세계의 스포츠 소프트웨어 시장(2024-2028년)
Global Sports Software Market 2024-2028
상품코드 : 1558494
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문 175 Pages
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한글목차

스포츠 소프트웨어 시장은 2023-2028년 119억 4,680만 달러로 예측되며, 예측 기간 동안 연평균 18.69%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 이 보고서는 스포츠 소프트웨어 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 스포츠의 경쟁 전략 개선에 대한 요구 증가, 스포츠 분석에 대한 수요 증가, 스포츠의 모바일 애플리케이션에 대한 수요 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024년
종료 연도 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년 대비[2024년] 16.01%
CAGR 18.69%
증분 금액 119억 4,680만 달러

이 보고서는 스포츠 소프트웨어에서 머신러닝의 출현이 향후 몇 년 동안 스포츠 소프트웨어 시장의 성장을 촉진하는 주요 이유 중 하나로 꼽았습니다. 또한, 스포츠에서 VR 기술과 인공지능의 등장, 비디오 분석에 대한 관심이 높아짐에 따라 시장 수요가 크게 증가할 것으로 예상됩니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 최종사용자별

제7장 시장 세분화 : 전개별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제11장 경쟁 상황

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The sports software market is forecasted to grow by USD 11946.8 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 18.69% during the forecast period. The report on the sports software market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing need to improve competitive strategies in sports, growing demand for sports analytics, and growing demand for mobile applications in sports.

Technavio's sports software market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202416.01%
CAGR18.69%
Incremental Value$11946.8 mn

By End-user

By Deployment

By Geographical Landscape

This study identifies the emergence of machine learning in sports software as one of the prime reasons driving the sports software market growth during the next few years. Also, emergence of vr technology and ai in sports and growing focus on video analytics will lead to sizable demand in the market.

The report on the sports software market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading sports software market vendors that include Constellation Software Inc., Daktronics Inc., Digital Edge Sport Inc., EDGE10 Group Ltd., Engage Sports LLC, Global Payments Inc., International Business Machines Corp., Jevin, LeagueApps Inc., SAP SE, SPay Inc., Sport 80 Services Ltd , Sportlyzer LLC, SportsEngine Inc. , Stats Perform group of companies, Team Topia Inc., TeamSideline.com, TeamSnap Inc., TopDog Sports, and Upper Hand Inc.. Also, the sports software market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by End-user

7 Market Segmentation by Deployment

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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