세계의 저칼로리 스낵 시장(2024-2028년)
Global Low Calorie Snacks Market 2024-2028
상품코드 : 1580856
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문 158 Pages
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한글목차

저칼로리 스낵 시장은 2023년부터 2028년까지 35억 달러 규모로 확대될 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 4.5%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

이 보고서는 저칼로리 스낵 시장의 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

이 보고서는 현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 소비자 선호도 변화, 여성 근로자 증가, 건강 및 피트니스에 대한 소비자 인식 증가에 힘입어 성장하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024년
종료 연도 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년 대비(2024년) 4.23%
CAGR 4.5%
증분 금액 35억 달러

이 보고서는 향후 몇 년 동안 저칼로리 스낵 시장 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 건강한 간식 트렌드의 증가를 꼽았습니다. 또한 대규모 소매 체인의 급속한 증가, 가처분 소득의 증가, 라이프스타일의 변화도 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 제품별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제11장 경쟁 상황

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The low calorie snacks market is forecasted to grow by USD 3500 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 4.5% during the forecast period. The report on the low calorie snacks market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by changing consumer tastes and preferences, increasing number of working women population, and increasing consumer awareness regarding health and fitness.

Technavio's low calorie snacks market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.23%
CAGR4.5%
Incremental Value$3500 mn

By Distribution Channel

By Product

By Geographical Landscape

This study identifies the rising trend of healthy snacking as one of the prime reasons driving the low calorie snacks market growth during the next few years. Also, rapid increase in number of large retail chains and rise in disposable income and change in lifestyle will lead to sizable demand in the market.

The report on the low calorie snacks market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading low calorie snacks market vendors that include Ajinomoto Co. Inc., Archer Daniels Midland Co., Beneo GmbH, Bernard Food Industries, Calbee Inc., Cargill Inc., Conagra Brands Inc., Danone SA, Dole plc, General Mills Inc., Ingredion Inc., Mondelez International Inc., Nestle SA, PepsiCo Inc., Roast Way Foods, The Hain Celestial Group Inc., Tyson Foods Inc., and Warrell Corp.. Also, the low calorie snacks market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Product

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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