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남성용 그루밍 제품 시장은 2023-2028년 419억 2,040만 달러 규모에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 9.45%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
본 보고서는 남성용 그루밍 제품 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등을 정리하여 전해드립니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 남성용 그루밍 제품에 대한 수요 증가, 패션에 민감한 소비자의 증가, 제품 프리미엄화로 이어지는 기술 혁신과 포트폴리오 확장에 의해 시장이 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2024
종료 연도
2028
예측 기간
2024-2028
성장 모멘텀
가속
전년 대비 2024년
8.42%
CAGR
9.45%
증분 금액
419억 2,040만 달러
이 보고서는 향후 몇 년 동안 남성용 그루밍 제품 시장 성장을 주도할 주요 요인 중 하나로 천연 및 유기농 그루밍 제품에 대한 수요 증가를 꼽았습니다. 또한, 업체들의 미용실 및 스파 제휴와 소셜 미디어 마케팅의 활용이 증가하고 있는 것도 시장의 큰 수요로 작용할 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 시장 상황
시장 생태계
시장의 특징
밸류체인 분석
제3장 시장 규모 평가
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2023
시장 전망 2023-2028
제4장 시장 규모 실적
세계 남성용 그루밍 제품 시장 2018-2022
용도별 부문 분석 2018-2022
유통 채널별 부문 분석 2018-2022
지역별 부문 분석 2018-2022
국가별 부문 분석 2018-2022
제5장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 상황
제6장 시장 세분화 : 용도별
시장 세분화
비교 : 용도별
면도 케어 : 시장 규모와 예측 2023-2028
헤어 케어 : 시장 규모와 예측 2023-2028
스킨 케어 : 시장 규모와 예측 2023-2028
향수 : 시장 규모와 예측 2023-2028
기타 : 시장 규모와 예측 2023-2028
시장 기회 : 용도별
제7장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 세분화
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측 2023-2028
온라인 : 시장 규모와 예측 2023-2028
시장 기회 : 유통 채널별
제8장 고객 상황
고객 상황 개요
제9장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
유럽 : 시장 규모와 예측 2023-2028
북미 : 시장 규모와 예측 2023-2028
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2023-2028
남미 : 시장 규모와 예측 2023-2028
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2023-2028
미국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
중국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
독일 : 시장 규모와 예측 2023-2028
인도 : 시장 규모와 예측 2023-2028
캐나다 : 시장 규모와 예측 2023-2028
시장 기회 : 지역 상황별
제10장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제11장 경쟁 상황
개요
경쟁 상황
혼란 상황
업계 리스크
제12장 경쟁 분석
기업 개요
기업의 시장 포지셔닝
Beiersdorf Canada Inc.
Chanel Ltd.
Coty Inc.
Edgewell Personal Care Co.
GroomingLounge.com LLC
Johnson and Johnson Services Inc.
Koninklijke Philips N.V.
LOreal SA
MacAndrews and Forbes Inc.
Molton Brown Ltd.
Natura and Co Holding SA
Panasonic Holdings Corp.
Shiseido Co. Ltd.
The Procter and Gamble Co.
Unilever PLC
제13장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
The male grooming products market is forecasted to grow by USD 41920.4 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 9.45% during the forecast period. The report on the male grooming products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing demand for male grooming products, growing fashion-conscious consumers, and innovation and portfolio extension leading to product premiumization.
Technavio's male grooming products market is segmented as below:
Market Scope
Base Year
2024
End Year
2028
Series Year
2024-2028
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2024
8.42%
CAGR
9.45%
Incremental Value
$41920.4mn
By Application
Shave care
Hair care
Skin care
Fragrance
Others
By Distribution Channel
Offline
Online
By Geographical Landscape
Europe
North America
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the increasing demand for natural and organic grooming products as one of the prime reasons driving the male grooming products market growth during the next few years. Also, vendors partnering with salons and spas and increasing use of social media marketing will lead to sizable demand in the market.
The report on the male grooming products market covers the following areas:
Male grooming products market sizing
Male grooming products market forecast
Male grooming products market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading male grooming products market vendors that include Beiersdorf Canada Inc., Chanel Ltd., Coty Inc., Edgewell Personal Care Co., GroomingLounge.com LLC, Helios Lifestyle Pvt Ltd., Johnson and Johnson Services Inc., Kao Corp., Koninklijke Philips N.V., LOccitane Groupe SA, LOreal SA, MacAndrews and Forbes Inc., MALIN GOETZ, Molton Brown Ltd., Natura and Co Holding SA, Panasonic Holdings Corp., Shiseido Co. Ltd., The Procter and Gamble Co., Unilever PLC, and VI JOHN GROUP. Also, the male grooming products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Application
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Market Landscape
2.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
2.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
2.3 Value chain analysis
Value Chain Analysis
3 Market Sizing
3.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
3.2 Market segment analysis
Market segments
3.3 Market size 2023
3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
Chart on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
4 Historic Market Size
4.1 Global Male Grooming Products Market 2018 - 2022
Historic Market Size - Data Table on Global Male Grooming Products Market 2018 - 2022 ($ million)