 시장 세분화 : 제품별
시장 세분화
비교 : 제품별
감미 스낵 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
짭짤한 스낵 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
제품별 시장 기회
제8장 고객 상황
고객 상황 개요
제9장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
북미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
남미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
미국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
중국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
독일 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
영국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
일본 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
지역별 시장 기회
제10장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제11장 경쟁 상황
개요
경쟁 상황
혼란 상황
업계 리스크
제12장 경쟁 분석
기업 개요
기업의 시장 포지셔닝
Calbee Inc.
Conagra Brands Inc.
Danone SA
Dole plc
General Mills Inc.
Mondelez International Inc.
Nestle SA
PepsiCo Inc.
The Hain Celestial Group Inc.
Tyson Foods Inc.
제13장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The low calorie snacks market is forecasted to grow by USD 3500 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 4.5% during the forecast period. The report on the low calorie snacks market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by changing consumer tastes and preferences, increasing number of working women population, and increasing consumer awareness regarding health and fitness.
Technavio's low calorie snacks market is segmented as below:
Market Scope
Base Year
2024
End Year
2028
Series Year
2024-2028
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2024
4.23%
CAGR
4.5%
Incremental Value
$3500 mn
By Distribution Channel
Offline distribution
Online distribution
By Product
Sweet snacks
Savory snacks
By Geographical Landscape
North America
Europe
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the rising trend of healthy snacking as one of the prime reasons driving the low calorie snacks market growth during the next few years. Also, rapid increase in number of large retail chains and rise in disposable income and change in lifestyle will lead to sizable demand in the market.
The report on the low calorie snacks market covers the following areas:
Low calorie snacks market sizing
Low calorie snacks market forecast
Low calorie snacks market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading low calorie snacks market vendors that include Ajinomoto Co. Inc., Archer Daniels Midland Co., Beneo GmbH, Bernard Food Industries, Calbee Inc., Cargill Inc., Conagra Brands Inc., Danone SA, Dole plc, General Mills Inc., Ingredion Inc., Mondelez International Inc., Nestle SA, PepsiCo Inc., Roast Way Foods, The Hain Celestial Group Inc., Tyson Foods Inc., and Warrell Corp.. Also, the low calorie snacks market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Market Landscape
2.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
2.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
2.3 Value chain analysis
Value Chain Analysis
3 Market Sizing
3.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
3.2 Market segment analysis
Market segments
3.3 Market size 2023
3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
Chart on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
4 Historic Market Size
4.1 Global Low Calorie Snacks Market 2018 - 2022
Historic Market Size - Data Table on Global Low Calorie Snacks Market 2018 - 2022 ($ million)
4.2 Distribution Channel segment analysis 2018 - 2022