세계의 남성용 그루밍 제품 시장(2024-2028년)
Global male grooming products market 2024-2028
상품코드 : 1525232
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 07월
페이지 정보 : 영문 185 Pages
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한글목차

남성용 그루밍 제품 시장은 2023-2028년 419억 2,040만 달러 규모에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 9.45%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

본 보고서는 남성용 그루밍 제품 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등을 정리하여 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 남성용 그루밍 제품에 대한 수요 증가, 패션에 민감한 소비자의 증가, 제품 프리미엄화로 이어지는 기술 혁신과 포트폴리오 확장에 의해 시장이 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024
종료 연도 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2024년 8.42%
CAGR 9.45%
증분 금액 419억 2,040만 달러

이 보고서는 향후 몇 년 동안 남성용 그루밍 제품 시장 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 천연 및 유기농 그루밍 제품에 대한 수요 증가를 꼽았습니다. 또한, 업체들의 미용실 및 스파 제휴와 소셜 미디어 마케팅의 활용이 증가하고 있는 것도 시장의 큰 수요로 작용할 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 용도별

제7장 시장 세분화 : 유통 채널별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제11장 경쟁 상황

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The male grooming products market is forecasted to grow by USD 41920.4 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 9.45% during the forecast period. The report on the male grooming products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing demand for male grooming products, growing fashion-conscious consumers, and innovation and portfolio extension leading to product premiumization.

Technavio's male grooming products market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20248.42%
CAGR9.45%
Incremental Value$41920.4mn

By Application

By Distribution Channel

By Geographical Landscape

This study identifies the increasing demand for natural and organic grooming products as one of the prime reasons driving the male grooming products market growth during the next few years. Also, vendors partnering with salons and spas and increasing use of social media marketing will lead to sizable demand in the market.

The report on the male grooming products market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading male grooming products market vendors that include Beiersdorf Canada Inc., Chanel Ltd., Coty Inc., Edgewell Personal Care Co., GroomingLounge.com LLC, Helios Lifestyle Pvt Ltd., Johnson and Johnson Services Inc., Kao Corp., Koninklijke Philips N.V., LOccitane Groupe SA, LOreal SA, MacAndrews and Forbes Inc., MALIN GOETZ, Molton Brown Ltd., Natura and Co Holding SA, Panasonic Holdings Corp., Shiseido Co. Ltd., The Procter and Gamble Co., Unilever PLC, and VI JOHN GROUP. Also, the male grooming products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Application

7 Market Segmentation by Distribution Channel

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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