세계의 프로용 헤어케어 제품 시장(2024-2028년)
Global Professional Haircare Products Market 2024-2028
상품코드 : 1580772
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 10월
페이지 정보 : 영문 185 Pages
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한글목차

프로용 헤어케어 제품 시장, 2024-2028년

프로용 헤어케어 제품 시장은 2023-2028년에 51억 달러, 예측 기간 중 CAGR은 4.5%로 성장할 것으로 예측됩니다. 프로용 헤어케어 제품 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 제품의 프리미엄화와 커스터마이즈로 연결되는 기술 혁신과 포트폴리오의 확대, 남성용 그루밍 제품에 대한 수요의 증가, 소셜미디어 프로모션의 증가, 유명인 추천과 캠페인에 의해 촉진되고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년대비[2024년] 4.3%
CAGR 4.5%
증분액 51억 달러

본 조사에서는 향후 수년간 프로용 헤어케어 제품 시장 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 멀티채널 마케팅을 들고 있습니다. 또한 천연 재료 및 오가닉 프로용 헤어케어 제품에 대한 수요 증가 및 홈살롱 서비스의 채택 확대도 시장의 큰 수요로 연결될 것으로 생각되고 있습니다.

목차

제1장 개요

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모의 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 유형별

제8장 시장 세분화 : 제품별

제9장 고객 상황

제10장 지역별 상황

제11장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제12장 경쟁 구도

제13장 경쟁 분석

제14장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

Professional Haircare Products Market 2024-2028

The professional haircare products market is forecasted to grow by USD 5100 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 4.5% during the forecast period. The report on the professional haircare products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by innovation and portfolio extension leading to product premiumization and customization, increase in demand for male grooming products, and increasing social media promotions, celebrity endorsements and campaign.

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.3%
CAGR4.5%
Incremental Value$5100 mn

Technavio's professional haircare products market is segmented as below:

By Distribution Channel

By Type

By Product

By Geographical Landscape

This study identifies the multichannel marketing as one of the prime reasons driving the professional haircare products market growth during the next few years. Also, growing demand for natural and organic professional haircare products and growing adoption of home salon services will lead to sizable demand in the market.

The report on the professional haircare products market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading professional haircare products market vendors that include Arbonne International LLC, Avon Products, Chatters GP Inc., Combe Inc., Coty Inc., Emami Ltd, Henkel AG and Co. KGaA, Johnson and Johnson Services Inc., Kao Corp., Kose Corp., LOreal SA, Natura and Co Holding SA, Revlon Inc., Shiseido Co. Ltd., The Estee Lauder Co. Inc., The Hain Celestial Group Inc., The Himalaya Drug Co., The Procter and Gamble Co., Unilever PLC, and World Hair Cosmetics Asia Ltd. Also, the professional haircare products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Type

8 Market Segmentation by Product

9 Customer Landscape

10 Geographic Landscape

11 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

12 Competitive Landscape

13 Competitive Analysis

14 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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